Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28

Discussie: Rooten Smartphone

  1. #21
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Uitroep Dit is ten minste al duidelijk ....

    Precautions before rooting your Acer Liquid Z530

    Firstly, be aware that rooting your Android device will not eliminate your Acer Liquid Z530’s warranty, whether you are in UK or Europe. So do not worry about that. On the other hand, it is essential to understand that the root causes the modifications of files important for the good operation of your Acer Liquid Z530.

    So make sure you understand what you are doing before you get started. We suggest you to find a guide especially written for your Acer Liquid Z530.


    In elk geval, het is duidelijk dat computers ons het leven heel wat simpeler maakt
    En mocht je instructies niet begrijpen, is er gelukkig nog Google die het in onberispelijk Nederlands wel (on)begrijpelijk kan vertalen.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  2. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    vdhee ( 7 November 2017)

  3. #22
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdhee Bekijk bericht
    Carfran : Zucht.... waarom een eenvoudig probleem onnodig problematisch maken? waarom onnodige Off Topic reacties plaatsen? waarom onjuiste info publiceren?
    Ik behoud mij het recht voor om aan de Minatica Crew te vragen je te schorsen, ja zelfs je te bannen van dit forum. Je bent nogmaals te ver gegaan - en je hebt blijkbaar nog niets bijgeleerd sinds je "vaarwel" post.

    Torro, via mijn post onder # 2 zou je de nodige info moeten gekregen hebben; bijkomende hint : zie : https://freeandroidroot.com/root-ace...30-without-pc/

    Heb dit nog deze week gedaan met een Acer Z530 Duo van een familielid, dus ik weet waarover ik spreek. Misschien zijn de versies niet exact dezelfde, maar ik zou toch vanuit daar vertrekken.
    @vdhee , heel goed lezen wat ik hierover te zeggen heb . In de forumregels staat te lezen dat nog altijd de gebruiker verantwoordelijk is voor zijn doen en laten met zijn toestel .
    In #2 beweer je zelfs dat Samsung die software op hun toestellen heeft geïnstalleerd staan om te rooten . Ik ben de site van Samsung gaan bekijken alle informatie opgezocht over hun toestellen , ja zelfs over hun laatste de Galaxy 7. Nergens lees ik hierover iets .
    In #12 je link zie je dan die 3 bovenste afbeeldingen hoe getoond word om de beveiliging uit te schakelen , unkwon sources (onbekende bronnen) , en een waarschuwing lees ze maar eens goed , dat je jouw toestel kwetsbaar maakt voor indringers door onbekende software te installeren .
    En dan onderaan zie ik 2 afbeeldingen om de superuser te installeren of wat je het ook het rootaccount in UNIX/LINUX noemt .
    Het accoount met de allerhoogste rechten waarmee je zelfs je eigen toestel kan hacken en je toestel onbruikbaar kan maken .
    Ik heb ook een Android smartphone en poepsimpel de bloatware kunnen verwijderen zonder extra software , maar ja je moet dan ook weten hoe !

    Gaan we even de puntjes op de i zetten
    Waarschuwingen en bans
    • Na het posten van een bericht, wordt het steeds door een moderator gecontroleerd, maar intussen wordt het uiteraard al wel gepubliceerd. Moderators kunnen je bericht aanpassen of verwijderen indien het niet overeenkomstig is met bovenstaande regels.
    • Bij overtreding van de bovenstaande regels krijg je een waarschuwing door middel van een privébericht van een moderator of een admin.
    Goed gelezen ? via privébericht en niet openbaar in het forum. Wie overtreed hier de regels ?
    Laatst gewijzigd door carfran; 7 November 2017 om 13:00

  4. #23
    kaisersoze
    Gast
    Ik heb ook een Android smartphone en poepsimpel de bloatware kunnen verwijderen zonder extra software , maar ja je moet dan ook weten hoe !
    Dit spreek ik toch tegen! Chinese tablet ging het lekker niet,om sommige apps te verwijderen!Ook onmogelijk te rooten!
    [IMG][/IMG]

    Ga ook maar eens lezen bij MBAM (toch geen sukkelaars denk ik)

    Kaiser
    Laatst gewijzigd door kaisersoze; 7 November 2017 om 14:20

  5. #24
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Beste Mede Forumleden,

    Hartelijk dank allemaal voor jullie bijdragen.
    Het is me gelukt.
    Ik had voor de zekerheid een sim-adapter aangeschaft maar niet nodig gehad, is niet erg kan altijd een keer van pas komen.

    Ik heb de aanwijzingen uit de post van vdhee gevolgd.
    https://freeandroidroot.com/root-ace...30-without-pc/
    Deze waren poep-simpel en zelfs voor een notoire kluns als ik goed te doen.

    Ik heb nu heel wat overbodige meuk eraf kunnen gooien en ik kan de telefoon weer gebruiken waar ik hem voor nodig heb.
    Bellen, Whatsappen, en mijn domotica bedienen. Bovendien heb ik weer ruimte dat er updates binnengehaald kunnen worden.
    Wat wil een mens nog meer?
    Ik niet zoveel in ieder geval. Ik ben nog zo'n ouderwetse die internetbankiert met een kaartreader in een beveiligde omgeving.
    Dat gaat snel genoeg voor mij. Is voor mij in ieder geval voldoende verbetering ten opzichte van die papieren overschrijvingen.
    Laat anderen dat maar met hun telefoon doen, voor mij voegt dat niets toe.

    Nogmaals bedankt voor jullie bijdragen en nuttige tips.
    Ik ben tevreden en het forum heeft mij precies datgene gebracht waar ik naar op zoek was, want met het internet alleen en al die verhalen waarvan er eigenlijk geen enkele eensluidend was bracht mij alleen maar verwarring.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken Torro124 voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 7 November 2017), vdhee ( 7 November 2017)

  7. #25
    kaisersoze
    Gast
    Super zo iets te lezen
    Nog veel plezier met je Acer
    Kaiser

  8. De volgende gebruiker bedankt kaisersoze voor deze nuttige post:

    vdhee ( 7 November 2017)

  9. #26
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    Beste Torro,

    Geheel zonder dank - de (meeste) leden hier proberen je op een correcte manier verder te helpen.

    Dat jouw probleem opgelost werd is hier nogmaals het bewijs van.

  10. #27
    carfran
    Gast
    Ik had voor de zekerheid een sim-adapter aangeschaft maar niet nodig gehad, is niet erg kan altijd een keer van pas komen.
    Als men een tweede SIM kaartje heeft (telefoonkaartje) kan je hiermee je nummers van het ene SIM kaartje naar het andere SIM kaartje kopiëren .
    Je had beter een multi card reader aangeschaft .

  11. #28
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Opgelost naar de zin van de klant dus
    Case closed

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •