Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 66
  1. #51
    kaisersoze
    Gast
    Deze just binnen gekregen voor de eerste keer.
    Zal aan Troy liggen


    Kaiser

  2. #52
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Stel u voor bewakingscameras >> IP die verbonden zijn met internet
    Die zijn voorzien van een standaardwachtwoord wat door de gebruiker onmiddelijk moet verandert worden. Die wachtwoorden zijn opgeslagen in the cloud .
    Een hacker nemactigd die wachtwoorden en kan daardoor de beveiligingscameras op afstand uitschakelen , dat is geen fantasie , maar dat is werkelijkheid .
    Die hacker vind het niet beter ik ga alles op internet gooien en ik ontdek dat !
    Ik ga nu gans de wereld informeren; hey ben ik geen slimme , kijk eens wat ik op internet gevonden heb wat hackers op internet gegooid hebben, u vind dat dus slim ?
    Nee ik ga de firma van de bewakingscamera informeren, breng je klanten op de hoogte van de hack en dat ze maatregelen moeten nemen maar ik ga dat niet aan de hele wereld laten weten !
    Snapt u het ? Anders leg ik het uit met een tekeningetje !
    Uw bon van delhaize . Een klantenkaart van delhaize misschien ? Albert heijn ?
    Iets ingevuld en uw e-mail adres ingevuld ?
    E-mail adres werd verkocht of gestolen hier of daar , database niet juist beveiligd ?

    Moest ik zo een mail krijgen NU op dit moment dan leg ik klacht neer en eis schadevergoeding !
    Daar werd GDPR voor in werking gesteld !
    Laatst gewijzigd door Swaken; 4 February 2019 om 17:53

  3. #53
    kaisersoze
    Gast
    Anders leg ik het uit met een tekeningetje !
    Niet nodig !!!
    Verhaal is simpel Troy weet niet a la minute van gelijke welke hack.Dan is het kwaad al geschied..of snap je dat niet soms?
    Trouwens heb nie het warm uitgevonden,dat van Troy heb ik geleerd via een forum,waar toch niet echt prutsers zitten en zie het overal voorbij komen !ja slechte beheerders zeker?
    Van Linkedin wist niet eens meer dak er lid was, ook geen mail van hun gekregen!Van wie wel van Troy want laat daar mijn mails account achter, ja mail in de bus bad met bad news!!!
    Vind zijn site handig om conrole tedoen van je mail ,als je echt heel spam krijgt !
    Al de rest zijn broodjes aap verhalen.
    Klacht indienen tegen wie de paus??Want Delhaize heeft niks te maken met die bon!Nee vul nergers iets in!!!
    kaiser
    Laatst gewijzigd door kaisersoze; 4 February 2019 om 18:11

  4. #54
    kaisersoze
    Gast
    Hel wel één tip voor je, zou Troy eens aanschrijven en zeggen hallo je bent verkeerd bezig .
    En laat ons het antwoord weten.
    Hier staat zijn email.
    Succes.....
    Kaiser

  5. #55
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Van Linkedin wist niet eens meer dak er lid was, ook geen mail van hun gekregen!Van wie wel van Troy want laat daar mijn mails account achter, ja mail in de bus bad met bad news!!!
    Ik zou daar toch laten naar uitkijken hoor , geheugenverlies kan gevaarlijk zijn en dat wens ik niemand toe . Het is niet de eerste maal dat men leest dat een dement persoon ergens doodgevroren teruggevonden werd . Zulke dingen moet je echt heel ernstig nemen, besef je dat wel ?

  6. #56
    kaisersoze
    Gast
    dement persoon ergens doodgevroren teruggevonden werd
    Zie maar da gij nie doodvriest grapjas!
    Is zo abnormaal dat ik niet wist ,ben er ooit eens zoeken achter iemand,meer niet!Voor de rest ben daar niks verloren!
    Dement wat ne onzin toch!!!!

  7. #57
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.841
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.035 keer in 15.352 posts
    Warme discussie zo te zien.
    Maar over wat het juist gaat, er zijn sowieso een heleboel phishing mails in omloop. Gisteren heb ik er 37 moeten verwijderen uit de spammap bij mijn Telenet online mail. Die zijn NOOIT hier op mijn pc beland, maar werden al door Telenet weerhouden.
    Het is wel duidelijk dat de GDPR bij vele bedrijven nog te wensen over laat. Maar het is ook geen simpele materie, onze dochter kan er over meespreken. Het vergt een boel werk, maar er zijn diensten die je daarmee kunnen helpen. Vandaar dat er nog geen straffen worden uitgedeeld, gewoon omdat het zo'n ingewikkeld gedoe is.

    Als ik de titels lees van die mails weet ik al genoeg, altijd is er wel iets dat niet klopt. Er is geen Delhaize in onze buurt, dus ik kan daar nooit de zoveelste klant zijn die bv een iPhone wint. Zelfs van een vals Telenet-adres wordt er mail gestuurd, je huis is te klein om te bergen wat je allemaal wint.

    Wat die lijst over uitgelekte wachtwoorden betreft: ze tellen alleen maar op. Mijn Adobe-account werd gevonden door het lek bij Adobe, moet ik dat bedrijf nu aanklagen? En wat brengt dat op? Ik heb gewoon dat account opgezegd en een nieuw aangemaakt met een ander wachtwoord. En toch staat het nog in die lijst, die klopt dus niet helemaal.

    En mensen, please, wees een beetje lief voor mekaar, er is al heibel genoeg in de wereld.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  8. #58
    kaisersoze
    Gast
    Ik heb gewoon dat account opgezegd en een nieuw aangemaakt met een ander wachtwoord
    Met zelde email?Indien ja....
    En toch staat het nog in die lijst, die klopt dus niet helemaal
    Dan kan het kloppen.
    Kaiser

  9. #59
    kaisersoze
    Gast
    reply@clialiedge.com
    Heb 3 in de ongewenste map van deze afzender
    1)gaat over tot 1000 $ meer per dag verdienen
    2)over artritis
    3) vind echt de beste over hoe bier koud houden...jawadde

  10. #60
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Het is wel duidelijk dat de GDPR bij vele bedrijven nog te wensen over laat.
    Hoelang hebben ze daar tijd voor gehad ? Jaren !Plots was daar de deadline 25/05/2018 en schoot bijna iedereen wakker .
    Er is ook een verschil tussen bedrijven en verenigingen .
    Als een VZW een nieuw bestuur kiest , en er bestaat een digitale ledenlijst moet die vernietigd worden en moet het nieuwe bestuur een nieuwe digitale lijst aanmaken van hun leden .
    Hoe was het vroeger . Adobe werd gehackt en Adobe moest er maar voor zorgen dat dit niet meer zou gebeuren en alles werd door de vingers gezien .
    Vanaf 25/05/2018 moet adobe nu al zijn klanten op de hoogte brengen , er werd op onze servers ingebroken en hackers hebben mogelijk e-mail adressen en of wachtwoorden bemachtigd . Het is aan GDPR om te beslissen of ze een boete krijgen of niet .
    Ik ben een Adobe klant en pik dit niet ! Jullie moeten er voor zorgen dat jullie servers degelijk beveiligd zijn en geen privé gevoelige informatie kan gestolen worden , ik eis schadevergoeding .
    Vroeger kon je niets eisen nu wel !
    Elk datalek moet nu gemeld worden . Doet men dit niet kan GDPR je een boete opleggen .
    Wat wel zeer ingewikkelde materie is . Wie doet wat met je privé gegevens . Als ik bij een webshop iets bestel en verlang dat de webshop niet bewaard wat ik bestelt heb en met wat ik betaald heb wie gaat dat controleren ?
    Albert Heijn heeft een app voor de smarthone die verzamelt wat jij koopt .Met die App ga je slim winkelen . Vandaag een fles melk kopen, die app gaat volgende week zeggen als je de albert Heijn binnengaat , vergeet ook geen fles melk want het is al een week geleden dat je er nog eentje gekocht hebt . Ik ben dus eigenlijk niet meer vrij wanneer en waar ik een nieuwe fles melk zal kopen . Albert Heijn houd alles bij wat ik koop ! Maar dat is geen datalek , je hebt er zelf voor gekozen om de App te gebruiken . Je geeft Albert Heijn de toestemming je koop gedrag te mogen blijven bijhouden .

    Zelfs van een vals Telenet-adres wordt er mail gestuurd, je huis is te klein om te bergen wat je allemaal wint.
    Dat is niet moeilijk hé
    Ik hack je telenet account , maak een e-mail adres aan, en ga beginnen spammen vanuit je webmail .
    Ik heb gedaan met spammen en vernietig het e-mail adres , log me uit en ben foetsie .
    Op een dag een brief van telenet om te stoppen met spammen of ze jouw contract verbreken !
    En jij valt uit de lucht , ik weet van niets .
    Laatst gewijzigd door Swaken; 5 February 2019 om 00:07

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Phishing
    Door bernard1949 in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 January 2014, 20:30
  2. Nieuwe Hoax in omloop:
    Door Milo in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 3 April 2006, 21:36

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •