Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1
    Jule
    Gast

    Garantie service van Medion.

    Het televisietoestel dat mijn zus verleden jaar had aangekocht in de Aldi was defect. Er was geen beeld meer, wel nog klank. Ze heeft gebeld op het vermelde telefoonnummer (een zonenummer beginnend met 02 (Brussel dus) want er stond blijkbaar ook een betalend 09 nummer op) en kreeg na enige tijd een medewerker aan de lijn. Ze legt haar probleem uit, krijgt een registratienummer en wordt doorverbonden met de technische dienst. Na talloze malen "Al onze medewerkers zijn in gesprek. (Met elkaar, vermoed ik.) Gelieve aan de lijn te blijven." krijgt ze terug iemand aan de lijn. Deze luistert naar haar probleem en geeft haar een referentienummer. Hij vraagt haar ook of ze haar tv gaat afleveren op een postpunt of als ze ervoor kiest om hem thuis te laten ophalen. Zij kiest het laatste. Zij moet zorgen voor een goede verpakking (ze had de originele nog liggen.), en moet duidelijk het registratie - en referentienummer op de buitenkant vermelden. De dag erna is de pakjedienst bij haar langs geweest en heeft de tv opgehaald. 25 dagen later, is de pakjesdienst er terug met haar tv. De tv blijkt hersteld zoals het hoort. Haar enige financiele bijdrage is dus telefoongesprek van een halfuur naar het servicecenter van Medion. Voor de rest: een perfecte gratis garantieservice zoals het hoort. Als iets goed verloopt, mag het ook eens vermeld worden?

  2. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (23 July 2008)

  3. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Inderdaad, een beetje positieve reclame moet ook kunnen. Ik hoop dat zus ondertussen niet elke dag bij jou naar haar soap is komen kijken

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (24 July 2008)

  5. #3
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    31 December 2007
    Locatie
    huis
    Berichten
    1.881
    Bedankjes
    10.427
    Bedankt
    7.332 keer in 2.571 posts
    Mijn Medionscanner was defect, ik belde naar Medion, ze kwamen hem ophalen aan mijn deur. Er werd drie dagen later een nieuwe recentere versie zonder kosten afgeleverd.

  6. De volgende gebruiker bedankt Vincent voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (24 July 2008)

  7. #4
    Sarana
    Gast
    Dat is pas echte service
    De bedrijven die nog echt garant staan voor de kwaliteit van hun producten zijn inderdaad dun gezaaid (om het in boerentermen uit te drukken. )
    Als er ééntje zo zijn best doet dan verdient dat inderdaad alle lof!
    Allen naar de Aldi voor electro!

  8. De volgende gebruiker bedankt Sarana voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (24 July 2008)

  9. #5
    Gevorderd   Sinkfun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2006
    Locatie
    aan de kust
    Berichten
    113
    Bedankjes
    60
    Bedankt
    94 keer in 58 posts
    Zelfde voor m'n vorige laptop, aan de deur afgehaald, tijdje weg gezeten, en gezond en wel teruggebracht, resultaat; nieuwe laptop weer een medion! Keep up the good work
    *Alles hierboven gezegd is eigen mening, en daarom niet gebaseerd op feiten, Bij eventuele vergissingen gelieve mij te corrigeren*
    Sinkfun

  10. De volgende gebruiker bedankt Sinkfun voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (24 July 2008)

  11. #6
    PC-Freak   zariash's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    1.223
    Bedankjes
    111
    Bedankt
    271 keer in 218 posts
    mjn zoon zijn aldi pc is stuk vandaag 55 min aan de telefoon geprobeerd om binnen te geraken niet gelukt want mijn batterij was plat morgen opnieuw met een vaste telefoon proberen hopelijk lukt het dan wel.dus mijn eerste ervaring is niet al te best
    grtjs

  12. #7
    Sarana
    Gast
    https://www.medionshop.be/?partnerID...et_sub=NL08ad1

    Je hoeft helemaal niet te bellen naar Medion. Je kan ze via e-mail op de hoogte brengen van je probleem. Klik op service-contact in de linker kolom en dan op PC-support.
    Je controleert best altijd of een fabrikant geen online service aanbiedt dat zal je heel wat telefoonkosten uitsparen en het werkt meestal heel goed.
    Als dat geen service is!
    Laatst gewijzigd door Sarana; 24 July 2008 om 16:02

  13. De volgende gebruiker bedankt Sarana voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (24 July 2008)

  14. #8
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarana Bekijk bericht
    https://www.medionshop.be/?partnerID...et_sub=NL08ad1

    Je hoeft helemaal niet te bellen naar Medion. Je kan ze via e-mail op de hoogte brengen van je probleem. Klik op service-contact in de linker kolom en dan op PC-support.
    Je controleert best altijd of een fabrikant geen online service aanbiedt dat zal je heel wat telefoonkosten uitsparen en het werkt meestal heel goed.
    Als dat geen service is!
    Op de garantiebon van mijn zus staat zeer duidelijk vermeld dat er moet worden gebeld indien er zich een herstelling opdringt. Een mailtje wordt beantwoord zoals het hoort, maar u krijgt geen registratie of referentienummer ... Tenzij mijn zus de tekst fout interpreteert ... ('t Is famailie voor iets ... )

  15. #9
    Gevorderd   Quazie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 December 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    364
    Bedankjes
    56
    Bedankt
    261 keer in 130 posts
    Ongeveer 2 jaar geleden kocht mijn dochter in de Aldi een goedkope DVDspeler (+- €150). na 3 dagen stuk, en in de winkel onmiddelijk geruild zonder kosten. Na 3 maand toestel defect, met garantie gratis verstuurd met De Post (waarde €50) en nieuw toestel gekregen, Dit heeft zich binnen 3 maand nog 3x herhaald. Gratis transport was toen al opgelopen tot 4x €50 = €200. Bij de laatste zending een brief bijgestoken met voorstel om het toestel 100% terug te betalen en verder af te zien van de koop of gewoon verder doen met risico van nog meer transport en herstelling/vervanging kosten.
    Na een paar e-mail en een week later was het bedrag op de rekening gestort.
    Einde verhaal.

  16. #10
    Sarana
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jule Bekijk bericht
    Op de garantiebon van mijn zus staat zeer duidelijk vermeld dat er moet worden gebeld indien er zich een herstelling opdringt. Een mailtje wordt beantwoord zoals het hoort, maar u krijgt geen registratie of referentienummer ... Tenzij mijn zus de tekst fout interpreteert ... ('t Is famailie voor iets ... )

    Ik denk dat je zus inderdaad de tekst fout interpreteert.
    Je kan echt alle info vragen hoor.
    Ik denk niet dat ze een website met support gaan ter beschikking stellen als je die enkel kan gebruiken om het probleem te melden maar dat er niks mee gedaan wordt.
    Dat zou heel straf zijn hé. Dat er "moet" gebeld worden zal er dus niet staan. Steek die website maar onder haar neus en koop haar een goeie bril.
    Je kan zelfs de reparatiestatus opvragen.
    Canon werkt ook op die manier en dat werkt 100%.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. vraagje over garantie politiek
    Door kwakkwak in forum De Lounge
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 8 April 2008, 19:16
  2. HD garantie
    Door Peter.B in forum Opslagmedia
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 5 July 2007, 06:17

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •