Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31
    Gevorderd   Quazie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 December 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    358
    Bedankjes
    55
    Bedankt
    257 keer in 127 posts
    Dat ze moeilijk een mededeling kunnen geven tijdens het invoeren van een overschrijving daar kan ik inkomen. Ik zou het trouwens verdacht vinden want niet gewoon.
    Wat volgens mij wel kan is op de papieren / electronische factuur duidelijk aangeven dat dit kan gebeuren en normaal is, met vermelding van het nieuwe nummer.

  2. De volgende gebruiker bedankt Quazie voor deze nuttige post:

    ultddave (15 December 2008)

  3. #32
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.492
    Bedankjes
    4.895
    Bedankt
    2.330 keer in 1.175 posts
    Inderdaad, ze moeten inderdaad wel de gebruiker een melding geven hierover. Een popup zal wel zinloos zijn (iedereen heeft popupblockers). Maar toch misschien wat tekst met een duidelijke uitleg. Maar nu ja, hoeveel mensen gaan effectief zitten lezen tijdens het overschrijven?

    - Dave -
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  4. #33
    Sarana
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultddave Bekijk bericht
    . Maar nu ja, hoeveel mensen gaan effectief zitten lezen tijdens het overschrijven?

    - Dave -

    Ik lees altijd alle informatie die ik kan vinden. Ik check ook alles dubbel dan moeten ze daarna niet afkomen dat ik iets fout heb ingetikt.
    Zal tot de paranoia mensen behoren maar ik heb al zoveel meegemaakt in mijn nog vrij korte leven (ahum) dat ik toch veel sceptischer sta tegenover alles en nu ben ik echt het type klant geworden dat een verkoper eerst binnenste buiten draait met 1001 vragen voor ik iets vertrouw of ok vind.
    Heeft me toch al iets opgeleverd maar ook wel al veel zenuwslopend gedoe bezorgd.

  5. De volgende gebruiker bedankt Sarana voor deze nuttige post:

    ultddave (15 December 2008)

  6. #34
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.492
    Bedankjes
    4.895
    Bedankt
    2.330 keer in 1.175 posts
    "The greatest mistake you can make in life is to be continually fearing you will make one." Quote :d

    Hoe dan ook, ik denk dat iedereen het eens is dat;
    - privégegevens niet worden doorgegeven.
    - Respect belangrijk is.
    - En we moeten oppassen met Electrabel's overschrijvingen :P

    - Dave -
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •