Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 66
  1. #41
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik was weer de mogelijke winnaar van een gallaxy 9 en dit dank zij de google.elitemember-reward. Gewoon drie vragen beantwoorden binnen de 60 seconden. Indien je langer wacht krijg je het bericht dat je gewonnen hebt, en moet je uw contactgegevens invullen. En enkel de verzendingskosten betalen. DHL brengt dan uw cadeau binnen de 2 dagen!
    NOOIT aan meedoen, gewoon de knop delete gebruiken.

  2. De volgende 4 gebruikers bedanken berger voor deze nuttige post:

    nightraver (11 January 2019), Obsessed (11 January 2019), Phil O'Sophe (11 January 2019), salmax (11 January 2019)

  3. #42
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Vroeger had je dat ook, maar dan in papieren versies. Het aantal Audi's dat ik ooit heb gewonnen bij 3 Suisses raken niet eens in onze straat. Heb ook eens gebeld naar de organisator van dergelijke prutsloterijen om hen te vertellen dat de winnares die ze hadden gepubliceerd niet eens bestond.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. #43
    kaisersoze
    Gast
    Het aantal Audi's dat ik ooit heb gewonnen bij 3 Suisses raken niet eens in onze straat
    .
    Ook nooit geluk hey Chrisje
    Vandaag ook iets ontvangen van Samsung ,maar moest quiz invullen!Ook pech voor mij ben er nie goe in
    Kaiser

  5. De volgende gebruiker bedankt kaisersoze voor deze nuttige post:

    compuchrisje (13 January 2019)

  6. #44
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Ik was weer de mogelijke winnaar van een gallaxy 9 en dit dank zij de google.elitemember-reward. Gewoon drie vragen beantwoorden binnen de 60 seconden. Indien je langer wacht krijg je het bericht dat je gewonnen hebt, en moet je uw contactgegevens invullen. En enkel de verzendingskosten betalen. DHL brengt dan uw cadeau binnen de 2 dagen!
    NOOIT aan meedoen, gewoon de knop delete gebruiken.
    Wat ik niet begrijp hoe jullie zulke mailtjes krijgen . Dan doen jullie toch ergens aan mee ?
    Hoe was het vroeger ?
    Envelop in de brievenbus niet geadresseerd .
    Wat zat in die envelop
    Een brief met wat uitleg dat je mogelijk tot één van de winnaars behoorde om een auto te winnen . Je hoefde alleen het formulier ingevuld terug te sturen . Zo wisten ze je onmiddelijk je naam en adres als je het ging invullen en terugsturen .
    Werd toevallig je naam getrokken was je de winnaar van de auto .
    Wat za daar nog in , want je had altijd gewonnen .
    Om te krassen , en had je iets onnozelgs gewonnen . Om je prijs in ontvanst te nemen moest je het terugsturen zodat ze wisten welke gewonnen prijs ze jou moesten opsturen .
    En dan begon het , je had niet eens iets besteld .
    Om de zoveel weken een envelop maar nu op naam en adres
    U behoorde terug tot één van de mogelijke winnaars maar nu hadden ze regeltjes gemaakt .
    U kon pas in aanmerking komen als winnaar als u 1 of 2 artikelen uit de catalogus bestelde .
    Ja waarom niet , wie weet ga ik de auto niet winnen . Bestellen en terugzenden .
    Pakje word thuis afgeleverd , boodschap bij, sorry u bent niet de winnaar , volgende meer geluk .
    Paar weken later terug hetzelfde , maar nu een andere prijs . Een villa nu t.w.v. van zoveel ............... BF
    Om in aanmerking te kunnen komen als mogelijke winnaar moet u nu eens niet 1 of 2 artikelen bestellen , maar een bestelling doen ter waarde van minstens 1.000 BF , ongeacht wat u of hoeveel artikels u besteld .
    Waaaawwww , wat een villa , we zullen nog eens onze kans wagen . Terug zelfde pakje komt thuis , terug een troostprijsje wat dan een sleuterhangertje of iets was . Volgende keer meer geluk . En het vervolg zullen jullie wel kennen denk ik .
    Een bomvolle kamer met bestelde artikelen maar nooit tot de gelukkigen behoort op de grote prijs te winnen .

  7. #45
    kaisersoze
    Gast
    Wat ik niet begrijp hoe jullie zulke mailtjes krijgen . Dan doen jullie toch ergens aan mee ?
    Als ik het maar bvegrijp,dat is voldoende!En doe aan niks mee!
    Mijn email is 2 x gehackt en dan komt er geen einde aan die rommel.Of je moet het verwideren maar gebruik het alals meer 10 jaar,geen goesting om paar dagen mijn tijd erin te steken om overal alles te veranderen..
    Heb nog andere mail accounts ja daar soms al eens eentje,voor mij zegt het genoeg .
    Simpel toch?
    Kaiser

  8. #46
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Mijn email is 2 x gehackt en dan komt er geen einde aan die rommel.
    Dan moet u jouw e-mail account beter beveiligen hé als dat al 2 x maal gehackt werd !
    Of werd je e-mail al 2 x door hackers buitgemaakt doordat ze een database gehackt hadden ? Er is een zeer slimme persoon , ik ga zijn naam niet noemen , die het internet afspeurt naar e-mail adressen die zomaar op het internet door hackers op het internet werden geworpen.
    Wat doet die persoon daarmee , goed lezen hé
    Hij beweert hiervan ook de wachtwoorden te hebben en raad aan als jouw e-mail adres in de lijst voorkomt verander dan je wachtwoord overal want mogelijk hebben de hackers dat ook in bezit .
    Zijn database , waarvan hij wel de wachtwoorden onleesbaar gemaakt heeft , maar de e-mail adressen niet kun je gaan downloaden .
    Nu weet je intussen ook hoe ze aan je e-mail adres komen .
    Slim hé van die man .om die lijst met e-mail adressen online te zetten en je kan downloaden om te controleren of het jouwe er ook bij is !

  9. #47
    kaisersoze
    Gast
    Er is een zeer slimme persoon , ik ga zijn naam niet noemen ,
    Ga zijn naam wel vernoemen Troy Hunt
    Zeg dat je zever in pakskes verkoopt!Man staat heel hoog aangeschreven ...de meeste hulpforums raden die site aan hun leden om te kijken og je gehackt bent..zijn die allemaal verkeerd soms? Vertel het me eens!

    Of werd je e-mail al 2 x door hackers buitgemaakt doordat ze een database gehackt hadden ?
    Inderdaar zo.
    Nu weet je intussen ook hoe ze aan je e-mail adres komen
    Dank zij Troy ben ik het te weten gekomen!!!!!
    Kaiser

  10. #48
    kaisersoze
    Gast
    Hier mijn 2 hacks
    Money Bookers: Sometime in 2009, the e-wallet service known as Money Bookers suffered a data breach which exposed almost 4.5M customers. Now called Skrill, the breach was not discovered until October 2015 and included names, email addresses, home addresses and IP addresses.
    Compromised data: Dates of birth, Email addresses, IP addresses, Names, Phone numbers, Physical addresses


    LinkedIn: In May 2016, LinkedIn had 164 million email addresses and passwords exposed. Originally hacked in 2012, the data remained out of sight until being offered for sale on a dark market site 4 years later. The passwords in the breach were stored as SHA1 hashes without salt, the vast majority of which were quickly cracked in the days following the release of the data.
    Compromised data: Email addresses, Passwords
    kaiser

  11. #49
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    De gehackte databases werden op internet geworpen , e-mails + bijhorende paswoorden waaronder ook die van Adobe
    Maar wat heeft Troy Hunt gedaan ?
    Ik ga al die e-mail adressen in een tekstbestand zetten en dat online op mijn website zetten .
    U surft naar de site van Troy hunt , download de lijst Adobe en hopsakee , je hebt al de e-mail adressen . Slim hé van die man !
    Dat is zoals jij , ik heb van iemand foto's gevonden, ga die downloaden , en naar imgdumper.nl uploaden en dan een topic starten, ga daar eens kijken wat ik gevonden heb wat die in zijn privé leven doet !
    Laatst gewijzigd door Swaken; 4 February 2019 om 17:15

  12. #50
    kaisersoze
    Gast
    Ben het al gewoon dat ge altijd tegen gans de wereld in gaat!

    de meeste hulpforums raden die site aan hun leden om te kijken og je gehackt bent..zijn die allemaal verkeerd soms? Vertel het me eens!
    Hier geen antwoord???
    Dat je nu bij Troy kunt downloaden of niet,maakt echt niks uit er zijn heel veel andere plaatsen,waar de spammers de data halen.
    In elk geval word Tro gewaardeerd toch.
    Lees hier eens
    Kaiser

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Phishing
    Door bernard1949 in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 January 2014, 20:30
  2. Nieuwe Hoax in omloop:
    Door Milo in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 3 April 2006, 21:36

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •