Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30
  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 October 2008
    Berichten
    106
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    21 keer in 14 posts

    zoekgeschiedenis google wordt niet gewist met laatste versie Ccleaner 4.02 4115

    Gebruik al jaren Ccleaner,bij de update naar de laatste versie merkte ik dat de zoekgeschiedenis van google niet wordt gewist ( als ik Ccleaner laat runnen en daarna eenzelfde site bezoekt merk ik dat site in het paars staat ipv in het blauw).Had hier vroeger nooit problemen mee. Cleaner al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft . Dan maar terug de vorige versie 4.01 4093 erop gezet en die werkt wel perfect. Heb ook privazer en die ruimt wel alles mooi op( gebruik die al lang samen). Heb windows 7 en werk met IE 10, alle windows updates zijn geinstalleerd,anti virus is Norton 360. Wat doen ? Wachten tot de volgende update van Ccleaner en dan eens zien? Op zijn eigen geen probleem maar had toch graag geweten hoe dit komt en of er nog anderen zijn met dit voorval. Alvast bedankt!

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Kijk bij je startpagina van Google rechts onderaan, daar vind je de knop voor de Instellingen. Let op! je moet hiervoor wel ingelogd zijn met je Google-account. Dan kan je via Zoekinstellingen de nodige aanpassingen doen voor de zoekgeschiedenis.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    retlawv ( 1 July 2013)

  4. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 October 2008
    Berichten
    106
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    21 keer in 14 posts
    Dit gedaan er stond te lzen da

  5. #4
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 October 2008
    Berichten
    106
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    21 keer in 14 posts
    oeps wat gemist, er stond te lezen na aanklikken instellingen dat de web geschiedenis is uitgeschakeld. Vandaag nog eens geprobeerd de laatste versie erop te zetten en opnieuw bleef het gezochte paars. Dan terug de vorige versie erop gezet en die werkt wel perfect. Nu op zijn eigen geen probleem eigenlijk zeker?

  6. #5
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 October 2008
    Berichten
    106
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    21 keer in 14 posts
    vandaag de nieuwste versie 4.03.4151 erop gezet.Ook hier geen resultaat,de eerder bezochte links blijven paars. toch vreemd dat dit wel lukt met de versie 4.01.4093. Ook kan ik dit wissen met privazer en zelf via de opties in explorer : de geschiedenis wissen.
    Werk soms ook met google chrome,maar dat deed ik eerder ook al,zal daar ook wel niet aan liggen zeker? Vreemd dat niemand dit probleem ook al eens had. Heb verder geen problemen met de pc.

  7. #6
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Heb je al eens nagekeken hoeveel dagen cookies worden bewaard? Je kan ook instellen (toch in Firefox) om telkens bij het afsluiten van de browser alle cookies te verwijderen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  8. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    retlawv ( 1 July 2013)

  9. #7
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 October 2008
    Berichten
    106
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    21 keer in 14 posts
    deze op 0 gezet, probleem blijft. Nog eens probleem,bedenking uitleggen : als ik iets opgezocht heb en ik draai Ccleaner blijft het gezochte op google paars terwijl het anders terug blauw is. Wanneer ik kijk in de geschiedenis in explorer staat de bezochte site er wel niet meer bij,maar als ik opnieuw het zelfde opzoek kan je zien dat ik dit al eens bezocht. Hoe komt het dat ik dit probleem niet heb met de versie 4.01.4093? Moet ik die blijven gebruiken? Er moet toch iets zijn die dat wissen plots is gaan tegen houden?

  10. #8
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 October 2008
    Berichten
    106
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    21 keer in 14 posts
    Niemand meer? Toch bijna 600 keer gelezen....

  11. #9
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Dan ligt dit niet aan Google maar aan de instellingen van je browser zelf, denk ik. En ja, topics worden méér bekeken dan behandeld, maar bedenk dan dat er veel zoekrobots rondsnuffelen, die op bepaalde termen gericht zijn.
    Wat je nog kan doen, is dus in je menu Extra en Internetopties gaan. Daar neem je het tabblad Inhoud. Klik op Instellingen onder Automatisch aanvullen. Daar kan je zowat alles aan- of uit vinken, naargelang je voorkeuren, waarna je onderaan de hele zoekhistorie nog es laat verwijderen. Hierbij worden ook wachtwoorden verwijderd van accounts (!!!!).

    A la bonheur dus

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  12. #10
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    17 October 2008
    Berichten
    106
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    21 keer in 14 posts
    goede morgen,
    nog nooit iets aan die instellingen veranderd,deze zien er ok uit.Zal wel terug de tweede laatste versie van ccleaner er op zetten.Deze versie en al de vorige versies geven werken perfect en is er van mijn topic geen sprake.Had toch wel graag geweten hoe het komt dat de laatste twee versies niet werken zoals alle eerdere versies.

  13. De volgende gebruiker bedankt megane voor deze nuttige post:

    compuchrisje (20 July 2013)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Flightsimulator in de laatste versie google earth.
    Door merlijn in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 September 2007, 17:17
  2. toetsenbord wilt niet samenwerken met muis
    Door Orion in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 28 July 2005, 20:31
  3. niet compitabel met hardware
    Door flup in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 12 July 2005, 01:43

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •