Werkt de fotoslider? bij mij werkt het precies niet meer
Werkt de fotoslider? bij mij werkt het precies niet meer
ultddave (18 April 2011)
[IMG]Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Zo ziet jouw homepagina eruit in Firefox, Coopman. Baloeke bedoelt dus die twee afbeeldingen rechts.
In je eerste versie verander je de header van groot en zwart naar een banner met verschillende kleinere foto's, eigenlijk vind ik die banner nog het netste. Waarom die zwarte grote rechthoek?
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
ultddave (18 April 2011)
Dat heb ik gedaan omdat er een verschil moet zijn tussen de homepage en de onderliggende pagina's
ultddave (18 April 2011)
ultddave (18 April 2011)
Heb het terjuist even getest, bij mij werkt die fotoslider van site2 in IE9 en Firefox.
@Spoorzoeker; Hij heeft de link aangepast in post 9):
Mvg,Een update van de sites: www.site1.thijscoopman.net , www.site2.thijscoopman.net
Dave
"Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali
Spoorzoeker (18 April 2011)
ultddave (19 April 2011)
Ik weet het, maar site2 is nog niet helemaal in orde, normaal werkt alles nu goed bij de eerste site, nu de andere nog op punt zetten![]()
De eerste website leest al veel beter. Je maakt vorderingen coopman![]()
Groetjes Baloeke
De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.
ultddave (19 April 2011)
Dankuwel, de site moet pas op 8mei ingediend worden dus nu kan ik nog een paar kleine veranderingen maken, alvast bedankt voor de tips en opmerkingen
www.thijscoopman.net
Dit is mijn definitief ontwerp denk ik, alhoewel de knoppen op de contactpagina 2 niet goed staan,
onderaan staat er een styleswitcher, daarmee kunt u kiezen welk ontwerp u wilt zien![]()
Baloeke (30 April 2011)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers