Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Affiliate Marketing

  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    27 August 2018
    Berichten
    6
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Affiliate Marketing

    Beste forumlezers,

    Ik zou graag beginnen met Affiliate Marketing. Nu omdat ik student ben en 20 jaar moet ik me aanmelden als student-zelfstandige -> per kwartaal betaal ik dan sociale bijdrage indien ik niet over een betaald bedrag zit.

    Vraag 1: Krijg ik dan een btw-nummer?
    Vraag 2: Moet ik nog extra kosten betalen voor iets?
    Vraag 3: Welke zaken in verband met financieën - overheid zou ik nog in orde moeten maken om er mee te kunnen beginnen?

    *Indien u mij meer uitleg wel geven, dit is steeds welkom want ik vindt mijn antwoorden niet direct op internet.
    ** Gelieve niet te zeggen dat ik niet heb gezocht op internet, want dat heb ik wel gedaan en heb het niet gevonden, vandaar deze vraag. Want op 9lives snauwen ze mij af omdat ik een vraag stel. Jammer....

    Bedankt als u mij wilt helpen

  2. #2
    kaisersoze
    Gast
    Als studerende starter moet je je niet alleen aansluiten bij een erkend sociaal verzekeringsfonds. Je inschrijving bij de Kruispuntbank voor Ondernemingen (KBO) is net zo goed een must. Dat kan via een erkend ondernemingsloket, zoals Acerta. Na je inschrijving in de KBO krijg je een ondernemingsnummer toegekend, en als je btw-plichtig bent ook een btw-nummer.
    Gevonden bij Google
    Kaiser

  3. De volgende gebruiker bedankt kaisersoze voor deze nuttige post:

    berger (29 August 2018)

  4. #3
    Beginner  
    Geregistreerd
    27 August 2018
    Berichten
    6
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    oke, dat is al een deel van mijn vragen opgelost.

    Nu, als ik een btw nummer heb. Hoe moet ik de btw dan betalen? (hopelijk geen domme vraag :o)
    En stel dat ik niets verdien in een kwartaal. Dan moet ik helemaal niets betalen he?

  5. #4
    kaisersoze
    Gast
    Nu, als ik een btw nummer heb. Hoe moet ik de btw dan betalen?
    Kort antwoord ,denk dat je op die vragen wel antwoord zal krijgen ,bij je inschrijving wat je leest in #2!
    Beetje zelf de handen uit de mouwen steken ,kan ook helpen !
    Kaiser

  6. #5
    Beginner  
    Geregistreerd
    27 August 2018
    Berichten
    6
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Net zoals bij 9 lives. Ik vindt het niet op internet vandaar deze vragen. Als je het niet weet antwoord dan niet

  7. #6
    kaisersoze
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renetsen Bekijk bericht
    Net zoals bij 9 lives. Ik vindt het niet op internet vandaar deze vragen. Als je het niet weet antwoord dan niet
    Wel raar vind wel iets op het net,zal komen omdat ik bijna 66 word zeker!
    Vind je antwoord ongepast!Je vraagt hulp maar je wil niet geholpen worden,je doet zelf geen enkele moiete .
    Lees die link eens goed door je zal wel iets om bij die firma vragen te stellen(er zijn ook nog andere)
    Als je het niet weet antwoord dan niet
    Voor mij houd de hulp op !!!
    Net zoals bij 9 lives
    Mensen die op meedere fora's zelfde vraag stellen ,ben ik ook geen voorstander van....succes verder....
    Kaiser

  8. #7
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Een bedrijfje, ook al is die virtueel, start je niet zomaar op één-twee-drie. Misschien steek je eerst eens je licht op bij UNIZO, die kunnen je stap voor stap uitleggen welke zaken je moet regelen voor je in de business rolt.
    Dan weet je ook meteen hoe dat zit met die BTW.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    renetsen (30 August 2018)

  10. #8
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Wat is affliatie ?
    Zeer goed lezen wat dat inhoud .
    Je hebt een eigen website en die scoort zeer hoog in de zoekmachines .
    Je koopt bij een webwinkel affliatiesoftware bijvoorbeeld bij bol.com en je word partner bij bol.com
    Vergelijk het wat met een vertegenwoordiger die van winkel tot winkel gaat om produkten te vertegenwoordigen en een percent kirjgt op de verkoop.
    Op jouw site promoot jij artikelen , wat eender wat kan zijn en iemand doet een bestelling via jouw website bij bol.com .
    Die bestelling heeft een code , en bol.com ziet aan die code dat via jouw website de klant besteld heeft bij bol.com
    Jij krijgt van bol.com bijv. 10 % op de verkoop
    https://partnerblog.bol.com/kennisce...kel-datafeedr/

  11. #9
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Wat zijn sociale bijdragen ?
    Sociale bijdragen zijn bijdragen die jouw werkgever betaald aan de sociale zekerheid of wat een zelfstandig ondernemer betaald aan de sociale zekerheid .
    https://www.mysocialsecurity.be/stud...n-betalen.html

    Maar affliatie is een soort bijverdienste waarop je belast word en dat is dan iets helemaal anders .

  12. #10
    kaisersoze
    Gast
    Je koopt bij een webwinkel affliatiesoftware
    Dit klopt niet !Het is gratis (allez zo heb ik het toch ondervonden)je krijgt een banner (logo) van de bepaalde firma met uitleg Hoe te posren in je website.Waar de code inzit.
    @Swaken ben je al affiliate geweest?ik wel !
    Kaiser

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •