Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 43
  1. #21
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Vraag Tasten in het duister of Google ?

    • ...Ik had bij de vraag van Berger toch al gezegd dat het elke keer mislukt?

    Juist. Maar de interpretatie van dit antwoord is dat een mislukte download steeds opnieuw zal mislukken.
    Dat is een verkeerd antwoord (of verkeerd uitgedrukt) omdat de vraag niet goed is begrepen.

    Berger vraagt of het telkens zal mislukken mislukt bij het downloaden om het even welke .zip (of .rar).
    Ik herhaal dat desgevallend het een optie-filter zou zijn om dat type extensie als onbetrouwbaar te blokkeren.


    • Maar dat legt helaas niets uit inzake netwerkfouten. Die zijn mogelijk een gevolg van het vroegtijdig afbreken van de downloads en zijn mogelijk niet het achterliggend fundamenteel probleem. Immers er zijn geen netwerkfouten bij het downloaden van andere zaken.



    • Krijg je nooit een pop-up van uw antivirus ?




    • Google verder met zoektermen: chrome downloads stopping om inspiratie. Zoals gezegd het probleem is gekend en anderen hebben wellicht een of meerdere oplossingen gevonden.
    Laatst gewijzigd door Merel; 27 August 2018 om 23:22
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  2. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    berger (28 August 2018)

  3. #22
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Heb eens de goede raad van Merel gevolgd en gezocht met google naar "google chrome download stopping windows 8" . In de resultaten scrolt je naar beneden tot ongeveer het twaalde antwoord met als titel "google chrome won't load any website on winows 8.1". Daar staat de miserie die veel mensen hebben met windows 8.1 in relatie met chrome en soms ook met netwerkouten. En veel mensen zijn vaak tevreden met de aangeboden oplossing.

  4. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    Merel (28 August 2018)

  5. #23
    In memoriam   willemijntje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 November 2008
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    137
    Bedankjes
    166
    Bedankt
    315 keer in 118 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht

    Juist. Maar de interpretatie van dit antwoord is dat een mislukte download steeds opnieuw zal mislukken.
    Dat is een verkeerd antwoord (of verkeerd uitgedrukt) omdat de vraag niet goed is begrepen.

    Berger vraagt of het telkens zal mislukken mislukt bij het downloaden om het even welke .zip (of .rar).
    Ik herhaal dat desgevallend het een optie-filter zou zijn om dat type extensie als onbetrouwbaar te blokkeren.


    • Maar dat legt helaas niets uit inzake netwerkfouten. Die zijn mogelijk een gevolg van het vroegtijdig afbreken van de downloads en zijn mogelijk niet het achterliggend fundamenteel probleem. Immers er zijn geen netwerkfouten bij het downloaden van andere zaken.



    • Krijg je nooit een pop-up van uw antivirus ?




    • Google verder met zoektermen: chrome downloads stopping om inspiratie. Zoals gezegd het probleem is gekend en anderen hebben wellicht een of meerdere oplossingen gevonden.
    Ja Merel een zip bestand mislukt altijd en een rar bestand mislukt niet

  6. De volgende gebruiker bedankt willemijntje voor deze nuttige post:

    Merel (28 August 2018)

  7. #24
    In memoriam   willemijntje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 November 2008
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    137
    Bedankjes
    166
    Bedankt
    315 keer in 118 posts
    Ik heb dit probleem al zeker 2 jaar en heb al van alles geprobeerd maar het probleem blijft

    het lijkt me vreemd dat het aan Windows 8.1 ligt want op mijn laptop heb ik ook Windows 8.1 en Google Chrome

    en daarop werkt alles perfect ik kan zonder problemen alle bestanden downloaden,

    ik heb de instellingen en extensies vergeleken en alles is precies hetzelfde

    dus ik heb geen idee waardoor het probleem komt en heb nu Google Chrome van mijn pc verwijderd

    en gebruik nu Opera en daar ben ik heel tevreden over

    bedankt allemaal voor het meedenken

  8. De volgende gebruiker bedankt willemijntje voor deze nuttige post:

    Merel (28 August 2018)

  9. #25
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Glimlach We dachten mee met genoegen. Je bent van het probleem af, tevens met genoegen.

    Dus als je daarmee heel tevreden bent heeft het verder zoeken naar een oplossing voor Chrome geen nut en betekent alleen maar meer verloren tijd (tenzij je het zelf als een challenge beschouwt om mysteries op te lossen,als bv. een Chinese puzzle). In uw plaats was ik wel even gaan piepen in het zoekresultaat door Berger aangereikt. Tja Google verricht veel wonderen, maar is toch ook niet zo evident gebruiksvriendelijk; ... mijn gedacht
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  10. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    berger (28 August 2018)

  11. #26
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht
    In uw plaats was ik wel even gaan piepen in het zoekresultaat door Berger aangereikt. Tja Google verricht veel wonderen, maar is toch ook niet zo evident gebruiksvriendelijk; ... mijn gedacht
    Ik geef toe dat er geen gemakkelijke oplossing stond, wel wat mogelijkheden. Maar sommige problemen vergen al eens meer zweet hé.

    Eigenlijk had de probleemsteller al twee en nu zelfs drie oplossingen gevonden :
    - met firefox gaat alles goed
    - met google chrome ook maar in "incognito windows"
    - en dus ook met opera

    Mijn standpunt is vaak : als het probleem is opgelost moet er niet meer worden gezocht. Je moet nu eenmaal geen dingen uitvinden die al bestaan. Maar dit keer vind ik het wel spijtig, het mysterie blijft.

    En vaak vraag ik me ook af : waarom overkomt mij dat allemaal niet?

  12. #27
    In memoriam   willemijntje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 November 2008
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    137
    Bedankjes
    166
    Bedankt
    315 keer in 118 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Ik geef toe dat er geen gemakkelijke oplossing stond, wel wat mogelijkheden. Maar sommige problemen vergen al eens meer zweet hé.

    Eigenlijk had de probleemsteller al twee en nu zelfs drie oplossingen gevonden :
    - met firefox gaat alles goed
    - met google chrome ook maar in "incognito windows"
    - en dus ook met opera

    Mijn standpunt is vaak : als het probleem is opgelost moet er niet meer worden gezocht. Je moet nu eenmaal geen dingen uitvinden die al bestaan. Maar dit keer vind ik het wel spijtig, het mysterie blijft.

    En vaak vraag ik me ook af : waarom overkomt mij dat allemaal niet?
    ...Ik heb ook gezocht met google naar "google chrome download stopping windows 8" . In de resultaten scrolt je naar beneden tot ongeveer het twaalfde antwoord met als titel "google chrome won't load any website on winows 8.1".

    ...maar ik kan wat jij zegt nergens vinden, het zou handiger zijn als er een link bij had gestaan zodat ik het gewoon kon lezen
    voor jullie als experts is het makkelijk maar zo goed als jullie ben ik niet met de pc, daarom heb ik besloten om maar niet verder te zoeken naar een oplossing, en ben overgestapt op Opera

  13. #28
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik weet dat het niet handig is zoals ik het heb gezegd. Ik stel vast dat Merel het wel vond. Gisteren heb ik nog tegen iemand gezegd : ik probeer soms mensen te leren vissen, ik wil hen geen vissen geven.
    Ter uwer beschikking : https://answers.microsoft.com/en-us/...a-dca24066df90
    En zoals ik al zei : als er een oplossing is moet je niet meer zoeken, ten andere uw google chrome is weg, dus de link is nu zonder belang. En ook niet echt simpel zoals Merel al zei.
    Opera is een zeer goede oplossing.

  14. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    willemijntje (29 August 2018)

  15. #29
    In memoriam   willemijntje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 November 2008
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    137
    Bedankjes
    166
    Bedankt
    315 keer in 118 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Ik weet dat het niet handig is zoals ik het heb gezegd. Ik stel vast dat Merel het wel vond. Gisteren heb ik nog tegen iemand gezegd : ik probeer soms mensen te leren vissen, ik wil hen geen vissen geven.
    Ter uwer beschikking : https://answers.microsoft.com/en-us/...a-dca24066df90
    En zoals ik al zei : als er een oplossing is moet je niet meer zoeken, ten andere uw google chrome is weg, dus de link is nu zonder belang. En ook niet echt simpel zoals Merel al zei.
    Opera is een zeer goede oplossing.
    Maar helaas ben ik niet zo goed in vissen, mijn kleinzoon is er wel goed in

    Hoewel ik heel tevreden ben met Opera ga ik morgen toch nog een keertje Chrome op mijn pc zetten
    ik ga de tip opvolgen van de link die je mij hebt gegeven, en ik hoop dat daarmee mijn probleem is opgelost

    Dank je wel voor je reactie

  16. De volgende gebruiker bedankt willemijntje voor deze nuttige post:

    berger (30 August 2018)

  17. #30
    In memoriam   willemijntje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 November 2008
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    137
    Bedankjes
    166
    Bedankt
    315 keer in 118 posts
    Ik heb Google Chrome weer op mijn pc gezet en heb de tip opgevolgd die ik van Berger heb gekregen,
    ...ik ga downloaden en wacht vol spanning wat er gaat gebeuren
    pffff en alwéér hetzelfde ...Mislukt - Netwerkfout

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Google Chrome
    Door Phil O'Sophe in forum Windows
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 18 August 2018, 22:36
  2. Google Chrome
    Door berger in forum De Lounge
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 18 February 2018, 23:27
  3. Google Chrome
    Door Loïc in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 10 November 2012, 23:57
  4. Reacties: 2
    Laatste bericht: 25 August 2011, 02:04
  5. Google Chrome - IE
    Door 'Rainman' in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 14 March 2009, 21:38

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •