Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 73

Discussie: Windows XP om zeep

Threaded View

  1. #1
    Sarana
    Gast

    Windows XP om zeep

    Ik vrees dat ik nu wel erg goed prijs heb. Dit weekend heeft iemand anders op onze pc gerommeld en het lumineuze idee gehad om de mappen die op ons bureaublad stonden te willen slepen in de taakbalk onderaan om daar een knop van te maken!
    Gevolgen: de taakbalk staat helemaal breed en kan niet meer smal gezet worden, de mappen zijn verdwenen, Comodo internet security kan niet meer scannen op virussen en systeemherstel van Windows werkt ook niet meer.

    Onze Windows zelf is dus beschadigd. Ik heb al via Start, Uitvoeren gegaan en dan sfc /scannow getypt. PC geeft inderdaad aan dat er dll's ontbreken voor goed functioneren van Windows en vraagt naar de cd.

    En nu komt het: Ik plaats de cd Windows XP Home Edition en wat verschijnt er: U plaatst de verkeerde cd-rom. Gelieve Windows XP Professional te plaatsen.

    Nu kom ik er dus na al die jaren op uit dat de geïnstalleerde windows op onze pc niet deze is van de cd die erbij zat!!
    We hebben die pc gewonnen en die Windows zat er al op geïnstalleerd.

    Is mijn enige uitweg nu een Format C? Heb dit nog nooit gedaan.

    Ik heb wel eens voor het draaien van Combofix een herstelconsole geïnstalleerd kan ik daarmee iets doen?
    Laatst gewijzigd door Sarana; 26 November 2008 om 16:37

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Partities om zeep...?
    Door PorkyFrost in forum Windows
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 15 August 2006, 22:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •