Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    4 March 2012
    Berichten
    4
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    7 keer in 2 posts

    Ook een game pc samenstellen

    Via google kwam ik op deze site. Ik ben er nog niet zeker van dat ik een nieuwe pc nodig heb maar denk van wel.

    Hier is de uitleg: http://www.minatica.be/threads/78397...749#post571749 waarom ik niet weet of ik een nieuwe pc kan gebruiken of niet. Mocht het toch zijn dan is mijn budget spijtig genoeg niet al te hoog. Zeker niet hoger dan €850.

    De voeding, harde schijf en grafische kaart heb ik al. Die bouw ik over. Als het moederbord blijkt stuk te zijn dan zou ik de processor ook kunnen overbouwen. Zoniet, dan ga ik dit keer voor Intel.

    Race games is het enige wat me interesseert. PC moet krachtig genoeg zijn om deze games, zo goed als op volledige settings vlot met minstens 30fps te kunnen spelen.
    USB 3.0 is een must. Asus (misschien ook MSI) is een merk dat me aanstaat. Sinds vandaag heb ik voor het eerst van Asrock gehoord. Gigabyte is voor mij 100% uitgesloten.

    Deze nieuw pc zal ook gebruikt worden voor dagdagelijkse dingen, zoals internet, office enz...
    Ik ben er nog niet van overtuigd om met Windows 7 te beginnen. XP voldoet momenteel nog voor mij. Trouwens, de videokaart is maar een DX9 kaart.

    Welke moederbord, processor, geheugen is de moeite? Ik wil wel PS2/controlpoorten want via bluetooth wil in niet werken.

    Kan er iemand iets voorstellen zodat ik weet waar naar toe?
    Laatst gewijzigd door kikie; 4 March 2012 om 15:41

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Ook eens kijken please
    Door Tiger in forum HijackThis
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 31 March 2006, 19:33
  2. willen jullie mijn logje ook eens nakijken a.u.b ????
    Door cabriocruiser in forum HijackThis
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 6 December 2005, 02:13
  3. Ook een probleem met mijn geluid
    Door JelleB in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 18 September 2005, 17:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •