Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 54

Discussie: Verdachte mail?

  1. #31
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Swaken, je mag terug gerust slapen, na dat onverstandig uitschrijven bij die reklamefirma heb ik geen rommel meer gehad.

  2. #32
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Je berichtregel zal zijn werk doen, denk ik.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #33
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Swaken, je mag terug gerust slapen, na dat onverstandig uitschrijven bij die reklamefirma heb ik geen rommel meer gehad.
    Nee zij mogen gerust slapen
    Had je die rommel verder blijven ontvangen
    Ik ga nooit die uitschrijfknop gebruiken, maar hun een mailtje zenden ! Als die terugkomt als onbestelbaar weet je dat er iets niet klopt !
    https://www.gegevensbeschermingsauto...herming-burger
    Laatst gewijzigd door Swaken; 4 February 2019 om 13:44

  4. #34
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Men moet blijkbaar ook een beetje oppassen met smssen : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190207_04159481

  5. #35
    kaisersoze
    Gast
    oppassen met smssen
    Ook in het echte leven is het oppassen geblazen.
    Als ze aanbellen...knuffel geven...pinnen in de bank....platte band ...en wat nog allemaal
    Kaiser

  6. #36
    kaisersoze
    Gast
    Deze verleden jaar gekregen...ook nie slecht
    Hallo mijn goede vriend,

    Ik schrijf je deze mail met zware tranen In mijn ogen, en groot verdriet in mijn hart, mijn naam is Vera Hollin Kvan, en ik neem contact met je op vanuit mijn land India Ik wil je dit vertellen omdat ik geen enkele heb andere optie dan om u te vertellen zoals ik was ontroerd om voor u open te stellen, ik trouwde met de heer Hollin Kvan die werkte met de Tunesische ambassade in Madrid Spanje voor negen jaar voordat hij stierf in het jaar 2005. We waren getrouwd voor elf jaar zonder een kind.

    Hij stierf na een korte ziekte die slechts vijf dagen duurde. Sinds zijn dood besloot ik niet te hertrouwen, toen mijn overleden echtgenoot nog leefde, deponeerde hij de som van $ 4.850.000,00USD (vier miljoen achthonderd vijftig duizend dollar) in een bank hier in India, New Delhi, de hoofdstad van India, op dit moment is dit geld zit nog steeds op de bank.

    Hij maakte dit geld beschikbaar voor de export van goud uit de mijnbouwfaciliteit in Madrid Spanje. Onlangs vertelde mijn arts me dat ik het zeven maanden niet zou volhouden vanwege het kankerprobleem. Degene die me het meest stoort, is mijn beroerteziekte. Omdat ik mijn toestand kende, besloot ik je dit geld te geven om voor de minder bevoorrechte mensen te zorgen. Je zult dit geld gebruiken zoals ik het hier ga instrueren.

    Ik wil dat je 30 Procent van het totale geld voor je persoonlijk gebruik neemt, terwijl 70% van het geld naar het goede doel gaat, mensen op straat en het weeshuis helpen. Ik ben opgegroeid als wees en ik heb geen lichaam als mijn familielid, alleen om een ??einde te maken aan het feit dat het huis van God ook wordt onderhouden. Doe dit zodat God mijn zonden zal vergeven en mijn ziel zal accepteren omdat deze ziekten mij zoveel hebben geleden. Zodra ik uw antwoord heb ontvangen, zal ik u het contact van de bank hier in Delhi India geven en ik zal de bankdirecteur ook instrueren u een machtigingsbrief te bezorgen die u de huidige begunstigde van het geld in de bank, dat is als u verzekert mij dat u overeenkomstig zult handelen zoals ik in dit document heb aangegeven.

    In de hoop uw antwoord te ontvangen.
    Van Vera Hollin KVan
    Voor 30 % ja zeg al die moeite...als die brave Vera had gezegd 70/30 hadden we het verder kunnen bespreken
    Kaiser

  7. #37
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Van Vera Hollin KVan kun je zo wel een aantal verhalen lezen op internet. Dit is rigenlijk nog vrij ongevaarlijk als phising, je ziet direct dat het bnep is.

  8. #38
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Bij Troy Hunt kun je vragen of uw mailadres op een lijst staat van waarschijnlijk gestolen adressen. Dit kan ook op monitor.firefox.com

  9. #39
    kaisersoze
    Gast
    Dit kan ook op monitor.firefox.com
    Dit kende ik niet,weer iets bijgeleerd
    Natuurlijk is het betrouwbaar?Hier ergers gelezen dat Troy Hunt in de fout gaat en nu doet het vuurvosje er ook mee.
    Ja Corneel weet het effe niet meer
    Kaiser

  10. De volgende gebruiker bedankt kaisersoze voor deze nuttige post:

    berger ( 8 February 2019)

  11. #40
    kaisersoze
    Gast
    Je hebt het waarschijnlijk niet gemerkt, maar Gmail is net dat beetje beter geworden in het detecteren van spam dankzij de implementatie van TensorFlow
    Lees verder

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Panda zegt: Verdachte bewerking.
    Door Quazie in forum Malware
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 3 January 2009, 13:24
  2. Weer verdachte programma's en foutmeldingen
    Door MartijnVDD in forum HijackThis
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 11 August 2007, 13:56
  3. Verdachte e-mail...
    Door MartijnVDD in forum HijackThis
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 28 February 2007, 22:30
  4. Verdachte scripts
    Door crash in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 4 January 2007, 13:17
  5. verdachte bestanden verwijderen
    Door whoopie in forum Malware
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 3 November 2005, 12:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •