Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: Opladen website

  1. #11
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Filezilla is qua gebruiksgemak inderdaad optimaal. Met het ftp-commando in de browser is alles veel te omslachtig. Ik ben wel benieuwd naar die website hoor, laat maar weten als het klaar is (of eerder).

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. #12
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik ken iemand die Wordpress gebruikt en die heeft daar mooie dingen mee gedaan. Maar hij is eerst wel op cursus geweest, 600 euro voor twee dagen, maar het was voor een professionele site. En hij kan ook hulp vragen bij wordpress als er iets is.

    De sitebuilder van versio heb ik niet geprobeerd, dat kost 18 euro per jaar en het zijn toch maar voorgekauwde pagina's waaraan je dan dingen kunt veranderen. . Dat is meer dan het dubbele dat ik nu betaal voor een domeinnaam en hosting.

    Na zowat de hele wereld te hebben afgereisd op zoek naar FTP ben ik tot het besluit gekomen dat Filezille de beste is. Maar dat programma staat op zijn eigen.
    Seamonkey is inderdad van Mozilla, maar een server maak ik daarmee niet. Dat is al te moeilijk. We hebben een kuisvrouw met dienstencheques.Een sympathiek portugese madame, ze is eigenlijk eerder een vriendin geworden van mijn vrouw. Ik gebruik Seamonkey gewoon als browser en dan toch vooral als Composer voor het maken van simpele html. Het plezantste is dat je met hetzelfde programma ook uw html in allerlei browsers kunt testen, zonder al die browsers te moeten openen, en dan kun je ook in Seamonkey publiceren.

    Filezilla is dus het beste programma voor het opladen, Seamonkey is een volledige suite. Er zit daar ook nog een mailprogramma in en een adresboek. Het ideaal zou zijn dat bij de Publish-functie van Seamonkey Filezilla zou starten. Het zijn alle twee open source en gratis, dus ....
    Laatst gewijzigd door berger; 21 June 2017 om 22:03

  3. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    compuchrisje (25 June 2017)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •