Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    13 April 2016
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    paswoord lost werkt niet

    als je uw paswoord kwijt bent dan werk de vraag niet
    met welk voorwerp eet je soep. LEPEL.

    Dus daarmede ik een nieuwe account heb om dat de vergeet paswoord niet werkt.



  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    En wat is het probleem?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    Dat die persoon een ieuw account heeft aangemaakt omdat z'n wachtwoord niet meer werkt.

    Wie eet er dan ook soep met een lepel ?
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  4. #4
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Misschien niet goed gelezen en is het uit welk voorwerp eet je soep?
    mok, kom, bord, kop, cup
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  5. #5
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daimenz Bekijk bericht
    als je uw paswoord kwijt bent dan werk de vraag niet
    met welk voorwerp eet je soep. LEPEL.

    Dus daarmede ik een nieuwe account heb om dat de vergeet paswoord niet werkt.


    Als je LEPEL hebt ingevuld als antwoord op de vraag en wie vraag en antwoord had aangemaakt om een nieuw antwoord aan te maken dan kon het niet werken . Je moest lepel ingevoerd hebben in kleine letters en niet in hoofdletters .
    Bij sommige diensten op internet waar je moet aanmelden met gebruikersnaam of e-mail adres en wachtwoord en je hebt een nieuw e-mail adres en je dit wil veranderen moet je eerst het juiste antwoord op een beveiligingsvraag geven . Het antwoord op de vraag moet dan door de gebruiker zelf ingevoerd worden .
    Wie de vraag aangemaakt heeft kan er ook al een antwoord ingevoerd hebben en jij dan moet raden wat het juiste antwoord is .
    Stel dat je nu zelf een antwoord moet verzinnen op een beveiligingsvraag , want als antwoord geven lepel op vraag met welk voorwerp eet je soep is je account binnen halve minuut door hacker gehackt . iedereen weet dat je soep eet met een lepel .
    Wie slim is gaat de hacker zelf bij de neus nemen door een antwoord in te voeren wat niets met de vraag te maken heeft.
    Vraag : met welk voorwerp eet je soep
    Antwoord : rode wolven gele spinnen
    Laat de hacker maar raden naar het juiste antwoord . Wel zien dat er door een internetcrimineel via een achterpoortje soms geen keylogger op je computer heeft laten installeren, want dan heeft het ook geen zin .
    Laatst gewijzigd door carfran; 16 April 2016 om 10:36

  6. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    Spoorzoeker (16 April 2016)

  7. #6
    carfran
    Gast
    Als je rechts bovenaan bij dit forum klikt op Wachtwoord vergeten is de controle vraag "Met welk voorwerp eet je soep (anti-spam)?" en is het niet LEPEL maar lepel

  8. #7
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    En net zeg je gele wolven ? Ik kan jou ook niet meer volgen hoor.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  9. #8
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoorzoeker Bekijk bericht
    En net zeg je gele wolven ? Ik kan jou ook niet meer volgen hoor.
    Ik ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen .
    Je bent je wachtwoord vergeten en je vraagt een nieuw wachtwoord aan . Een bot of machine kan dit ook uitvoeren vragen om een nieuw wachtwoord aan te maken . Om te controleren of er een menselijke handeling word uitgevoerd word gevraagd om een antwoord op een beveiligingsvraag te geven . Deze beveiligingsvraag en het antwoord hierop is een optie in de forumsoftware .
    Ik weet niet of VBulletin ook over deze optie beschikt voor forumleden die buiten hun wachtwoord hun account nog eens extra kunnen beveiligen .
    Stel dat iemand aan je login gegevens gekomen is bij dit forum en die wil nu je e-mail adres veranderen waarmee je jou geregistreerd hebt .
    Er word gevraagd voer het oude e-mail adres in
    Er word gevraagd voer het nieuwe e-mail adres in
    Om te bevestigen voer je wachtwoord in .
    Als extra beveiliging zou ook de optie kunnen dat wachtwoord invoeren niet voldoende is en een antwoord moet ingevoerd op een vraag die jij zelf aangemaakt hebt . Zo een beveiligingsvraag zou kunnen zijn wat is de voornaam van mijn moeder .
    Een hacker die gaat in zichzelf denken . Voornaam moeder , zal ik maar beginnen meisjesnamen invoeren ik zal wel eens de juiste raden.
    Niet denken dat hackers dom zijn . Je mag eender welke vraag invoeren , het antwoord komen ze te weten . Als jij daar een antwoord verzint wat met de vraag niets te maken heeft kunnen ze blijven zoeken .
    Als ik daar een antwoord ingevoerd heb "gele wolven blauwe hanen" dan neem ik een hacker mooi bij de neus en kan hij binnen 5 jaar nog aan het raden zijn .
    Laatst gewijzigd door carfran; 17 April 2016 om 01:05

  10. #9
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    Ja, rode wolven gele spinnen of gele wolven blauwe hanen, ik ga het steeds minder snappen.

    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  11. #10
    carfran
    Gast
    Een voorbeeldje van mijn gebruikersaccount bij een ander forum . Een voorbeeld van mijn profiel . Iemand heeft via mijn wachtwoord kunnen bemachtigen en wil nu mijn wachtwoord veranderen of mijn e-mail adres veranderen waarmee ik me geregistreerd heb .
    Wachtwoord veranderen en herhalen om te bevestigen wat de hacker zal uitvoeren.
    Onderaan moet het wachtwoord ingevoerd worden wat ik nu gebruik en ik klik op profiel wijzigen .
    Daar er ook een antwoord moet gegeven worden op de beveilingsvraag moet eerst het juiste antwoord ingevuld worden . De hacker die gaat bij zichzelf denken, wat een domme vraag , voornaam moeder , ga ik wat meisjesnamen proberen , ik zal wel eens juist raden .
    Ik ben veel slimmer dan de hacker en ik heb daar een antwoord ingevuld wat totaal niets met mijn beveiligingsvraag te maken heeft , en laat die hacker maar raden naar voornamen van meisjes of vrouwen .


Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •