Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    carfran
    Gast
    Als je photorec gaat gebruiken moet je de jpg bestanden kopieren naar een aangemaakte map op een extern medium (harde schijf , usb stick ) . Ik zou eerst eens proberen met maar een paar foto's om te kijken of het lukt . Lukt het kopieer dan alle foto's naar de aangemaakte map . Het proces mag niet onderbroken worden. Word het onderbroken gaat photorec bij de volgende nieuwe scan opnieuw beginnen bij het allereerste jpg bestand . Ik weet niet hoeveel foto's er zijn maar als ik de bestandsgrootte zie 6 mb kan het scannen en herstellen van maar 1 bestand een uurtje duren .

  2. #12
    Expert   strikerfox's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 May 2005
    Locatie
    wervik
    Berichten
    581
    Bedankjes
    125
    Bedankt
    292 keer in 202 posts
    Recovery hier en recovery daar je kunt geluk hebben dat je enkele foto's terug haal maar de kans is heel klein, geen enkel programma doet het echt goed.jammer maar zet die de volgende keer op een stick of externe HD

  3. #13
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trax Bekijk bericht
    Hallo,

    een vriend van mij heeft zijn pc geformatteerd en er een nieuwe Windows op gezet. Hij was echter vergeten een bakcup te maken van het mapje foto's met alle foto's van zijn vakanties.

    Nu begon ik met EaseUS, Data Recovery om eens te kijken of er nog wat te redden viel en plots doken al zijn mapjes en foto's op in de lijst. Na een aantal minuten recoveren dacht ik alles te hebben gered, maar niets is minder waar. De foto's kloppen wel in aantallen en grootte, maar ik krijg ze op geen enkele manier geopend.

    Heb er al tal van repair software op losgelaten maar niks lijkt te werken.

    Het is spijtig om er zo dicht bij te zijn, maar dat het toch niet wil lukken.

    Heeft iemand misschien nog een idee hoe ik die foto's (opnieuw) zou kunnen recovery en/of herstellen aub?

    Alle hulp en tips zijn welkom!

    Alvast erg bedankt!
    EaseUS Data Recovery is nochtans een van de beste recovery-softwares.

    Enkele vragen :

    - Is bij jou de optie (afhankelijk van de versie) "deep scan" ingeschakeld? En paar minuten recoveren is echt te weinig.
    - Je ziet al de mappen en foto's in de lijst. Maar wat zie je dan in het voorbeeldvenster?
    - Als je de foto's herstelt, dan herstel je ze toch naar een andere schijf of medium? Kwestie van de originelen niet te overschrijven.
    - Ik krijg je voorbeelden niet geopend, en kan er zelfs geen thumbnail van maken? De voorbeelden zijn dan ook ernstig beschadigd.
    - Wat zie je onder de "deep scan mode" (links onderaan)? Daar zouden normaliter nog twee mappen + submappen moeten staan : "NTFS" en "RAW". Wat vind je daar in?

  4. #14
    Gevorderd   Trax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 June 2005
    Berichten
    324
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    32 keer in 25 posts
    Ik heb alles gedaan en geprobeerd. Met twee programma's was de mappenstructuur te herstellen. Alle bestanden zaten er dan in, maar slechts enkele kunnen worden geopend. De rest valt ook niet te herstellen.

    Bedankt voor de suggesties!

  5. #15
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    Beste Trax,

    Ik wil je graag helpen maar dan graag op mij vragen willen antwoorden?

    Met jouw antwoord van vandaag kan ik niet veel doen....

  6. #16
    Gevorderd   Trax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 June 2005
    Berichten
    324
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    32 keer in 25 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdhee Bekijk bericht
    EaseUS Data Recovery is nochtans een van de beste recovery-softwares.

    Enkele vragen :

    - Is bij jou de optie (afhankelijk van de versie) "deep scan" ingeschakeld? En paar minuten recoveren is echt te weinig.
    - Je ziet al de mappen en foto's in de lijst. Maar wat zie je dan in het voorbeeldvenster?
    - Als je de foto's herstelt, dan herstel je ze toch naar een andere schijf of medium? Kwestie van de originelen niet te overschrijven.
    - Ik krijg je voorbeelden niet geopend, en kan er zelfs geen thumbnail van maken? De voorbeelden zijn dan ook ernstig beschadigd.
    - Wat zie je onder de "deep scan mode" (links onderaan)? Daar zouden normaliter nog twee mappen + submappen moeten staan : "NTFS" en "RAW". Wat vind je daar in?

    - Deep scan natuurlijk altijd ingeschakeld, ben twee dagen non-stop aan het scannen geweest met verschillende programma's.
    - Thumbnail van een jpg, maar als je deze probeert te openen krijg je een fout
    - Ik herstel ze altijd naar een externe harde schijf
    - Geen idee hoeveel % ze beschadigd zijn, maar volgens mij idd ook ernstig
    - NTFS gaf het beste resultaat, RAW had ik de indruk dat ik daar heel veel mappen met super lange namen en niets in recoverde.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Outlook 2010 start niet meer
    Door Merel in forum Office
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 14 May 2017, 22:06
  2. Media player classic home geen geluid meer
    Door ward in forum Audiovisueel
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 April 2017, 11:14
  3. IKKE niet!!
    Door Obsessed in forum Fun
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 20 March 2017, 19:58
  4. Kan niet booten van HDD
    Door Qbek in forum Opslagmedia
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 1 March 2017, 13:48
  5. XP nog steeds niet dood.
    Door compuchrisje in forum Fun
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 23 February 2017, 02:58

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •