Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Gevorderd   Bartmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    480
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    28 keer in 22 posts

    [Whatsapp Web] Stabiliteit

    Ik heb het vervelende probleem dat ik zowel met de Windows-app dan wel via web.whatsapp.com last heb dat mijn verbinding zou wegvallen en bijgevolg worden mijn berichten via de app/website niet meer gesynchroniseerd.

    Van zodra ik mijn smartphone dan terug vastneem en ontgrendel is het opgelost. Ik heb mij al suf gezocht in de instellingen maar alle batterijbesparingen, ... zijn allemaal uitgeschakeld dus daar mag (of althans zou) het niet aan liggen.

    Ik heb dit trouwens met mijn beide smartphones (zowel werk als privé) alsook op verschillende netwerk (WIFI thuis en werk, alsook via dataverbinding) en mijn collega's/vrouw hebben hier geen last van...

    Wie heeft voor mij de oplossing?

  2. #2
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    C'est la vie

    Weet u, er bestaan 'smartphones' in alle soorten. Die hebben dus allemaal verschillende instellingen. Er zijn ook 3 bekende families (te) software voor (te) dure slimme telefoons.

    Misschien zijn onze vrouwen dan toch slimmer. Noteer met welke smartphone zij geen last hebben van dit probleem waarvan ik toch merk dat het een klassiek probleem blijkt te zijn. Een voorbeeld uit honderden bij onze vriend Google: https://webapps.stackexchange.com/qu...-not-connected

    Wees tevreden dat u zich 'suf' zoekt. Bij ons is het erger want wij zoeken ons 'zot'.
    Ik doe niets anders ganse dagen door, waarmee u geen verkeerde conclusie moet trekken.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  3. #3
    Gevorderd   Bartmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    480
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    28 keer in 22 posts
    Al de opties die ik hier kan terugvinden (instellingen van de telefoon zelf, batterijinstellingen, de appinstellingen (ook van Whatsapp) zelf, ... zijn allemaal al zaken die ik inderdaad zelf had gevonden en had uitgeprobeerd.

    Mijn idee blijft dat de verbinding wegvalt van zodra het scherm gedimd wordt (maar vanwege batterij kan je onmogelijk je scherm de hele dag laten aanstaan - of je moet je batterij verkloten door hem de hele dag in te pluggen). Of is hier toch ergens een weg rond (dat de verbinding "wegvalt" eens het scherm uitgaat)?

  4. #4
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.385
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    Gebruik je Google Chrome als browser? Probeer eens even alle extensies (inclusief ad-blockers en dergelijke) uit te schakelen. Blijft de verbinding dan wel?

    Edit: Misschien nog even toelichten waarom ik dat vraag; De desktop app van WhatsApp is namelijk gemaakt met ElectronJs en gebruikt eigenlijk de Chrome-engine onderliggend. Het zou wel echter wel verbazen dat extensies van de browser daar mee zouden interfereren maar het is gelukkig snel getest :-).
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  5. #5
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    We weten nu nog steeds niet welke slimme telefoon u gebruikt, noch welke browser. Hoe kan men dan gericht meezoeken.

    Ik zocht op wat u opgaf en vond meteen dat u niet de énige bent. GoogleSearch kan beter helpen zolang duidelijke zoektermen worden gesteld. Er zijn altijd lotgenoten als men een computerprobleem heeft. Er zijn mensen die oplossingen opgeven welke ongerelateerd zijn met het dimmen van het scherm. Wie niet zoekt die niet vindt.

    https://forums.oneplus.com/threads/n...ns-on.1281639/
    Laatst gewijzigd door Merel; 3 October 2020 om 23:32
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  6. #6
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  7. #7
    Gevorderd   Bartmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    480
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    28 keer in 22 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht
    We weten nu nog steeds niet welke slimme telefoon u gebruikt, noch welke browser. Hoe kan men dan gericht meezoeken.

    Ik zocht op wat u opgaf en vond meteen dat u niet de énige bent. GoogleSearch kan beter helpen zolang duidelijke zoektermen worden gesteld. Er zijn altijd lotgenoten als men een computerprobleem heeft. Er zijn mensen die oplossingen opgeven welke ongerelateerd zijn met het dimmen van het scherm. Wie niet zoekt die niet vindt.

    https://forums.oneplus.com/threads/n...ns-on.1281639/
    Excuses! Die vraag was ik inderdaad vergeten te beantwoorden. Maar ik werk zowel met de Oneplus5 dan wel met de Oneplus 8. In ieder geval heb ik de bovenstaande oplossingen proberen te volgen maar jammer genoeg stonden deze instellingen al correct. Ik heb ze voor alle zekerheid eens terug uit- en aangeklikt maar ik vrees dus niet dat het soelaas zal brengen.

  8. #8
    Gevorderd   Bartmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    480
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    28 keer in 22 posts
    Ik gebruik inderdaad op mijn beide desktops Google Chrome maar goed idee! Ik ga de komende dagen eens proberen in te loggen via Firefox. Hopelijk met beter resultaat?! ;-)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. [Android] Whatsapp Web
    Door Bartmen in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 22 May 2018, 23:52
  2. [Web Whatsapp] Alternatieve link
    Door Bartmen in forum Internet
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 30 January 2017, 16:31
  3. Netgear powerline stabiliteit
    Door Qbek in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 10 December 2016, 10:31
  4. WhatsApp gebruikers opgelet - DIRECT ACTION !
    Door Merel in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 3 September 2016, 20:47
  5. Stabiliteit Netwerkverbinding testen
    Door Torro124 in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 20 February 2016, 15:18

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •