Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Er is uiteraard altijd een verschil tussen de theoretische (reklame!) snelheid en de behaalde. Ik heb een abonnement en dat belooft 100 Mbps, maar als ik dat meet kom ik zo tussen 85 en 90 MBps. Daarmee kan ik nog leven.
    Waar die verdeelkast is weet ik niet, ooit stond de burgemeester en een paar gasten van Proximus eens bij zo'n kast te kijken, misschien is het dat wel, en dan is het minder dan 500 m.
    Wat ik wel vaststel is dat een dame (klant bij Proximus) in het gebouw me soms spreekt van blokjes op haar beeld, dan is de snelheid te laag hé. En een andere madame klant bij Proximus, helaas al heel oud en technisch niet zo onderlegd, die heeft me onlangs verteld dat ze een privétechnicus heeft laten komen om te kijken naar haar TV, en ze betaalde daarvoor 450 euro! Haar TV mankeerde niets hé, het was de provider.

    BBOX3+ en BBOX3 dat is zowat hetzelfde hé, BBOX3+ is de laatste versie vermoed ik.

  2. #12
    kaisersoze
    Gast
    maar als ik dat meet kom ik zo tussen 85 en 90 MBps. Daarmee kan ik nog leven.
    Moet je ergers mee leven!
    Wat ik wel vaststel is dat een dame (klant bij Proximus) in het gebouw me soms spreekt van blokjes op haar beeld, dan is de snelheid te laag hé.
    Klopt ook zelf ondervonden vroeger.Daar is telenet veel beter in!
    Je ander verhaal ja..is gewoon misbruik maken van onwetende mensen toch?
    BBOX3+ is de laatste versie vermoed ik.
    Klopt 100%!
    We wijken wel wat af van mijn hardware vraag....maar maak jullie niet druk het moet kunnen zo gezellige babbel ondereen toch, is ooit anders geweest toch!
    Kaiser

  3. #13
    kaisersoze
    Gast
    @merel,
    Veel mensen willen alles sneller, en de andere moeten daar ergers voor boeten!
    Je punt is terecht.
    Kaiser

  4. #14
    kaisersoze
    Gast
    @ berger,
    Wat ik wel vaststel is dat een dame (klant bij Proximus) in het gebouw me soms spreekt van blokjes op haar beeld, dan is de snelheid te laag hé. En een andere madame klant bij Proximus, helaas al heel oud en technisch niet zo onderlegd, die heeft me onlangs verteld dat ze een privétechnicus heeft laten komen om te kijken naar haar TV,
    Hadden beide dames blokjes op hun TV?
    10 jaar maakte ik ook dat mee.
    Kaiser

  5. #15
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    De dame met haar privétechnicus, dat weet ik niet, de andere wel. Ik had dat vroeger ook al eens, maar enkel als een programma gepauzeerd werd en daarna voort gespeeld. Proximus heeft daarvoor mijn decoder omgewisseld. Dat hielp niet, maar een paar weken later was dat probleem weg. Maar ondertussen zijn het andere.
    Als ik nu nog eens een probleem heb (het laatste is van 14 pmaart), dan schrijf ik een aangetekende brief naar Dominique Leroy.

  6. #16
    kaisersoze
    Gast
    de andere wel.
    Dacht het wel
    Zelfde indiaan heeft weer al ongelijk
    Kaiser

  7. #17
    kaisersoze
    Gast
    Als ik nu nog eens een probleem heb (het laatste is van 14 pmaart), dan schrijf ik een aangetekende brief naar Dominique Leroy.
    Moet je zeker doen, en ook bij het minste tegen proximus blijven zagen en aandringen ...ook al eens stoute taal gebruiken he.
    Denk ineens aan iets jaren en jaren geleden(er was nog geen gsm)beste vriend van mij houde een gok kantoor van Ladbrokes(zelfstandig) open, wie kan 365 dagen op 365 werken van 10uur tot 18en later...vraagt aan mij wil je het niet samen met mij doen..vraag naar verdienste leek me wel goed!Nu nog leren werken met de computer ,ben nog al rap van aannemen lukte me.Begin eraan...wanneer weet ik echt niet meer,kom binnen in kantoor steek alles aan...pats alles weg!
    Kijk eens in de zekeringskast snap er geen yota van.Bel ladbrokes die weten het ook niet,zeggen bel naar EBES(toen)komen heel snel.Man komt binnen...maar ja weet niet echt hoe het komt voorzie altijd iets, doe deur op slot sleutel in de zak.Zeg hier is de kast,ben ik niks mee zegde die,waar is de kelder..ok we gaan samen , zegt alles is ok.Naar boven terug hij wil buiten gaan ...vraagt wil je de deur opendoen ,zeg man ben je normaal je tussenkomst moet de firma betalen en weten niet het probleem, zeg je gaat hier echt niet buiten zonder uitleg en flikken bellen met de telefoon van ons zul je robbertje moeten vechten met mij!Hij bind in gaat naar de kast kijken zegt er is van alles mis, hij mocht buiten.
    Firma gebeld zegde bel een expresdienst op die hebben het opgelost!
    Met dit wil ik maar zeggen je nooit laten doen en stoute taal helpt soms.
    Kaiser
    Laatst gewijzigd door kaisersoze; 17 March 2018 om 22:37

  8. #18
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Even dit gezellig onderonsje storen....
    Mag ik vragen of je netwerkkaart het nog wel doet zoals het hoort? Je weet wel, stof en zo kunnen net zoveel schade berokkenen aan de pc-ingewanden als andere externe oorzaken.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. #19
    kaisersoze
    Gast
    @Chrisje,
    Natuurlijk mag je storen, heb geen andere keuze zeker(grapje he)
    Gaat over onboard-lan!Pc is zeker stof vrij,kijk dit regelmatig na
    Kaiser

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. aankoop interne schijven voor desktop
    Door lucas7 in forum Opslagmedia
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 5 July 2017, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •