Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.492
    Bedankjes
    4.892
    Bedankt
    2.330 keer in 1.175 posts
    Klopt, maar 14 jaar is ook relatief jong om alleen thuis te blijven :P En nja thuis blijven met een oppas ofzo is nog steeds saaier dan op vakantie gaan meestal :P

    - Dave -
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  2. #12
    Gevorderd   namaste's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 July 2005
    Berichten
    265
    Bedankjes
    200
    Bedankt
    307 keer in 150 posts
    Mja 14 is inderdaad toch vrij jong om alleen thuis te laten.

    Ik spreek uit ervaring (aangezien ik ookzelf 4 jaar geleden zo oud was) dat een camping beter is om je te amuseren en sneller vrienden te maken.

    Er zijn een paar dingen waar je op kan letten als je vrij zeker wil zijn dat er nog een hoop andere kinderen rond lopen:
    -strand, zee of/en zwembad
    -er zelf aangegeven word dat er accomodatie voor kinderen
    -er activiteiten zijn
    -aan de kamers kan je ook zien of ze aangepast zijn aan kinderen (bv. 2 kamers waarvan 1 met dubbelbed en andere met enkel bed of bedden)

    dat zijn zowat kleine dingen die kunnen helpen.

    Als laatste wil ik toevoegen dat ik het heel mooi vind dat je hierover een post maakt om je zoon ook een leuke tijd te geven.

    (ps: misschien is dit wel niet echt de juiste plaats maar dat is een detail , heb je ook al eens geprobeerd om op andere fora's dit probleem aan te kaarten? vakantie forums ofzoiets je weet wel wat ik bedoel)

  3. De volgende gebruiker bedankt namaste voor deze nuttige post:

    ultddave (18 December 2008)

  4. #13
    Gevorderd   biep's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    GENTBRUGGE
    Berichten
    134
    Bedankjes
    7
    Bedankt
    17 keer in 12 posts
    Tja, we zijn nog in beraad. heb zeer mooie info gekregen over een camping Tamarit tegen Barcelona, met huisjes en/of eigen caravan. ik zou opteren voor een huisje. maar als je de prijzen bekijkt is dit ook al héél duur geworden. Je hebt nog geen rekening gehouden dan met de kosten van het naar daar rijden, je moet nog eten en je wil ook nog iets verteren. Ik ben er helemaal voor en zou het fantastisch vinden, maar mijn man vindt niet dat je om te gaan camperen méér geld moet uitgeven dan om op hotel te gaan. Hij heeft wel gelijk ergens, maar toch. Soit, ik probeer hem nog wel met IETS te overtuigen. Het is een luxeprobleem, 't is waar, maar daarom niet minder belangrijk voor ons. We werken hard en voor mijn man is dat de enige ECHTE ontspanning eens per jaar, dus....
    Ik apprecieer jullie tips ten zeerste, dus hou er niet mee op, ik lees ze door hoor.
    volgende week kerstverlof, dus dan heb ik een beetje tijd (ben toch alleen met de "grote" kleine, dus....)
    Alvast bedankt.
    Be what you truly are, always and everywhere !

  5. #14
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Of ga eens naar de Belgische Kust!
    Altijd mooi weer dank zij de opwarming van de aarde.
    Met een beetje geluk vindt uw zoon wel een franstalig lief (vriendin), zo leert hij een beetje frans, komt later altijd van pas.
    Er worden daar enorm veel activiteiten georganiseerd : men kan er fietsen, paardrijden, pannenkoeken eten, museum bezoeken, zwemmen, wandelen, het zwin bezoeken, zeilen, .....
    En het is in Europa hé!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Tiener verdient goud met Phising
    Door siegy in forum Malware
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 17 May 2007, 12:45

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •