Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Expert   Breskuz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2008
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    773
    Bedankjes
    995
    Bedankt
    716 keer in 410 posts
    haha
    grof ... maar grappig
    mja ik vind ook dat je respect voor elkaars werk moet hebben
    .

  2. #22
    Jule
    Gast
    Respecteer ik de forumleiding niet?? Die smillies achter de woorden "een hak zetten" maken toch duidelijk dat ik maar aan het dollen ben?
    Een spywareslayer die meteen dreigt mij te boycotten in het hijackthisgedeelte ... Weet een mens meteen waar ie niet meer welkom is. Gaat dat op voor alle logjes die iets langer moeten wachten? Moeten nu al deze mensen zich geviseerd voelen?? Detju, ik heb ooit de spywareslayers verdedigt toen Merlijn een topic opende dat het te lang duurde eer zijn logje werd ontleed ... Merlijn had dus wel degelijk gelijk?

  3. #23
    Spyware Slayer   Rosty's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2005
    Locatie
    Zandvliet/ Ledegem
    Berichten
    4.212
    Bedankjes
    1.205
    Bedankt
    2.705 keer in 1.758 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jule Bekijk bericht
    Respecteer ik de forumleiding niet?? Die smillies achter de woorden "een hak zetten" maken toch duidelijk dat ik maar aan het dollen ben?
    Een spywareslayer die meteen dreigt mij te boycotten in het hijackthisgedeelte ... Weet een mens meteen waar ie niet meer welkom is. Gaat dat op voor alle logjes die iets langer moeten wachten? Moeten nu al deze mensen zich geviseerd voelen?? Detju, ik heb ooit de spywareslayers verdedigt toen Merlijn een topic opende dat het te lang duurde eer zijn logje werd ontleed ... Merlijn had dus wel degelijk gelijk?
    Voila, en met deze uitleg zijn we waar ik wilde zijn!!! Ik heb toch ook smillies geplaatst of niet? Zo zie je maar hoe rap iets uit zijn context getrokken word. En wat de logjes betreft: ik heb vanmorgen alle openstaande beantwoord. Dat er eens iemand langer moet wachten hangt af van de tijd die we hebben, we zijn op meerdere fora aktief ook hé. Dus bij deze vraag ik vergiffenis

  4. #24
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Het is examentijd, de meesten van onze slayers zijn studenten. Zowel hier op minatica als andere forums waar deze mensen actief zijn moeten nu met minder dan de helft evenveel of zelfs meer logjes behandelen. Wie kan, doet wat hij kan, niet meer of niet minder, maar niet iedereen kan binnen het uur aangepakt worden.
    Ik denk dat Jule ook maar één akker tegelijk kan aanpakken, nietwaar?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  5. #25
    Jule
    Gast
    Compuchrisje,
    U laat zich niet op het verkeerde been zetten?

    Ja, ik zal nog spywareslayers verdedigen als iemand post dat zijn logje niet ontleed is binnen 6 uur na plaatsing. Die mensen verrichten nu éénmaal fantastisch werk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosty Bekijk bericht
    Voila, en met deze uitleg zijn we waar ik wilde zijn!!! Ik heb toch ook smillies geplaatst of niet? Zo zie je maar hoe rap iets uit zijn context getrokken word. En wat de logjes betreft: ik heb vanmorgen alle openstaande beantwoord. Dat er eens iemand langer moet wachten hangt af van de tijd die we hebben, we zijn op meerdere fora aktief ook hé. Dus bij deze vraag ik vergiffenis
    Vergiffenis? Op basis van welk vergif?
    Had ik uw opmerking kwalijk genomen, u ging van mij geen bedankje gekregen hebben?
    Alles perfect politiek correct verwoorden, gaat niet. Iedereen maakt fouten en iedereen kan verkeerd interpreteren? Daarin zit een groot verschil. Ik kan best wel snappen dat mensen mij voortdurend verkeerd begrijpen, maar snappen zij wel dat ik hen niet goed begrijp?
    Mocht ik de waarheid in pacht hebben (en bijgevolg zeker zijn van mijn gelijk), ik kon minder begrip opbrengen voor de opmerking van Breske (of die van u)? PeterN snapte het blijkbaar wel? En hij mag mij altijd boycotten in de shout ...
    Laatst gewijzigd door Jule; 14 December 2008 om 02:03

  6. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    PeterN (14 December 2008)

  7. #26
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN Bekijk bericht
    Alle geldende voorwaarden en regels hebben we mooi verzameld in een algemene aankondiging die je terug vindt boven ieder forum.
    Naast regels hebben we in deze aankondiging ook alle info gebundeld over hoe registreren, aanloggen, posten, reageren ... tot beheren van privé-berichten.

    Lees dus eerst deze aankondiging vooraleer je post op Minatica.be

    Het minatica-team
    Minatica organiseert regelmatig wedstrijden waarbij je een mooie prijs kan winnen van onze sponsor Boek&Soft. Bij de aankondiging hebben we nu ook een algemeen wedstrijdreglement toegevoegd.

  8. De volgende 6 gebruikers bedanken PeterN voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 1 January 2009), compuchrisje (30 December 2008), Nostradamus (30 December 2008), Obsessed (30 December 2008), Phil O'Sophe (30 December 2008), Pilote (30 December 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. datakabel te gebruik gevraagd voor Nokia 3100
    Door delinquente in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 13 July 2007, 14:16
  2. foto's verkleinen voor email gebruik
    Door diedie in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 5 January 2006, 22:29
  3. 10 Tips voor een sneller XP
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 22:22

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •