Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23
  1. #1
    Gevorderd   Mr. Badness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 August 2006
    Locatie
    Oost -Vlaanderen
    Berichten
    144
    Bedankjes
    85
    Bedankt
    37 keer in 19 posts

    Vraag Updates windows 7 stoppen, wat nu?

    Hallo iedereen,

    Ik heb nog steeds windows 7 staan maar heb nu vernomen dat binnen een week geen updates meer zullen volgen voor deze versie en we allemaal best onmiddellijk overschakelen naar windows 10. Volgens mij niet alleen een hele klus maar vooral ook een dure want gratis updaten wordt niet meer aangeboden.

    Mijn eerste vraag: Is het werkelijk noodzakelijk om een goed draaiende pc met windows 7 te gaan updaten? Ik ben geen zelfstandige of een bedrijf ofzo en denk dan ook niet dat ik snel zal gezocht worden door hackers om mijn pc te kraken. En stel dat je toch gehackt wordt; wat dan, ben je al je gegevens kwijt, pc onherstelbaar, .... ?

    Tweede vraag: Ik heb hier op Minatica gezien dat je nog steeds de gratis tool van Windows kan downloaden om de toenmalige gratis update naar windows 10 te bewerkstelligen. Iemand enig idee of je zo alsnog gratis kan upgraden van 7 naar 10 of zit er toch nog een addertje onder het gras?

    Laatste vraag: Stel dat je al, al dan niet gratis, upgrade naar windows 10, moet je dan voorzorgen nemen voor programma's, files, .... die mss niet meer werken in windows 10 of die verloren kunnen gaan bij de upgrade?

    Alvast dank aan iedereen die een beetje duidelijkheid kan scheppen voor een leek als mij!

    Greetz,

    Mr. Badness
    Greetz & tot meetz,

    Mr. Badness

  2. De volgende gebruiker bedankt Mr. Badness voor deze nuttige post:

    ultddave (11 January 2020)

  3. #2
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts