Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.141
    Bedankjes
    371
    Bedankt
    502 keer in 344 posts
    Met die menu maak ik het me makkelijk om de tekengrootte te veranderen om dat ik op bijvoorbeeld deze site niet kan zoomen met de vingers.
    Een nieuw tabblad openen gaat langs deze weg ook veel vlugger dan de reguliere manier (in de desktop versie van Firefox heb je na elk tabblad een plusteken,op android niet).
    Vandaar dat ik meer dan normaal in die menu moet zijn.
    Mocht het zijn dat wat ik als abnormaal beschouw toch normaal zou zijn dan zwier ik Firefox er gewoon af.

  2. De volgende gebruiker bedankt Silverwing voor deze nuttige post:

    ghost (16 August 2014)

  3. #12
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Heb je al geprobeerd om op uw tablet in firefox de instelling "desktop website vragen" aan te vinken, dan kun je wel zoomen zonder telkens naar de menu te gaan.

  4. #13
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.141
    Bedankjes
    371
    Bedankt
    502 keer in 344 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Heb je al geprobeerd om op uw tablet in firefox de instelling "desktop website vragen" aan te vinken, dan kun je wel zoomen zonder telkens naar de menu te gaan.
    Dat heb ik nog niet gedaan,zou niet weten waar ik dat dan weer kan vinden.

  5. #14
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Ik doe dat als volgt : open Firefox, dan zie je rechts bovenaan drie puntjes, als je daarop kl7kt open je de instellingen van Firefox, en daar kun je dan die desktop versie aanvinken.

  6. #15
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.141
    Bedankjes
    371
    Bedankt
    502 keer in 344 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Ik doe dat als volgt : open Firefox, dan zie je rechts bovenaan drie puntjes, als je daarop kl7kt open je de instellingen van Firefox, en daar kun je dan die desktop versie aanvinken.
    Dan moet je die puntjes wel zien,ik zie geen puntjes en geen werkbalk of hoe je dat noemt onderin in beeld.
    Volgens afbeeldingen van tabletschermen die ik gezien heb staat normaal onderaan een zwarte balk met 3 icoontjes,die heb ik dus ook niet.

    Op de foto's het resultaat van de eerste keer op de menu tpoets op de tablet te drukken en nadat ik een item uit de menu aangeklikt heb.
    Zoals te zie geen puntjes en geen werkknoppen.


    Laatst gewijzigd door Silverwing; 17 August 2014 om 20:37

  7. #16
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Op uw eerste afbeelding zie ik de drie klassieke functies : takenbeheer, terug naar uw bureaublad en vorige pagina opnieuw openen. Ik zie die altijd, dat heeft eigenlijk niets met firefox te maken.
    Op de twee andere afbeeldingen zie ik dat je naar Het Laatste Nieuws heb gesurfd. Ik zie daar geen werkbalk.
    Kun je ergens de url van HLN intikken? Blijkbaar wel, aangezien je naar HLN heb gesurfd.
    Bij mij zie ik in Firefox (dus eerst Firefox openen) bovenaan een werkbalk waarin ik een url kan intikken, en rechts daarvan zie ik drie icoontjes : een bijna ronde pijl om de geopende pagina te verversen, Dan een ster voor uw geopende pagina aan uw favorieten toe te voegen, met nog enkele andere opties. En rechts daarvan zie ik die drie puntjes. En daaronder staan alle instellingen van Firefox.

    Misschien heb jij een recentere versie van Firefox, maar fundamenteel gaat dat toch niet zo veel verschillen.Misschien staat uw titelbalk verborgen. Dan moet je eens naar beneden vegen. Als ik van beneden naar boven veeg dan verdwijnt die titelbalk en zie je die drie puntjes niet meer.

    Zoek eens met Google hoe Firefox op een android tablet te gebruiken : tik maar in in google "android tablet firefox handleiding". Dat zou ik eens lezen.
    Laatst gewijzigd door berger; 17 August 2014 om 21:25

  8. #17
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.141
    Bedankjes
    371
    Bedankt
    502 keer in 344 posts
    Ik heb gans die handleiding gelezen en al in het begin staat er een foto van hoe de adresbalk er uit ziet op een android tablet.Daar staan de puntjes er ook.De vraag is van wanneer die tekst is en hoeveel versies van Firefox verder we al zitten waardoor die informatie niet meer klopt.
    Wat de reden is dat ook Firefox sync niet werkt bij mij,ik heb het gehad met Firefox op android en gooi hem er af,zal me verder behelpen met de standaard browser.

  9. #18
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Proficiat voor het lezen van die ganse handleiding. Ik heb eens bij mij gekeken en ik heb wel degelijk de laatste versie van Firefox, en dat is wel met die puntjes. Waar heb je die firefox vandaan? Ik ga voor mijn android altijd via de google play store. Je zou via de play store die firefox eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren.

    Ik heb al heel wat browsers gebruikt op mijn tablet en ik ben uiteindelijk geblevrn bij de Boat Browser for Tablet gratis te halen in de play store. Er zijn misschien weinig mensen die deze kennen, ik vind die simpel en snel. Maar de android browser is ook wel niet zo slecht. Aan u de keuze.

  10. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    Silverwing (19 August 2014)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Bladwijzers Firefox - Favorieten IE gelijk zetten
    Door Tjoolaere in forum Internet
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 6 July 2009, 11:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •