Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Up-to-date   Amathanio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2010
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    98
    Bedankjes
    41
    Bedankt
    40 keer in 27 posts

    Vraag Windows live "solution" center

    Zo'n 6 jaar geleden ben ik overgestapt van hotmail naar gmail. M'n hotmail-account gebruikte ik dus enkel nog voor msn messenger. Af en toe keek ik nog eens of er niets belangrijks toekomt omdat soms mensen nog eens misten en naar m'n hotmail-account mailden. Tot ik enkele maanden geleden niet meer kon aanmelden, niet zo erg dacht ik toen aangezien ik wel nog succesvol kon aanmelden op messenger.
    Ware het niet dat sinds één van de laatste updates je bijna voor alles moet aanmelden. Zend er iemand een foto in een album, dan moet ik aanmelden om te kijken. Wilt er mij iemand toevoegen dan moet ik aanmelden om de uitnodiging te bekijken. Wil ik mijn naam aanpassen, zelf dan moet ik aanmelden! Custom-emoticons kan ik niet verwijderen, enz...
    Ondertussen heb ik 6 uitnodigingen. Dus dacht ik even "vlug" passwoordherstel te doen. Was ik even mis!
    Het gebruik van de "trusted pc" gaat niet, m'n account is 12 of 13 jaar geleden aangemaakt dus als die pc nog bestaat dan weet ik zeker niet waar hij is .
    De geheime vraag is de tweede poging. Ik zei het al, 12 jaar geleden heb ik die aangemaakt en ik vergezelde toen mijn geheime antwoorden altijd van extra karakters (omdat ik er zeker van was dat ik dat niet nodig ging hebben ) Dus dit ging ook niet.
    Customer-support blijft dus over. De lijst die je daar moet invullen is ronduit gigantisch en zeer moeilijk als je alles moet herinneren van 12 jaar geleden maar ik heb hem volledig ingevuld. Ik ging binnen de 24u geholpen worden via een priveforum en mail. Maar na een uurtje verdween het priveforum voorgoed (verlopen web-sessie?) en een mail heb ik ook nooit gekregen. Dat .... was een maand geleden en omdat 24u iets korter is dan een maand heb ik gisteren een tweede poging ondernomen. Na een uurtje was ook hier het priveforum verdwenen en vandaag, na 24u, is er ook geen mail aangekomen.
    Nu heb ik ook een pincode gehad waarmee je normaal gezien je status kan volgen op https://windowslivehelp.com/ maar ik heb er me rot op gezocht, ik kan maar niet vinden waar je die pincode moet ingeven. als je de commentaren op het openbare forum leest worden er wel degelijk mensen geholpen maar ik zou niet weten hoe. Iemand die iets gelijkaardigs heeft voorgehad, of die weet waar ik die pin kan ingeven??

    Ik kan natuurlijk een nieuwe account maken maar om mijn contactpersonen te exporteren moet ik ... ja idd, me aanmelden

  2. #2
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Normaal krijg je naast die PIN-code ook een link van je privéforum waar je die PIN dan moet ingeven. Privéfora zijn 30 dagen toegankelijk.

    Meer weet ik zelf ook niet, want ik heb het zelf nog nooit nodig gehad. Probeer het eventueel nog eens met een ander e-mailadres voor contact.

  3. De volgende gebruiker bedankt Jelle voor deze nuttige post:

    Amathanio (24 February 2011)

  4. #3
    Up-to-date   Amathanio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2010
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    98
    Bedankjes
    41
    Bedankt
    40 keer in 27 posts
    Welja, die link naar dat priveforum was na een uurtje verlopen. Ik ga eens kijken als er geen email bestaat voor gewoon contact met microsoft. Straks moet ik nog met de post zenden

  5. #4
    Up-to-date   Amathanio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2010
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    98
    Bedankjes
    41
    Bedankt
    40 keer in 27 posts
    Ik heb het gevonden, welja, ik heb niet gevonden waar ik die pincode kan ingeven maar ik heb kunnen aanmelden! Ik heb me simpelweg aangemeld ... met Internet Explorer ipv Firefox. Dat ik daar weer niet eerder op gekomen ben. De eerste keer in jaren dat ik me met IE moet aanmelden.
    Dus ik ga nu eens beginnen met m'n 2412 nieuwe emails beginnen te lezen ...

    De eerste zin in hun SolutionCenter zou moeten zijn: "Meld aan met Internet Explorer" want ik denk dat er daar velen mee missen, zeker omdat het vroeger wel ging met andere Browsers.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 September 2010, 23:05
  2. "Neovo F417BS 17"" TFT zw/zil (12ms) - 3 j on-site - BESTE KOOP PC Magazine!"
    Door eventure in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 24 November 2005, 12:45

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •