Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29

Discussie: Jan Segers

  1. #21
    kaisersoze
    Gast
    Vandaag 3000 betogers in de koekenstad
    Welke De Wever heeft gelijk
    Wie kwam betogen voor het klimaat of om glimp op te vangen van Greta
    Kaiser

  2. #22
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Is daar dan iets aan te zien? Wel lef om hier eens te komen zeggen dat ze onze vuiligheid komt opruimen. Wat heeft ze dan al opgeruimd?
    Ik vind het dik overdreven geraken, zelfs scholen moeten beseffen dat ze dit niet kunnen blijven gedogen.
    Ik stel dus voor om in de zomermaanden elke donderdag de lessen te laten volgen die ze nu gemist hebben.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #23
    kaisersoze
    Gast
    Mooi zo buurvrouw, we beginnen overeen te komen
    Ik stel dus voor om in de zomermaanden elke donderdag de lessen te laten volgen die ze nu gemist hebben.
    Inderdaad zo moet het,want ze kunnen nog lang op straat komen...weten ze niet dat alles einde rit is?Kan echt niks zo snel beslist worden!
    Wat meisje De Wever betreft, zou eerst eens iets aan haar opvoeding moeten doen.Namelijk respect hebben voor ouderen en heel goed luisteren wat er is gezegd!Mijn burgervader heeft gezegd zijn welkom maar niet met betoging en camera's ..sereen debat kan!Meisje klets uit haar nek in het nieuws.Zijn toch ontvangen door schepen (voor 95% zeker in het ECOHUIS)hopelijk met goede rondleiding en uitleg ..zen ze mms wa wijzer geworden
    Kaiser
    Laatst gewijzigd door kaisersoze; 28 February 2019 om 23:04

  4. #24
    PC-Freak   salmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 February 2008
    Locatie
    Absurdistan en beschamend om te zeggen waar ik vandaan kom
    Berichten
    1.998
    Bedankjes
    9.559
    Bedankt
    3.146 keer in 1.918 posts
    Zaterdagen naar school om het in te halen.
    gsm en computer afnemen.
    Laat ons reageren met de stemming.
    Ik stem tegen wat ze willen bereiken gewoon om dwars te liggen
    Er moet iets gebeuren maar dit is niet meer voor het klimaat maar dit is om niet naar school te moeten gaan.
    Achteraf gaat het weer de regering (werkende bevolking) zijn die hun falen niet verstond.

  5. #25
    kaisersoze
    Gast
    gsm en computer afnemen.
    Dat willen ze zeker niet.
    Verleden week was er ook betoging in koekenstad,weinig volk.
    Maar sta op busje 36 te wachten zie jeugd uit de voetgangers tunnel komen, ze gaan na bussen voor het waasland...maar allemaal met da ding bezig...ja kan dat ze thuis iemand in kelder hebben om stroom te maken voor opladen
    Kaiser

  6. #26
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik heb het al eens gezegd, ik heb veel respect voor de jeugd, ze hebben ten minste een duidelijke mening en denken gelukkig wat verder. Denk eens aan uw achterkleinkinderen!

    https://www.klimaat.be/nl-be/klimaat...emingen-belgie

  7. #27
    kaisersoze
    Gast
    Beste Berger,
    ik heb veel respect voor de jeugd,
    Me zelf ook !Maar er zen grenzen toch?
    Vraagje voor je ...is er al iets op straat opgelost...hoor het graag?
    Kinderen horen in de klas ,deden wij toch of niet?Ze zeggen ook we gaan door tot er is beslist in hun ogen.
    Mooi zo vraag is wel wanneer word er iets beslist?Op 27 mei worrd er een spelkaarten geschud ..uitkomst zal bepalen hoe het verder gaat...kan snel zen maar ook heel lang duren ...wie weet jaartje!
    Nog vraag dan keur je dan ook goed nog jaartje iedere donderdag op straat? Lees graag je antwoord...
    Kind van 16 jaar uit Zweden komt de show steen in Brussel/Antwerpen/Parijs...normaal???
    Intussen weet gans de wereld hun standpunt.Ben ik het met eens hoor.
    Show moet eens ophouden ....of ze zen camera geil...die indruk had ik vandaag in het nieuws zeker die Greta!!!
    kaiser

  8. #28
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Er zijn zeker grenzen, het oneindige bestaat nu eenmaal niet.

    Vele problemen zijn ooit op straat meestal door drukkingsgroepen aangekaart en daarna door poltici opgelost. Iedereen mag nu gaan stemmen, ook de vrouwen. Wij betoogden in de jaren zestig voor de schoolstrijd. Velen hebben betoogd voor meer jobs en voor betere lonen, kinderbijsldag, voor al die verworvenheden zijn er moedige mensen op straat gekomen. Na dutroux was er de witte mars, tegen kindermisbruik.Hoeveel maal werd er niet betoogd voor meer koopkracht, tegen de installatie van kernraketten in Kleine Brogel ......Tientallen problemen zijn opgelost dank zij betogingen en stakingen. Men kan gemakkelijk de studenten laten stoppen met betogingen. Maar dan moeten de politici eens afkomen met een werkbaar plan om de vooropgestelde objecieven te bereiken. En die plannen bij voorkeur opstellen met de wetenschappers.
    Wat het spijbelen betreft : jullie moeten weten dat studenten leerplichtig zijn, niet schoolplichtig. Als nu morgen een aantal politieke partijen een aantal voorstellen meenemen in hun verkiezingscampagne dan zal de jeugd wel stoppen met betogingen. Maar dat plan moet wel coherent zijn en uitvoerbaar en lifst gebazeerd zijn op wetenschappelijke studies.
    Laatst gewijzigd door berger; 1 March 2019 om 01:42

  9. #29
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Daarin heeft berger ook gelijk, zonder acties van het volk, doen de landsleiders niets meer dan zorgen dat ze op reis kunnen 6 keer per jaar.
    En laat ons eerlijk zijn, de pers zit hier ook voor een stuk tussen. Als die er niet zoveel tralala van maakten, wisten we niet eens dat onze kinderen aan 't brossen waren

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •