Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: outlook

  1. #1
    Up-to-date   mens's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    regio kust
    Berichten
    83
    Bedankjes
    203
    Bedankt
    196 keer in 166 posts

    outlook

    Sedert deze morgen kan ik outlook niet meer openen. Ergens moet ik wat verkeerds gedaan hebben. Vermoedelijk iets met Google instellingen of zo en bijgevolg kan ik Outlook niet meer openen. Noch via de snelkoppeling noch via de site van Windows 10. Ik heb al gezocht op internet naar mogelijke oplossingen maar daar ik niet direct een pc-nerd ben durf ik niet veel meer veranderen. Zijn er nog met die ervaring ivm. Outlook? Kan iemand mij op weg zetten? Alvast hartelijk bedankt !!!
    Als je de lat te hoog legt bestaat de neiging er onderdoor te lopen !

  2. #2
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  3. #3
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mens Bekijk bericht
    Sedert deze morgen kan ik outlook niet meer openen. Ergens moet ik wat verkeerds gedaan hebben. Vermoedelijk iets met Google instellingen of zo en bijgevolg kan ik Outlook niet meer openen. Noch via de snelkoppeling noch via de site van Windows 10. Ik heb al gezocht op internet naar mogelijke oplossingen maar daar ik niet direct een pc-nerd ben durf ik niet veel meer veranderen. Zijn er nog met die ervaring ivm. Outlook? Kan iemand mij op weg zetten? Alvast hartelijk bedankt !!!
    Over welke "Outlook" hebben we het nu???

    MSO Outlook (welke versie) of het mailprogramma in Windows 10 "Outlook mail/agenda"?
    Wat bedoelt u met <<noch via de site van Windows 10>>?
    Welke Google instellingen zouden invloed hebben op uw "Outlook"?

    Als het mail/agenda is, eens verwijderen en terug binnenhalen langs de Microsoft store.

    Als er mails instaan die je nog nodig hebt kunt u voor alle zekerheid deze ergens opslaan vooraleer u deze "outlook" verwijderd.

    Ga naar de locale schijf C,- gebruikers - uw accountnaam - appdata (is een verborgen map, eerst zichtbaar maken) - local - Microsoft - Windows Mail. Kopieer die map naar ergens. Herinstalleer mail/agenda en als het nodig moest zijn kunt u nu de gegevens uit die map (windows mail) terugzetten.
    J.W.
    Google is uw vriend

  4. #4
    Up-to-date   mens's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    regio kust
    Berichten
    83
    Bedankjes
    203
    Bedankt
    196 keer in 166 posts
    Hartelijk dank aan ieder van u die mij links doorstuurde i.v.m. met mijn probleem van Outlook. Ik vermoed dat door het langdurig afsluiten van mijn pc het probleem zichzelf heeft opgelost: tot gisteravond kon ik niet in Outlook. Deze morgen heb ik de computer opgestart zoals gewoonlijk en is Outlook vanzelf geopend geworden. Blijkbaar heeft het probleem zichzelf opgelost. Pc's blijven soms voor raadsels zorgen is mijn indruk! In ieder geval een oprecht gemeende dank aan u allen die mij op een of andere manier heeft willen helpen !!! MVG
    Als je de lat te hoog legt bestaat de neiging er onderdoor te lopen !

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. van outlook express naar microsoft outlook
    Door vlekje in forum Internet
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 16 May 2011, 21:04
  2. Mails van Outlook express naar Outlook
    Door pantah in forum Internet
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 28 February 2010, 11:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •