Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 71

Discussie: integan&telenet

  1. #21
    kaisersoze
    Gast
    Er is wel Start voor 27.50 euro, dat is trager en je hebt een downloadlimiet. Aangezien dat een tragere verbinding is vrees ik er voor dat het ook invloed heeft op de kwaliteit van de tv. Dat zou ik wel met zekerheid moeten weten, want tv is voor mij toch essentieel : terzelfdertijd kijken en twee digitale programma's opnemen, dat moet kunnen
    Daar weet ik niet echt antwoord op. Volgens scarlettrio (je kunt test doen op die pagina)is het mogelijk.
    Wat betreft ping in #14 wist ik wel dat een broodjeaap verhaal was
    Vond nog test met ADSl wat een verschil .
    [IMG][/IMG]
    Kaiser

  2. #22
    kaisersoze
    Gast
    Integan is in slaap gevallen denk ik,nog niemand langs geweest.
    Kan ook dat ze wachten na 14 oktober, groene burgermeester... Indische of indringer van de parking...tous les coups sont permis
    @Berger die Besix is hier in mijn laan ook aan het werken,breken de stoep en fietspad open(wel eindje weg van mij)leggen kabels!Voor wat weet ik niet?
    Wat ik wel weet op maand tijd , hebben ze al 2 x voor stroom panne gezorgd
    Kaiser

  3. #23
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Zolang er niemand geweest is om een plan op maken zullem ze ook niet met werken starten. Geduldig wachten is de boodschap.
    Een stroompanne, binnenkort wordt heel Antwepen afgeschakeld. Mannekesvere afschakelen helpt niet, maar Antwerpen is de moeite!

  4. #24
    kaisersoze
    Gast
    binnenkort wordt heel Antwepen afgeschakeld
    Dat zal BDW nooit toelaten
    Diene van de parking zegt er kan niks gebeuren,stroom blijft
    Kaiser

  5. #25
    kaisersoze
    Gast
    Effe iets tussen in van telenet.
    Vermist ik nog al voetbal fanaat ben,en de streams(ilegaal)niet altijd goed werken!Denk neem abo van play sports 19.95€.
    Begin alles in te vullen,kom in venster bestellen nu komt de grap prijs is ineens 29.95€!!!Denk fout in systeem,vul formelier in met de vraag hoe zo iets komt.Word vanmiddag gebeld hallo menheer heb je een probleem? Leg het uit, dame antwoord me ja is normaal , omdat je geen whopa of die andere dingen heb,moet ik meer betalen!!Ze keek nog iets naar, zou dan maar 24.95€ zijn lol!!Dan maar eens goed mijn gedacht gezegd over telenet,dat ik een soort oplichterij vond!!!ook vermeld dat ik dan maar lekker verder llegaal blijf kijken ! Kan er toch niet aan doen dat telenet mijn geen internet kan leveren,met meer betalen is alles oké voor hun ...jawadde!
    Ne mens word dat apenland kotsbeu, die grote spelers op de markt doen just waar ze zin in hebben!En de regering sluit de ogen!!!
    Kaiser

  6. #26
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik heb belgisch voetbal bij mijn tv-abonnement van proximus. Dat kost 9.95 euro. Zonder tv-abonnement ook geen voetbal hé, dat weet je toch.

    Onlangs was ik twee weken met vakantie en daar was wifi via telenet. Dan kijk ik draadloos naar voetbal via de app van Proximus.

    Het verwondert mij toch wat dat iemand die in principe wel zijn plan kan trekken op internet zich niet voldoende inlicht alvorens te bestellen. En wonen er dan in dat apenland dan alleen apen?

  7. #27
    kaisersoze
    Gast
    Zonder tv-abonnement ook geen voetbal hé, dat weet je toch.
    Tuurlijk weet ik dat!Heb wel abo van tv he.Kun jij reden verzinnen waar om ik meer moet betalen?(en zen al duurder he als andere providers)
    Het verwondert mij toch wat dat iemand die in principe wel zijn plan kan trekken op internet zich niet voldoende inlicht alvorens te bestellen
    Ja Berger als er 19.95€ staat als prijs,ga ik er van uit dat het zo is !(heb niet besteld hoor)
    Morgen ga ik na delhaize koop stuk vlees van 4€ , aan de kassa maken ze er 8€ van,ja menheer komt omdat je geen groenten koopt ja hallo seg!
    Zal het op zen antwaarps zeggen vind wat telenet doet afzuip!!!
    Ja als telenet geen klant wil voor 19.95€ per maand , is hun probleem!
    Kaiser

  8. #28
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik heb dat allemaal niet grondig gelezen maar bij Telenet zie ik "Play Sport vanaf 19.95 euro" . Dan zeg ik ik : het kan dus ook meer zijn, en dan ga ik toch wat verder kijken, of eens telefonisch navraag doen, of naar een winkel gaan, of vragen om dat op een mailtje te zetten. Maar ruzie maken met iemand van een call center heeft echt geen zin. Dat zijn beleefde mensen zonder verantwoordelijkheid die daar liefst zo snel mogelijk weg willen.
    En sorry, maar uw antwerpse zin versta ik niet. Slaap er eens over en herbegin vanaf nul zou ik zeggen. Zo'n illegale stream is toch ook niet alles, wordt vaak onderbroken, gevaar voor virussen, slechte kwaliteit en het is ten slotte toch illegaal hé.

  9. #29
    kaisersoze
    Gast
    Slaap er eens over en herbegin vanaf nul zou ik zeggen.
    Slapen helpt niet het blijft 29.95€,dat vind echt pokke duur en doe er niet aan mee

    Zo'n illegale stream is toch ook niet alles, wordt vaak onderbroken, gevaar voor virussen, slechte kwaliteit en het is ten slotte toch illegaal hé.
    Klopt allemaal,de een week is het goed..dan weer nie!
    Virus ben ik niet bang kijk altijd op een Linux pc!
    Kaiser

  10. #30
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Vanaf 19.95 euro, dit wil dat zeggen : heb je al bij telenet

    + Digitale TV € 29,95
    + Digitale TV + internet OF vaste telefonie ** € 24,95
    + Digitale TV + internet + vaste telefonie ** € 19,95

    De prijs voor sports play is dus afhankelijk van de andere zaken die je al hebt bij telenet.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Telenet
    Door J.W. in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 14 May 2014, 17:15
  2. Telenet
    Door J.W. in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 9 July 2009, 19:35
  3. Telenet Internet Mono vs. Telenet ExpressNet
    Door Nikolas in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 January 2006, 20:39
  4. telenet
    Door sjatoken in forum Malware
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 12 December 2005, 21:17
  5. Telenet voert werken uit aan Mijn Telenet
    Door Dirkske in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 May 2005, 21:39

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •