Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1
    Gevorderd   desje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    134
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    17 keer in 11 posts

    beltoon voor berichtjes

    onlangs kreeg ik een nieuwe GSM een GALAXY J3 maar nu zit ik met een probleembje
    Ik wil er een eigen melodietje opzetten als ik een berichtje ontvang, bij de binnenkomende oproepen lukt het om een eigen melodietje te selecteren maar voor berichtjes(meldingen) lukt dit blijkbaar niet
    Nu is mijn vraag is dit mogelijk en zo ja hoe moet ik dit doen?
    graag hulp

  2. #2
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Ik heb geen J3 maar een J5.
    Daar kan ik via het menu < Instellingen > naar het submenu <Geluiden en trillen> en daar valt van alles in te stellen. Beltonen, Meldingsgeluiden, Aanraakgeluiden, etc. etc.
    Als de standaard tonen je niet bevallen kan je misschien een leuk geluidje downloaden op www.zedge.net.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  3. #3
    Gevorderd   desje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    134
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    17 keer in 11 posts
    Da's juist het probleem de melodietjes heb ik maar van berichten kan je juist enkel de melodietjes aanduiden die op het toestel staan voor oproepen kan dit wel

  4. #4
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Ik denk dat het probleem mij langzaam duidelijk begint te worden.
    Jij kan alleen maar kiezen voor de standaard tonen voor berichten maar kan geen geluiden toevoegen als ik het goed begrijp.
    Dat heeft er mee te maken dat de berichten die je download niet in de juiste map terecht komen.
    Geluiden voor je berichten (meldingen) moeten in de map NOTIFICATIONS staan.
    Als je geluiden met je telefoon download komen ze waarschijnlijk ik je download map terecht, dan zul je met een bestandsmanager het bestandje naar de map NOTIFICATIONS moeten verplaatsen.
    Als je geluiden met je pc download zul je de telefoon via usb moeten verbinden en kiezen voor de optie om bestanden over te zetten, waarna je met je pc-verkenner kunt browsen en bestanden van je downloadmap van je pc kunt verplaatsen naar de NOTIFICATIONS map op je telefoon.

    Als ik het probleem nog steeds niet goed begrepen heb dan meld je je maar weer.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  5. #5
    Gevorderd   desje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    134
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    17 keer in 11 posts
    Beste Torro het is gelukt na dagenlang zoeken en een tiental personen die zeiden je moet het zo doen en zo heb jij mij in een wip geholpen hartelijk dank
    P.S. weet jij misschien hoe je een liedje moet downloaden van U Tube, het programma dat ik had werkt blijkbaar niet meer (http://www.listentoyoutube.com/after.php)
    Groetjes en nogmaals vele dank

  6. #6
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Graag gedaan.

    Youtube downloaden, ik zou niet weten ik heb hier totaal geen ervaring mee, misschien heb je hier wat aan:
    https://telecharger-youtube-mp3.com/nl
    of deze:
    http://www.flvto.biz/nl/



    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  7. #7
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Als je een bepaald fragment uit een liedje wil gebruiken als beltoon of meldingentoon kan je dit doen met het freeware programma mp3DirectCut.
    Hier zijn genoeg tuts van op youtube te vinden en hoef ik denk ik niets over uit te leggen.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  8. #8
    Gevorderd   desje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    134
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    17 keer in 11 posts
    Oke bedankt voor deze hulp ik heb daar enorm veel aan gehad
    Dit mag afgesloten worden en hopelijk heb ik ook andere mensen ermee geholpen

  9. #9
    Gevorderd   desje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    134
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    17 keer in 11 posts
    toch nog een probleembje mijn melodietje speelt nu iedere keer af zelfs als ik de voetbaluitslagen krijg van de app van de premier leaugue hoe kan ik dit uitzetten zodat hij alleen maar speelt als ik een sms bericht krijg

  10. #10
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Bij mijn J5 kan ik in het menu > Instellingen > Geluiden en trillen > Meldingen definieren bij welke melding ik welk geluid wil krijgen. Of dat bij een J3 ook zo gaat weet ik niet.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •