Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: programma probleem.

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 April 2009
    Berichten
    212
    Bedankjes
    75
    Bedankt
    20 keer in 16 posts

    programma probleem.

    Ik heb een acer laptop 8930 aspire met W7.M'n broer heeft verleden week een internet cam willen installeren en dit mislukte.Hij heeft het verwijdert maar ik denk met veel problemen.
    1.Als ik een programma wil verwijderen in m'n configuratischerm,dan zie ik alleen programm's van de laatste dagen.Ik zie niets anders (bvb nero..)
    2.Ik krijg constant een mededeling voor een update"security update for SQL server 2005 service pack 2(KB960089)".Ik ken dit programma niet,ik werk ook niet mer servers of dergelijke.De install mislukt constant.

    3.Bij het afsluiten,word er ALTIJD een update uitgevoerd,en dit voor verschillende 10 tal minuten.

  2. #2
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    1 August 2008
    Berichten
    71
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    11 keer in 8 posts
    systeemherstel al geprobeerd ?

  3. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 April 2009
    Berichten
    212
    Bedankjes
    75
    Bedankt
    20 keer in 16 posts
    Kan maar een paar dagen terug gaan...Het staat er al meer dan week op(dit probleem).Kan ik niet een ong. een maand terugkeren?

  4. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Als je al een systeemherstel hebt gedaan (mogelijk je broer), zijn alle oudere herstelpunten verdwenen en niet meer te gebruiken.

    De reden waarom updates niet lukken, is dat de updates wel al zijn gedownload, wat mogelijk ook al fout is gegaan en blokkeren het bijwerken ervan.

    Je kan dit als eerste proberen:
    Via Configuratiescherm klik je op Probleemoplossing. Onder 'Systeem en beveiliging op Problemen met Windows Update oplossen', klik je op Volgende en je volgt de aanwijzingen van Windows. Het zal eventjes duren, tot Windows meldt dat de handeling klaar is, herstart dan de computer.

    Is dit niet gelukt? Probeer dan dit:

    Ga via Start naar Alle Programma’s en Windows Update.
    In het volgende scherm kies je in de linkerhelft 'Geschiedenis van Updates weergeven'. Sorteer de lijst in de rechterhelft op Status (door op dit woord te klikken).
    Achter de mislukte updates zie je de melding “mislukt”. Onthou deze of schrijf ze op.
    Klik nu op 'Geïnstalleerde updates' en via 'Update verwijderen' zoek je de mislukte gevallen. Laat deze verwijderen.

    Herstart je pc en ga terug naar Windows Update en laat naar updates zoeken. Als er aangevinkt staan in het venster, haal je daar alle vinkjes weg.
    Nu ga je elke update één voor één installeren, eventueel heropstarten van pc als erom wordt gevraagd.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  5. #5
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 April 2009
    Berichten
    212
    Bedankjes
    75
    Bedankt
    20 keer in 16 posts
    Bedankt,compuchrisje!Het éérste is gelukt.Nu heb ik nog het probleem dat windows (via internet)zegt dat ik nog een update moet uitvoeren"update for SQL server 2005 service pack 2(KB960089)".Tweede probleem:Ik zie geen programma's meer in configuratiescherm,programma's en onderdelen.Behalve 3 programma's van de laatste dagen.

  6. #6
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Open je verkenner, indien deze link ook niet te vinden is in het startmenu gebruik je de combinatie Windows logo en de letter E.
    Links in het venster zie je onder Organiseren- Map- en zoekopties. In de tab Weergave haal je het vinkje weg voor 'Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen) en selecteer je 'Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven'.
    Klik op Toepassen en OK. Mogelijk zal Windows je een waarschuwing geven, je bevestigt je keuze.

    Zoek in je verkenner naar 'C:\Documents and Settings\Jouw naam\Menu Start\Programma's' en kijk of daar nog alle zaken te vinden zijn. Je kan dit ook doen voor 'C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's'. Is daar niks te vinden, kan je niet anders doen dan al je progs op je schijf af te lopen en de uitvoerbestanden aan het startmenu vast te maken.

    Wat je ook kan doen, is Hijackthis ophalen en dit laten scannen. Het logje dat wordt aangemaakt, post je hier, met een beschrijving van je probleem en eventueel de link naar dit topic.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. probleem bij installatie programma op XP
    Door R3G in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 30 November 2009, 20:45
  2. probleem met programma
    Door truffel in forum Overige software
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 21 January 2006, 18:23
  3. Test programma's harddisks
    Door PeterN in forum Opslagmedia
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 6 May 2005, 21:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •