Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: probleem met Word

  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    24 January 2012
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Ongelukkig probleem met Word

    Goeiemiddag ,

    Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe laptop gekocht. Nu heb ik sinds enkele dagen een zeer ambetant probleempje.

    Als ik men Word open begint de muisaanwijzer helemaal te flippen.
    Ik kan er dan bijna niets meer mee doen. Hij gaat dan van gewone muis naar bezet, maar zeer rap. En dat terwijl ik met niets bezig ben.

    Ik had al sommige keren een probleem met afdrukken, dat hij de printer niet vondt. Lag ook aan Word want een pdf bestand kon ik zonder problemen afdrukken.

    Ik heb mij dan Word2010 aangeschaft maar dat blijkt niet te helpen.

    Weten jullie misschien de oorzaak hiervan?

  2. #2
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.980
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.266 keer in 827 posts

    Wie heeft er géén problemen met Word ?

    Beste Ior,
    Welkom op Minatica forum

    Wie heeft er geen problemen met Word ?
    En waarom nog kosten maken aan software dat slechts op één been werkt ?

    Ik heb het nu opgegeven en gebruik tevens de gratis tekstverwerker van OpenOffice al jaren zonder problemen.
    Straffer nog : Als Word een eigen document niet meer kan openen (bijvoorbeeld omdat het gemaakt werd in een eerdere versie van eigen stal, dat niet eens meer geopend kan worden met de nieuwere Word versies !) dan is datzelfde document altijd nog te openen met Write module van OpenOffice.

    Write opende trouwens meerdere Microsoft documenten zonder probleem, waarvan Word durfde te beweren dat ze beschadigd waren en onleesbaar.

    Wil je toch in de boosheid volharden dan kan je nog steeds je open source documenten (.odt) saven in een Microsoft eigen formaat. Saven als ... pdf kan trouwens ook !

    De opensource gemeenschap geniet van wereldwijde hulpvaardigheid die zich vertaalt in gratis efficiënter zelf-support dan de support te betalen aan Microsoft voor producten, die je betaald hebt.

    Momenteel kan ikzelf (als zoveel anderen) niets aanvangen met Word2010 vanwege klassieke problemen, die reeds jaren worden meegesleept in alle Word versies en Windows versies. De énige manier om Word2010 operationeel te maken zou dan zijn om het gans besturingssysteem Windows volledig te herinstalleren (ofwel een Repair uit te voeren) vooraleer de ganse MS Office te herinstalleren. Niet helemaal onzinnig maar wel nogal buitensporige methode; maar bovenal erg ontnuchterend.



    Microsoft zal je NIET gratis verder helpen voor een OEM installatie.
    Tussen haakjes Microsoft is echter niet vies van de winsten op miljoenen OEM licenties. Het officieel kanaal voor support voor een Microsoft OEM product gaat via uw PC bouwer/leverancier. Veel geluk daarmee ! Die verkoper kent in 95% der gevallen slechts de prijs van zijn producten.

    Uw PC (en uw software er op) is nog in garantie ; je moet dus bij de verkoper aankloppen om te vragen dit in orde te brengen op je laptop. Probeer eens een externe muis ? Heb je dan hetzelfde fenomeen ?
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  3. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    salmax (26 January 2012)

  4. #3
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    2.996
    Bedankjes
    60
    Bedankt
    3.144 keer in 2.293 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ior Bekijk bericht
    Als ik men Word open begint de muisaanwijzer helemaal te flippen.
    Ik kan er dan bijna niets meer mee doen. Hij gaat dan van gewone muis naar bezet, maar zeer rap. En dat terwijl ik met niets bezig ben.
    Al eens met een usb-muis geprobeerd?
    J.W.
    Google is uw vriend

  5. De volgende gebruiker bedankt J.W. voor deze nuttige post:

    salmax (26 January 2012)

  6. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.744
    Bedankjes
    13.677
    Bedankt
    33.662 keer in 13.881 posts
    Je kan diverse zaken uitproberen, echter zonder garantie dat het alles zal oplossen. Durf je zelf niet te sleutelen, dan zou Microsoft je kunnen helpen met een Fixit. Download het bestandje onder dat techniekertje, volgens MS zou het opzoeken waar het euvel zit en het evt oplossen.

    Wil je zelf eerst nog uitzoeken of er voor jouw specifiek probleem iets voorhanden is, kijk je best even hier.

    En als dit niet werkt, hoop ik dat MicrosoftHelpt hier zijn oogje op laat vallen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    salmax (26 January 2012)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. probleem met sjabloon in word
    Door INE VERHAEGHE in forum Office
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 20 March 2006, 20:32
  2. Probleem met microsoft word
    Door tasha in forum Office
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 4 September 2005, 11:14
  3. probleem met nokia 5140
    Door mXX in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 3 June 2005, 18:16

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •