Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: Wordpress thema

  1. #11
    kaisersoze
    Gast
    Bestudeer de broncode en daaruit kun je ook al veel leren !
    Zou het niet zo zijn dat TS ,een of andere voor gestelde opleidingen moet gevolgd hebben om die broncode te ontleden?
    Of tip hoe broncode leren?
    Wat opleidingen betreft renetsen mocht je ge mogelijk hebben wat in #7(chrisje)CVO is inderdaad top!
    Zeker als ik dit lees (persoonlijke mening)
    Cursus: Medium (M)

    Om gemakkelijk in wordpress te leren werken, krijgt iedere cursist de beschikking over een eigen oefensite.
    Dan kun je op einde cursus lekker je eigen ding doen zo als Chrisje meld!
    Kaiser

  2. #12
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Als je een wordpress site installeert is dat het standaard thema van Wordpress zelf . De broncode is beschikbaar om het thema te kunnen bewerken .
    Wat zie je in de broncode ?
    Welke kleuren, welke stijlen , en wie gaat mij beletten als de broncode vrij mag bewerkt worden daar andere stijlen en templates van te maken, andere kleuren gebruiken .
    Betalende en niet betalende themas
    Wat zijn niet betalende themas . Staat daar bovenaan een standaard afbeelding die jij dan mag vervangen door een zelf ontworpen afbeelding .

    Wat wel niet mag wat illegaal is om een site volledig na te maken zoals dit .
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180824_03681016

    Basiscursus HTML + CSS
    https://www.w3.org/Style/Examples/011/firstcss.nl.html

    Wat leer je in een wordpress cursus
    Je site moet hoog scoren in de ranking van zoekmachines . Hoe ga je ervoor zorgen dat je site veel hoger gaat scoren in de zoekmachines dan die van de concurentie . Welke plug-ins moet ik installeren, hoe onderhoud ik mijn proffesionele wordpress site.
    Je kan ook een wordpress site online zetten over je hobby(s) . Wil je daar iets aan verdienen en je hebt een google account kun je door google advertenties op je site laten plaatsen . Maar wie dat storend vind om altijd die advertenties te zien verschijnen, installeert dan een plug-in in zijn browser .
    Aan die advertenties kun jij ook iets verdienen, maar verwacht daar geen fortuinen van .
    De inkomsten van google advertenties moet je ook verplicht aangeven aan de fiscus . Tot een zeker bedrag is er vrijstelling , overschrijd je het bedrag moet je er belasting op betalen .
    In Belgie moet google hiervan zelf de fiscus op de hoogte brengen wat je uitbetaald kreeg en op je vooraf ingevulde formulier voor je belastingaangifte zul je die terugvinden . Is die vergeten in te vullen door de belastingdienst en jij verbeterd dit zelf niet en de fiscus ontdekt dat later ga je een fikse boete moeten betalen , ook al had je niet genoeg verdient om er belasting te moeten op betalen .
    In Nederland moet je het zelf invullen in je aangifte , in andere landen weet ik niet hoe het daar moet , waarmee ik bedoel is het vooraf ingevuld of niet .

  3. De volgende gebruiker bedankt Swaken voor deze nuttige post:

    salmax (29 August 2018)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. menu veranderen in wordpress is dat mogelijk !!
    Door max1974 in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 13 April 2014, 01:01
  2. event calender in wordpress !!
    Door max1974 in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 14 November 2013, 16:54
  3. wordpress via mail
    Door Paranorma in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26 December 2012, 18:11
  4. WordPress artikel vastzetten
    Door butskristof in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 8 May 2011, 19:56

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •