Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Gevorderd   DriesCORE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 October 2009
    Berichten
    212
    Bedankjes
    53
    Bedankt
    52 keer in 34 posts

    Windows vista gamer edition x64

    Na wat research op gaming forums, kwam ik eerst de Windows XP pro Gamer edition. Dus ging ik zoeken naar de Vista gamer edition, die wel degelijk bestaat. Ik zou graag wat meer uitleg willen van mensen die dit gebruiken of gebruikt hebben, want ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in deze OS.


    1. Wat zijn de pluspunten en wat zijn de minpunten?
    2. Is het de prijs waard? Dus, zou ik dit vervanger door mijn oude vista home basic?
    3. Zou ik gewoon een Windows 7 kopen?

    Bedankt, Dries.

  2. #2
    Gevorderd   DriesCORE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 October 2009
    Berichten
    212
    Bedankjes
    53
    Bedankt
    52 keer in 34 posts

  3. #3
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts
    Als er al zoiets bestaat komt dit niet van Microsoft. Deze edities zijn de enige die door Microsoft verdeelt worden. Waar jij het over hebt is meer dan waarschijnlijk een gekraakte en getweakte versie van een Vista-editie, te verkrijgen meestal via torrents en dergelijke. Van kopen is dus geen sprake vrees ik.

  4. #4
    Gevorderd   DriesCORE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 October 2009
    Berichten
    212
    Bedankjes
    53
    Bedankt
    52 keer in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dopey Bekijk bericht
    Als er al zoiets bestaat komt dit niet van Microsoft. Deze edities zijn de enige die door Microsoft verdeelt worden. Waar jij het over hebt is meer dan waarschijnlijk een gekraakte en getweakte versie van een Vista-editie, te verkrijgen meestal via torrents en dergelijke. Van kopen is dus geen sprake vrees ik.
    Hmm... ok, dan weet ik genoeg. Maar is dit dan een hack ofzo? Of gewoon iets anders? Ik heb nog wat research gedaan en er bestaan; Nvidia gamer edition en ATI gamer edition, zijn dit dan ook cracks?

  5. #5
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    voor game's ben je nog altijd het best gesteld met xp omdat daar de meeste spelletjes op werken alhoewel fabrikanten goed hun best doen om hun product ook te laten werken op andere os zoals vista en 7 . zie welk spel je wil installeren om daarna er mee gaan te spelen en kijk op de verpakking waar het allemaal kan op geinstalleerd worden en welke voorwaarde je pc moet aan voldoen .

  6. #6
    Geek   gotenks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    1.767
    Bedankjes
    2.282
    Bedankt
    4.606 keer in 1.875 posts
    Ik heb gehoord dat zulke versies ten eerste niet officieel zijn en ten tweede openingen bevat die externe personen toegang verlenen tot je computer. Het is daarom altijd beter dat je een officiële versie aanschaft (dus uitgebracht door Microsoft) en dan eventueel gebruiken van een programma die je systeem afstelt speciaal om te gamen, zoals bv. Game XP.

    Dit is gewoon wat ik gehoord heb van mensen die er toch genoeg verstand van hebben, dus vertrouw ik hun mening ook
    "The computer was born to solve problems that did not exist before." – Bill Gates

  7. #7
    Gevorderd   DriesCORE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 October 2009
    Berichten
    212
    Bedankjes
    53
    Bedankt
    52 keer in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gotenks Bekijk bericht
    Ik heb gehoord dat zulke versies ten eerste niet officieel zijn en ten tweede openingen bevat die externe personen toegang verlenen tot je computer. Het is daarom altijd beter dat je een officiële versie aanschaft (dus uitgebracht door Microsoft) en dan eventueel gebruiken van een programma die je systeem afstelt speciaal om te gamen, zoals bv. Game XP.

    Dit is gewoon wat ik gehoord heb van mensen die er toch genoeg verstand van hebben, dus vertrouw ik hun mening ook
    Ok, maar ik was eens geïnteresseerd omdat ik wat prentjes zag en mensen met comments enzo. Maar ik was niet zeker.
    Mag gesloten worden!

  8. #8
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Daar het hier gaat over illegale software gaat er een slotje op. Een discussie welke versie van legale windows het best is voor welke games kan gevoerd worden in de game sectie

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Windows Xp [Home Edition]
    Door italianboy in forum Windows
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 29 September 2009, 19:23
  2. Reacties: 3
    Laatste bericht: 20 August 2008, 05:30
  3. WoW gamer PC
    Door Sfekke in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 April 2008, 10:25
  4. Windows xp home edition OEM
    Door arachnox in forum Windows
    Reacties: 32
    Laatste bericht: 14 August 2006, 21:05
  5. Activeren Legale! windows xp home edition
    Door eventure in forum Windows
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 28 June 2006, 20:48

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •