Waar ik naar benieuwd ben, is of in janurai 2020 stekker uit Win 7 gaat .gaan er dan Linux zieltjes bij komen?Of gaan mensen na winkel voor pc/laptop kopen met win 10 kopen?Pc dat lekker draait met Win7, zal zeker even lekker met Linux draaien toch.
Ja Linux is echt niet gekend onder de meeste mensen.jaren geleden ging les volgen ,leraar was MS hater die sprak het woord Linux uit we dachten dat één nieuw beest was .
Bij wijze van spreken kun je op iedere hoek van de straat les volgen over Windows ...Linux???
Stelde eens voor om workshop te geven over Linux Mint 2 halve dagen of dag ...ze vroegen of ik zot was
Kringloop winkels ja die installeren dan wel Linux meestal Ubuntu.(is al iets)
Maar iemand die geen ervaring heeft koopt pc/laptop met Ubuntu ,ja Ubuntu is niet echt simpel voor beginner.
Dacht ga eens mail sturen naar de kringloop,doe mijn uitleg over Zorin met nodige linken!Zeg ook wil het jullie aanleren hoe install doen van Zorin(als je Ubuntu kunit installeren ja zorin ook)meld er ook bij er is forum in Nederlands ,indien kopers iets niet snappen hebben ze hulp.
Ja krijg antwoord , , is mooi voorstel en zeker nuttig.!Ga je mail doorsturen naar de juiste dienst...toen werd het heel stil nooit nog iets gehoord..
Zo zie maar....
Kaiser