Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Discussie: Guess who's back

Hybrid View

  1. #1
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.225
    Bedankjes
    554
    Bedankt
    1.136 keer in 427 posts
    Hey Typetje,

    Ik ga inderdaad reeds van het prille begin mee. Maar zoals Chrisje het zo mooi beschreven had had ik in het verleden nogal last van JoJo effect. Ben dus inderdaad een tijdje weg geweest ook. Nu de grootste reden daarvoor was eigenlijk het gamen, ben jaren gamer geweest en elke keer opnieuw nam het gamen mij over (ik was niet verslaafd, want werkte ook nog enzo maar was gewoon een hobby en al mijn vrienden zaten daar mee in). Nu ondertussen ben ik enkele jaren eigenlijk al gestopt met gamen, en mijn leven over een heel andere boeg gesmeten.

    Zo ben ik bijvoorbeeld terug beginnen studeren omdat ik alsnog mijn diploma wilde halen (vroeger dom geweest en school niet afgemaakt), nu ik ben nog altijd bezig hoor ik neem er liever mijn tijd voor no rush. Ik ben ook zelfstandige in bijberoep geworden in de webdesign en it sector. En in het weekend werk ik ook nog als heftruckchauffeur (2 dagen van 12 uur).

    Nu ik ben zeer blij dat Minatica nog steeds bestaat, ondanks de toch wel moeilijke tijden voor forums. Dat getuigd alleen over de kracht die er achter dit forum (lees community) schuil gaat. Een mens ziet ook meteen als hij hier komt lezen dat jullie meer zijn dan gewoon online vreemde die elkaar helpen, hier wordt met een hart omgegaan met elkaar. En ik kreeg meteen weer zin om er mee in te vliegen.

    Deze keer ben ik ervan overtuigd dat ik niet meer snel zal weggaan hoor. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat wij samen Minatica weer groot kunnen maken zoals het ooit geweest is.
    Only great minds can afford a simple style.

  2. De volgende gebruiker bedankt nightraver voor deze nuttige post:

    Typetje (15 November 2018)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. [8] Back up probleem kan alleen C niet back uppen
    Door Silverwing in forum Windows
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 6 July 2013, 13:10
  2. I'm back
    Door Martijnke in forum De Lounge
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 6 May 2008, 18:36

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •