Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 43

Discussie: Microsoft Outlook

  1. #31
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.743
    Bedankjes
    13.676
    Bedankt
    33.658 keer in 13.878 posts
    'k Vraag me af waarom ik je moet vergeven

    Theo kan misschien eens nazien hoe hij zijn accounts laat weergeven in zijn mailprog. Vermits ik Outlook zelf niet gebruik (te pompeus) kan ik enkel via dit voorbeeld laten zien hoe ik het voor mij heb opgelost met diverse accounts in één mailprog.
    Toen was dat Outlook Express, nu doe ik hetzelfde met Thunderbird. Zo blijven alle accounts netjes gescheiden en kan je door aanklikken kiezen vanaf welk account je verzendt.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. #32
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.017
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    287 keer in 217 posts
    Merel, je zit inderdaad in de juiste richting. Als je op dat driehoekje tikt zouden al je accounts moeten verschijnen: mijn vrouw, mijn dochter, ik. Maar dat gebeurt NIET. Zelfs de rechthoek met verzenden staat er niet. Ik heb mijn accounts al tien keer verwijderd en terug ingezet, maar niets helpt. Dus ik weet hoe ik een account moet instellen. Bij Outlook Express verloopt alles normaal en bij Microsoft in Windows 7 (ik kan kiezen tusen 7 en XP), loopt ook alles perfect. VOOR dat er nu iemand gaat antwoorden WAAROM die OUTLOOK in XP dan nog nodig is: voor NIETS, maar ik kan niet verdragen dat ik een potje in de kast heb staan en niet kan gebruiken. Noem het een 'tic', maar zo ben ik nu eenmaal.

  3. #33
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.980
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.266 keer in 827 posts

    Uitroep Aaaaaaaah ... geen probleem met Windows 7 en wel met XP !

    Ben ook (klein beetje) van die aard. Dingen die men niet nodig acht worden achteraf blijkbaar soms onmisbaar te worden. Men kan er over filozoferen en 'afstand nemen' van alles enz.enz.

    Nu concreet. Eens dat Outlook Express verlaat, moet men daar niet op terugkomen. Het is niet alleen verouderd, maar het werkt ook heel anders in bestandsbeheer. Dus het heeft weinig zin om aanknopingspunten te zoeken. Zolang als ik Oulook niet efficiënt aan het werk had, heb ik gebruik gemaakt van Thunderbird (gratis opensource) dat zonder problemen werkt. Men kan zelfs automatisch de gegevens importeren van Outlook (bij jou echter verloren)


    Heb je bij het aanmaken van de verschillende Outlook accounts wel de verbinding met de server getest ?
    Tijdens de procedure (Outlook2010) is er knop 'test verbinding' (of dergelijks). Misschien zijn de accounts niet echt aangemaakt (alleen met XP ???) hoewel je daar toch schijnt overtuigd van te zijn.

    Het is misschien te simpel redeneren: als Outlook geen accounts ziet, dan zijn die er wellicht inderdaad niet ! En als ze er niet zijn, dan is het omdat de aanmaak verkeerd gebeurde... (vanwille procedure met XP ?)
    Waarom dan precies het alleen onder XP niet lukt is inderdaad onduidelijk. (Ik zal wat Googlen voor je)
    Wist trouwens niet dat je OOK Windows 7 hebt.

    Dat er een knop niet wordt getoond, is dat ook slechts in XP ? Of is hij er ook niet in Windows 7 ?
    Je bent dan toch zo eerlijk te vermelden dat het niet echt nodig is.
    Academisch wel allemaal interessant, maar zo gezien heb ik echt tijd tekort om je verder te helpen.



    @Compuchrisje: Omdat ik zo vrijpostig ben om toch maar naar een ander forum te verwijzen, zodat topic starter daar ook eens kan rondneuzen en vragen stellen op een forum welk toegespitst is op Outlook.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  4. #34
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.017
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    287 keer in 217 posts
    Merel, het heeft niets met XP te maken. Ondertussen heeft het vraag en antwoordspel zolang geduurd dat niemand het begin nog weet, dus even geresumeerd: Microsoft Outlook HEEFT GEWERKT op XP, maar na een reinstalatie waarbij de man mijn D:\schijf verdeelde in twee partities, schreef hij zijn data weg naar E:\ het onderdeel (partitie) van een schijf. Ik wilde daar terug de reeele schijf van maken D:. Ik heb daarbij aan alles gedacht wat documenten betreft, behalve aan Microsoft Outlook. Toen E:\ dus niet meer bestond, en ik Outlook opstartte vroeg die naar de data op E:\ Zodanig dat ik zelfs Outlook niet meer kon opstarten. Dan kwam de redding met 'Windows Search' en ik dacht dat alles opgelost was. Met het huidig resultaat. De accounts worden wel degelijk aangemaakt, want de testmail wordt verzonden. Hij komt wel niet binnen in OUTLOOK, maar als ik Outlook Express (met diezelfde accounts) opstart, komt daar die mail binnen. Voor alle zekerheid: MICROSOFT OUTLOOK en OUTLOOK express hebben voor de reinstallatie EN opnieuw na de reinstallatie perfect samen gewerkt. Pas toen ik van die twee partities terug één schijf liet maken liep alles verkeerd. De beste oplossing OFFICE verwijderen en terug installeren had tot gevolg dat ik na X keer verwijderen en instaleren, office niet meer kon installeren. Dat raakte opgelost, maar er was nog altijd IETS blijven hangen van OUTLOOK.

  5. #35
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.980
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.266 keer in 827 posts

    Licht Google is toch je beste vriend !? Hij zoekt alles en snel (voor je eigen gemak)

    Ik had beloofd voor jou nog wat te Googlen.

    - Nog geen 2 minuten na mijn eerste search had ik al het (engelstalig) artikel van Microsoft gelezen dat uw specifiek probleem met Outlook 2010 zal helpen oplossen.

    - Nog twee minuten later had ik hetzelfde (nederlanstalig) artikel gevonden en gelezen.


    De filozofie van mijn forum-handtekening hieronder indachtig, beschouw het maar als een vriendendienst als ik je de link niet doorgeef, want het zal je helpen om beter te leren zelf zoeken, waarmee je eigenlijk éérst moet doen. Dus, hou het héél simpel ...
    Wat is een van de meest specifieke symptomen van je probleem in Outlook 2010 ?

    Ik kan de knop Verzenden niet vinden



    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  6. #36
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.051
    Bedankjes
    23.757
    Bedankt
    13.474 keer in 5.064 posts
    Toch een geluk dat we veel kunnen dank zij Microsoft...niet?

  7. #37
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Is er een probleem?

  8. #38
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.017
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    287 keer in 217 posts
    EERST EN VOORAL: dank aan iedereen die me hielp of wilde helpen. Eigenlijk zou ik bij elke boodschap al dan niet nuttig bedankt moeten aantikken. Het is opgelost MAAAAAAAAR vraag me niet hoe. Na veel verwijderen en crashen en aan en uitklikken in opties 'geavanceerd' werkt alles normaal.

  9. #39
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.980
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.266 keer in 827 posts

    Ongelukkig Spijtig dat wij U niet mogen vragen " HOE ? "

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Is er een probleem?
    Blijkbaar niet meer !

    Theo,
    Mooi zo.

    Toch héél spijtijg dat je uw opeenvolgende acties niet genoteerd hebt ! (weinig moeite toch ?)
    Niemand die met dezelfde problemen kampt (en hier op deze topic terecht komt) kan van uw laatste mysterieuze oplossing gebruik maken om naar een werkende Office2010 te geraken. Die lotgenoten zullen zelf mogen zoeken en tijd verliezen, die ze anders beter konden gebruiken.

    Een actie hoeft niet beredeneerd te zijn, zoals het verhaal van de installatie van programma MS Search, wat eigenlijk het leeuwendeel van de gangbare problemen oplost.

    Als niemand die oplossing had vermeld, .... hadden jij noch ik dit middel kunnen gebruiken.
    Dan zaten jij en ik wellicht NU nog steeds met die problemen.

    No hard feelings anyway
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  10. #40
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.017
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    287 keer in 217 posts
    Het is veel erger, soms werkt het soms niet. Zonder IETS te veranderen vindt hij een acount niet meer. Ik was van plan om wanneer ik het weer klaar kreeg een herstelpunt te maken, maar toen dat gebeurde was ik met een film bezig en moest ik wachten. Daarna werkte het weer niet. nu jij, dan ik, zoals ze zeggen. het is om moedeloos te worden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. pop3 gmail in microsoft outlook xp
    Door spruit in forum Office
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 2 December 2005, 20:41
  2. microsoft outlook 2003
    Door veysie in forum Internet
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 24 October 2005, 12:11

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •