Hallo,
Ik vraag me het volgende af wanneer ik harde schijven koop van een
particulier zonder aankoopbon en op deze schijven is nog garantie dit heb ik kunnen nagaan via de website van het merk van Western Digital. Door eenwarrantycheck.
http://wdsupport.wdc.com/warranty/warrantycheck.asp?custtype=end
Kan ik dan ingeval er binnen deze tijd een harde schijf stuk gaat toch nog garantie krijgen als particulier als ik de harde schijf naar dit adres stuur en ik geen aankoopbon heb ?(zie eventueel link voor nog verdere informatie)
Belgium, Netherlands and Luxembourg
CEVA Freight Holland
WD RMA Collection Centre Services
Folkstoneweg 182
1118 LN Schiphol Airport
The Netherlands
For product replacement (RMA) and RMA status, please log into WD Support Portal.End User Customers, Businesses, Resellers, & myWD Partners
http://support.wdc.com/warranty/index.asp?wdc_lang=en
http://support.wdc.com/warranty/rmaaddress.asp?custtype=end&lang=en
alvast bedankt voor u tijd.
Favorieten/bladwijzers