Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Carrefour

  1. #1
    Gevorderd   Gertjeeuuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2005
    Locatie
    Meerbeke ( Ninove )
    Berichten
    271
    Bedankjes
    91
    Bedankt
    39 keer in 21 posts

    Carrefour

    Hallo,

    Ik kocht in 2007 een laptop bij Carrefour.
    Nu is de grafische kaart kapot en kan ik hem laten maken onder garantie.
    Maar daarom moet hij bij Carrefour binnen en men zei dat gij dan voor ten minste 3 weken weg zijn.

    Heeft er hier iemand ervaring met Carrefour ivm herstellingen en de duur ervan?

    Grtz,

    Gert
    Sig was te groot

  2. #2
    Expert   coopman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 November 2005
    Locatie
    Wingene, Gent
    Berichten
    688
    Bedankjes
    169
    Bedankt
    184 keer in 156 posts
    moet waarschijnlijk naar fabriek opgestuurd worden dus 3 weken is redelijk normaal volgens mij

  3. #3
    Gevorderd   Gertjeeuuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2005
    Locatie
    Meerbeke ( Ninove )
    Berichten
    271
    Bedankjes
    91
    Bedankt
    39 keer in 21 posts
    ja ik ben akkoord met die 3 weken ze kunnen daar ook nie aan doen maar ik hoor verhalen waarbij de spullen kwijt raken ofdat ze er 2 a 3 maand moeten opwachten of achteraf toch moeten betalen terwijl er eerst gezegd werd dat het gratis onder garantie gemaakt ging worden.

    daarom wou ik weten of hier iemand was klachten of juist positieve commentaar over carrefour.
    Sig was te groot

  4. #4
    Geek   Kokki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    2.425
    Bedankjes
    159
    Bedankt
    674 keer in 599 posts
    Wat merk laptop heb je? Ik heb er ooit een Siemens gekocht en daar scheelde ook iets aan. Ben toen ook even gaan horen bij Carrefour en daar vertelden ze mij hetzelfde. Iemand vertelde me toen dat je ze ook zelf kan binnenbrengen bij Siemens. Omdat mijn zus in de buurt woont heb ik dat gedaan. Ze kon hem de dag erna gaan terughalen.
    Op deze manier schakel je natuurlijk een stap over he

  5. #5
    Gevorderd   Gertjeeuuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2005
    Locatie
    Meerbeke ( Ninove )
    Berichten
    271
    Bedankjes
    91
    Bedankt
    39 keer in 21 posts
    Ik heb een HP
    dus geen siemens moest het een siemens geweest zijn kon ik hem ook gewoon gaan afgeven want siemens is hier op de steenweg
    Sig was te groot

  6. #6
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    58
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    4 keer in 3 posts
    Hey,

    In Hasselt is er een bedrijf waar ze gsm's, laptops, ... maken die nog onder garantie staan, eender uit welke winkel ze komen. Je moet het daar dan zelf binnenbrengen en zij nemen contact op met het desbetreffende bedrijf maar maken het toestel wel zelf.
    Ik heb de raad gekregen omwille van een defecte gsm die ik bij Carrefour had aangekocht. Het maken op zich duurt niet zo lang, maar het versturen en terugsturen van het stuk neemt het meeste tijd in beslag. Dus door het zelf in dat bedrijfje binnen te brengen, kan je die tijd al omzeilen en heb je meestal binnen de week je aparaat al terug. Heb het al meermaals voorgehad, dus ik spreek uit ervaring. Natuurlijk is het de vraag van waar je bent?

    Groetjes

  7. #7
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.291
    Bedankjes
    16.589
    Bedankt
    12.204 keer in 6.001 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElkeM Bekijk bericht
    Hey,

    In Hasselt is er een bedrijf waar ze gsm's, laptops, ... maken die nog onder garantie staan, eender uit welke winkel ze komen. Je moet het daar dan zelf binnenbrengen en zij nemen contact op met het desbetreffende bedrijf maar maken het toestel wel zelf.
    Ik heb de raad gekregen omwille van een defecte gsm die ik bij Carrefour had aangekocht. Het maken op zich duurt niet zo lang, maar het versturen en terugsturen van het stuk neemt het meeste tijd in beslag. Dus door het zelf in dat bedrijfje binnen te brengen, kan je die tijd al omzeilen en heb je meestal binnen de week je aparaat al terug. Heb het al meermaals voorgehad, dus ik spreek uit ervaring. Natuurlijk is het de vraag van waar je bent?

    Groetjes
    Ik vermoed dat het hier gaat over BKM. Buiten Hasselt zijn er ook nog vestigingen in Antwerpen, Drongen en Luik. In Hasselt ben ik al eens geweest voor het herstellen van een GSM. Van dat toestel was de garantie al wel voorbij.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  8. #8
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    58
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    4 keer in 3 posts
    Hey,

    Neen, het is Eurotwice waar ik het over heb. Er is zelfs een mogelijkheid om, via de website en documenten die je meekrijgt wanneer je je toestel binnenbrengt, de status van herstelling te volgen enzo. Bij mijn weten is dit bedrijf enkel gelegen te Hasselt en nergens anders.

    Groetjes

  9. #9
    Sarana
    Gast
    HP geeft toch 2 jaar pick up and return garantie? Staat dat niet op het garantiebewijs dat je kreeg?

    Hier kan je anders mailen met je vragen voor technische support. Leg hen het gebeurde uit en misschien kunnen zij hem gewoon door een nieuwe vervangen:

    http://welcome.hp.com/gms/be/nl/contact_us.html

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Carrefour, open of toe?
    Door Dopey in forum De Lounge
    Reacties: 55
    Laatste bericht: 24 November 2008, 13:58
  2. nieuwe promotie carrefour!
    Door catje in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 24 August 2006, 09:49
  3. promotie Carrefour : laptop
    Door forumnaar in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 16 August 2006, 23:24

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •