Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Hybrid View

  1. #1
    carfran
    Gast
    Heel graag gedaan
    Voor de leden die Linux willen (leren) gebruiken toch een paar paar belangrijke opmerkingen en tips !
    Met een heel ander besturingssysteem gaan werken vraagt een aanpassing . Laat de moed niet zakken en denk niet in jezelf , ik gebruik al zovele jaren Windows , ik ben eraan gewend , het zal me nooit lukken om met Linux te gaan werken .
    In het begin zal het wat zoeken zijn zijn, hoe moet dit , waarom staan die knoppen nu daar , terwijl ze in Windows daar stonden . Hoe moet ik nu nieuwe software installeren en kan ik ook mijn hardware in Linux gebruiken .Eens je het besturingssysteem onder de knie hebt ga je Windows helemaal vergeten .
    Wie Linux Wil installeren en gebruikt nog Windows zijn er twee installatie mogelijkheden .
    Linux naast Windows installeren als Dualboot of Windows volledig vervangen door Linux .
    Er bestaan heel wat Linux distro's , de ene draait nog goed en soepel onder oudere computers en laptops , terwijl de andere het al heel wat beter doet op nieuwe moderne computers en laptops .
    Willen jullie Linux gaan installeren en zit met vragen stel ze gerust . Niet weten welke distro te gaan gebruiken vermeld dan zeker zoveel mogelijk informatie in jullie vraag .
    CPU : 32 of 64 bits processor
    Aantal aanwezig werkgeheugen (RAM) .
    Leeftijd van PC of laptop
    Zeer belangrijk : Staat er Windows op de PC of laptop geïnstalleerd en wil je Linux naast Windows installeren of wil je Windows volledig vervangen door Linux .
    Linux vraagt niet veel schijfruimte : Terwijl je bij Windows en wat paar programma's en de updates al gauw 20 GB en meer aan schijfruimte in gebruik hebt , doe je in Linux met 20 GB schijfruimte heel veel meer .

  2. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    salmax (26 March 2017)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. windows Photovieuwer
    Door Camille in forum Overige software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 14 March 2017, 15:55
  2. Windows Live Mail-fout 0x800CCC67
    Door Sofiekebieke in forum Internet
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 15 February 2017, 19:42

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •