Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29

Discussie: Jan Segers

  1. #11
    kaisersoze
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaken Bekijk bericht
    Niet bij het onderwerp blijven heb ik van deze man geleerd , onze burgemeester , ook N-VA
    Als ik de titel lees , denk ik oei , die heeft geen vertrouwen in zijn nieuwe buren en zeg ik bij mezelf , wil ik niet verder lezen .
    Achteraf hoor je dan dat hij het over Molenbeek had !
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...tbpsxNaeXuhWJI
    Snap er geen yota van,kan het trouwens niet lezen heb geen abo!!
    N-Va Dilbeek komt nergers in het stuk voor ...heb je het wel gelezen!?
    Wou maar enkel debat aangaan over de jeugd , dat ze voor andere zaken op straat kunnen komen.
    Tuurlijk zijn op gelijk welk forum trollen die de boel verzieken neit waar?
    Amuseer je verder ....
    Kaiser

  2. #12
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    We zullen dan maar bij het onderwerp blijven zeker .
    Ik begrijp die man niet
    Onze opinie. "Nu scholen leerlingen bijna verplichten om op straat te komen voor klimaat: is het als kleinkind niet veel rebelser om te betogen voor extra personeel in woonzorgcentra?”
    Ik zou dat zo citeren
    Is het niet beter om voor jullie grootouders te zorgen zoals onze voorzitter Bart De Wever het doet die zijn demente moeder bij zich thuis neemt , dan zijn er veel minder woonzorgcentra nodig .

  3. #13
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Al eens in zo een WZC binnengeweest voor bejaarden ? Dat die onbetaalbaar zijn geworden verbaast me niets .
    Bijna zo luxeus als een woning van een minister !

  4. #14
    kaisersoze
    Gast
    zoals onze voorzitter Bart De Wever het doet die zijn demente moeder bij zich thuis neemt ,
    Hahah wat een mop toch ...denk je echt dat enkel Bart zo iets doet?Beter is zijn vrouw doet dit!
    veel minder woonzorgcentra nodig .
    Ja er zijn er tekort ...schuld van BDW?
    Volgend mopje graag
    Kaiser
    P.S ben ook dement en geen ouders meer
    Laatst gewijzigd door kaisersoze; 10 February 2019 om 02:21

  5. #15
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Hahah wat een mop toch ...denk je echt dat enkel Bart zo iets doet?Beter is zijn vrouw doet dit!
    Ik citeer maar wat ik lees !
    https://www.facebook.com/bartdewever...type=3&theater
    Laatst gewijzigd door Swaken; 10 February 2019 om 02:47

  6. #16
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Als jullie klaar zijn met het adopteren van de schoonmoeder van BDW, had ik graag dat jullie ietsje minder politiek (liefst géén) en minder agressief ten opzichte van elkaar en anderen kwamen posten. Deze discussies raken kant noch wal, typische praatjes die in café's worden gevoerd en geen zier opbrengen.
    Het ging hier niet over demente moeders of schoonmoeders, maar over de jeugd die nu zo expliciet op straat komt om niet alleen regeringsmensen, maar ook medeburgers even met de neus op de feiten drukken. Die jongeren kunnen er niet aan doen dat ze verwend werden, maar als ze zelf al inzien dat het zo niet verder kan, dan is er al een puntje hoop.
    Het ging hier ook niet over te luxueuze rusthuizen of assistenwoningen, je moet er maar es verblijven, je zou wel anders zingen.
    En in de naoorlogse jaren waren het niet alleen Turken, maar vooral Italianen die hier de vuile jobkes kwamen opknappen. Eén van hen is halfweg vorig jaar overleden aan de gevolgen van het werken in de mijnen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    berger (10 February 2019)

  8. #17
    kaisersoze
    Gast
    Jean-Marie Dedecker
    Vervuilende generatie

    Dedecker vergelijkt in zijn opiniestuk ook zijn generatie met de huidige: “Vroeger fietsten leerlingen nog naar school, nu zouden ze vervoerd worden per “taxidienst van helikopterouders. Vroeger schilden ze nog “patatten” op krantenpapier, de resterende pagina’s werden als wc-papier gebruikt, en zowel luiers als menstruatiedoeken werden uitgewassen en te drogen gehangen. Deze generatie vervuilende ouders heeft ervoor gezorgd dat de spijbelaars van deze wereld in pampers opgevoed werden, en van een nooit geziene welvaart kunnen genieten. Ze omhelzen bomen, maar kennen het verschil niet tussen een den en een spar”.
    Dit is ook lichtjes overdreven vind ik? Ben even oud als JMD fietsen en krantenpapier voor de schillen ja...de rest
    Bron
    Kaiser

  9. #18
    kaisersoze
    Gast
    Vandaag weer 11.000 klimaatspijbelaars volgende week versterking uit Zweden..
    Maar eerlijk is eerlijk ze doen niet aan vervuiling zo als gisteren palletten verbranden en....
    Kaiser

  10. #19
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik blijf de jeugd toch verdedigen, en volgens mij is er toch al wat resultaat of is het toeval (daar geloof ik niet in) : de vlaamse regering gaat de haven van Antwerpen toch aansporen (of is het verplichten?) om van de haven een LEZ te maken. De vrachtwagens zullen zich snel moeten aanpassen, ook die dieselwagentjes die daar rond rijden (carriers of zo), de schepen die aanleggen mogen hun dieselmotoren niet meer laten draaien, maar zullen electriciteit moeten afnemen, .... De gemeenten Beveren, Zwijndrecht en Antwerpen moeten nog overtuigd worden. Dat zou nog tijdens deze regeerperiode in orde moeten komen.

  11. #20
    kaisersoze
    Gast
    Ik blijf de jeugd toch verdedigen, en volgens mij is er toch al wat resultaat of is het toeval
    Berger heb echt geen probleem met je mening hoor,daarvoor is er debat toch ieder zen zeg
    Zelfs Swaken met Turken en BDW en kachels..ja doe maar he!
    Gelukkig ben je anders ge blijft bij zaak
    LEZ
    Daar heb ik wel probleem mee,woon in zo een zone.
    Ergers is er verhaal over busje 36, awel dit wil je echt niet weten er zen van die stokoude bussen waar de stank niet harden is op de bus en alle waasland bussen die door mijn laan rijden zijn er veel bij die echt stinken.Als je betaald mag het!
    Schepen nog zo iets er meren veel cruiseschepen aan , die vertreken bij hoogwater(als exschipper weet ik dat)hoor dan tuuuuuuuuuttttttt tuuuuuuuuuut kijk dan als eens door mijn raam, ja man wat er uit die schouwen komt wil nie je weten staat de wind in mijn richting heel snel venster toe!
    Vraagje is het normaal met die LEZ betalen en je mag me de dood injagen(overdreven)?
    Kaiser

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •