Omdat ik hier de opmerking heb gekregen on to topic blijven , zal ik hier maar een nieuw topic beginnen.
Ik krijg daar te lezen dat ieder nieuw OS kinderziektes heeft , maar na een jaar van uitgifte nog niet in orde dat zijn voor mij geen kinderziektes meer , maar rampzalig En wat is er nu juist gebeurd ? Wat wilde Microsoft bereiken en nu maar pas hun euro gevallen is , we gaan er nu ons handjes afhouden en ons alleen nog bezighouden met Windows zelf .
Tja bij Microsoft dachten ze , wat die linux ontwikkelaars kunnen dat kunnen wij ook . De hardware fabrikanten aangesproken , fabriceren jullie de hardware , wij zullen er de juiste software voor ontwikkelen , wat dus niet gelukt is . Blauwe schermen, ganse systemen naar de vaantjes en wat nog allemaal . Als men een computer aanzet , het eerste wat de kernel gaat aanspreken is de hardware en dan pas het besturingssysteem . En als onmiddelijk de hardware al verkeerd aangesproken word is het maar normaal dat het fataal afloopt .
Maar Allez, ze hebben het nu gesnapt en gaan er nu hun handjes afhouden en de hardware fabrikanten terug zelf de software laten ontwikkelen .