Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: VideoHardwarefout

  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts

    VideoHardwarefout

    Goeiedag iedereen,

    Ik kom niet graag om hulp vragen, ook omdat ik zelf nogal minimale kennis heb van zaken, maar zit al enkele dagen met een irritant probleem.

    Beschrijving
    Een probleem met de videohardware heeft ervoor gezorgd dat Windows niet meer goed werkt.

    Probleem met handtekening
    Naam van probleemgebeurtenis: LiveKernelEvent

    Enkele keren per dag krijg ik plots zwart scherm waar ik dan de bovenstaande foutmelding krijg, waarop word gezegd dat het besturingsprogramma van mijn grafische kaart niet meer werkte en opnieuw is opgestart. Ik had deze fout online al eens opgezocht en mits installeren van de nieuwe drivers, is het probleem nog steeds aanwezig.
    Ik kan er ook bij zeggen dat er geen probleem is met overheating want zelfs met gamen, loopt de temperatuur niet hoger dan 67 graden, wat vrij normaal is, toch?

    Mijn gfx kaart is Nvidia gforce gtx 580
    Is dit een vorm van slijtage of is hier een oplossing voor

    Alvast bedankt voor de hulp, hopelijk, indien er oplossingen voor hande zijn, kan ik deze uitvoeren zonder het probleem nog erger te maken....

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Hetzelfde dus als wat ik tegenkom, helaas heb ik de oorzaak nog niet gevonden. Deînstalleren en herinstalleren verhielp niets en de nieuwste drivers ophalen al evenmin. Wat ik wel weet, is dat het vooral voorkomt als er filmpjes worden afgespeeld in de browser (krantenartikels).
    Als je gaat zoeken, krijg je een resem tips, maar die het spijtig genoeg ook niet doen. Ik log gewoon uit (niet afsluiten dus) en terug in en het gaat dan weer een hele poos normaal.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Spijtig dat te horen, de ene dag komt het bij mij al wat vaker voor dan de andere, kan geen duidelijke aanwijzing vinden, al lijkt het het vaakst voor te komen als ik fb combineer met ander gamen

  4. #4
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 June 2005
    Berichten
    1.319
    Bedankjes
    934
    Bedankt
    943 keer in 643 posts
    Heb je ze al eens uitgenomen en terug ingestoken. Misschien is het een slecht contactje ergens.

  5. #5
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Nee, dat heb ik nog niet gedaan, ben al lang vergeten hoe dat weer moet, laatste keer dat ik zoiets gedaan heb, is ondertussen al meer dan 10 jaar geleden :s

  6. #6
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Van 13 tot 16 juni, veel last van gehad, dan helemaal geen last van gehad, en vandaag was het daar terug, zonder enige aanleiding.... fun

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •