Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Wat heeft dit met de studentenmarsen te doen :

    Na de tweede wereldoorlog moest België heropgebouwd worden .
    Men haalt turken en wat nog allemaal naar hier . Niet alleen om het vuile werk te doen .
    Wat zeiden ze , turken maken veel kinderen . Als die kinderen hier dan ook gaan werken gaan die de pensioenkas vullen .
    Koolmijnen worden gesloten . Geen werk meer . Gedaan met pensioenkas vullen .

    Fabrieken automatiseren alles want vakbonden zijn nooit tevreden , die eisen altijd maar meer en meer.
    Machines vervangen mensen . Op een machine moet men geen sociale bijdragen betalen, op een mens wel .
    Geen sociale bijdragen meer > Niets meer in de kas .
    Waarom zijn er zoveel bedrijfswagens ? Straks heeft elke werknemer er eentje .
    Op een bedrijfswagen, GSM en wat nog allemaal betaald een werkgever geen sociale bijdragen , op het loon van een werknemer wel

    Manneke, ik weet al lang dat ge heel vervelend kunt doen, ge zijt zowat overal geband en ge blijft maar doorzagen tegen iedereen.


    Ik heb lang getwijfeld om onderstaande link te geven :


    https://linux-anders.be/viewtopic.ph...7475456df56689


    Maar nu is het weg!
    En zolang Carfran - Swake - Swaken hier mag blijven komen blijf ik weg.

  2. De volgende 2 gebruikers bedanken berger voor deze nuttige post:

    compuchrisje (10 February 2019), vdhee (11 February 2019)

  3. #22
    kaisersoze
    Gast
    Dan gaat Brugge waarschijnlijk vandaag winnen.
    Toch niet ingezet op Club?Zijn niet zo goed als verleden seizoen.En de VAR staat ook niet aan onze kant,2 weken op rij in ons nadeel kan gebeuren.
    Zal beteren als ze Turken in het buske zetten
    Kaiser

  4. #23
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ge hebt dan toch niet verloren, het is al iets hé.

    Maar ik ga morgen toch nog eens kijken voor de veiligheid van Linux.

  5. #24
    kaisersoze
    Gast
    Maar ik ga morgen toch nog eens kijken voor de veiligheid van Linux
    Alle tips zijn welkom
    Kaiser

  6. #25
    kaisersoze
    Gast
    Vraag me af wat voetbal met Linux te maken heeft . Snap het verband niet goed .
    Kan toch voetbal kijken in LInux
    Trouwens Berger antwoord eerst in # 17 over Linux!
    Wil me dan beetje jennen met verlies van den antwerp...ja tussendoor moet grapje toch kunnen?
    Kaiser

  7. #26
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik zag geen vraag over Linux in #17, sorry, het is al laat. Of moet ik verstaan dat ik iets geantwoord heb.

    Ja, ik dacht iemand die in Antwerpen woont, die moet toch voor den Antwerp zijn. Of voor Beerschot. Eventueel voor Berchem.
    Een grapje kan nooit kwaad. Maar een Antwerpenaar die voor Brugge supportert ......
    Laatst gewijzigd door berger; 10 February 2019 om 23:47

  8. #27
    kaisersoze
    Gast
    Een grapje kan nooit kwaad. Maar een Antwerpenaar die voor Brugge supportert
    Komt door 2 jaar pensionaat in Brugge en het is Club gebleven.Mijn antwerpese club was Olse Merksem in de jarern 1970....in tweede afdeling
    Kaiser

  9. #28
    kaisersoze
    Gast
    Linux is inmiddels 25 jaar oud en stoelt op een traditie van UNIX, volgend jaar 50 jaar oud. Ondanks dat veel dingen veel handiger zijn geworden tijdens de levensloop van Linux, werken we wel met stokoude technologie. Ik vraag me af of die technologie nog wel voldoet aan de behoeften van he-dendaags IT-gebruik. Sander van Vugt

    HET EINDE VAN LINUX
    Kaiser


  10. #29
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Die man weet wel over wat hij praat vermoed ik. In zijn artiikel begint hij wel met te zeggen dat het bij windows en ios voor mac niet beter is,. En terzelfdertijd geeft hij ook de oplossing. Dat is een zeer klein besturingssysteem en containers waarin dan toepassingen zitten. Zo begrijp ik het toch.
    Ondertussen heb ik ook wat gezocht naar de veiligheid van internetbankieren.
    Het komt er op neer dat alle banken beweren dat het bij hen veilig is en ze geven de klassieke raadgevinven. Zoals een antivirus, antimalware, fifewall, oppassen voor phising, updaten .... Nooit komt linux ter sprake. Straks nog wat verder zoeken. Eigenlijk zijn de banken verzekerd tegen internetfraude, maar wanneer leggen ze de schuld bij de klant. Dat vind ik niet.
    Laatst gewijzigd door berger; 11 February 2019 om 13:58

  11. #30
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.815
    Bedankjes
    15.630
    Bedankt
    36.981 keer in 15.328 posts
    Ooit was er iemand die me vertelde dat onze pc's zouden ingeblikt worden in een kastje zo groot als een pakje sigaretten en ik geloofde hem niet. Hij vertelde ook dat alles wat we nodig hadden om te doen wat we wilden doen vanuit een grote server zou geleverd worden, ik geloofde hem niet.
    Dat kastje is nu de smartphone en de software zit in de cloud, nu moet ik het dus wel geloven.
    Maar als beveiliging ook in die cloud zit, wie of wat wordt er dan beveiligd en is die verbinding onderling wel deugdelijk?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 6
    Laatste bericht: 2 January 2018, 23:10
  2. veiligheid van uw PC
    Door berger in forum Malware
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 4 November 2017, 22:17
  3. Recent geopende bestanden
    Door koolmees in forum Office
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 23 November 2015, 02:20
  4. recent moederbord met agp-slot
    Door mcFlanders in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 11 February 2009, 17:39
  5. Veiligheid op het werk!
    Door J.W. in forum Office
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 24 December 2005, 10:28

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •