Ze heten al jaren anders, maar omdat ze niet in de Google zoekresultaten willen komen kan ik die naam hier helaas niet geven.
Ze heten al jaren anders, maar omdat ze niet in de Google zoekresultaten willen komen kan ik die naam hier helaas niet geven.
De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.
Adnilleke (16 March 2023), compuchrisje (13 March 2023)
Ik vind het alleen héél spijtig dat, dank zij het wanbeheer van iemand waar we op hadden moeten kunnen rekenen en waarvoor we ook betaalden, ons forum nu nagenoeg om zeep is. Ik had gehoopt dat onze leden er wel mee voor zouden zorgen dat we terug op dreef geraken.
Ons team is sinds de start van Minatica geminimaliseerd, we doen wat we (nog) kunnen, maar we hebben ook onze leden nodig. Zodat we weten dat we hier niet voor niks al die moeite hebben gedaan om de boel terug op te kalefateren.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Ik denk dat dat mede veroorzaakt wordt, dat veel mensen hun wachtwoord niet meer weten en dat het opvragen van het wachtwoord bijna onmogelijk is. Ik heb er zelf ook moeite mee gehad om het weer werkend te krijgen.
Waarmee eet je soep ? met een lepel. Nee, helaas, fout........
Zo haken leden af.
Het forum is nu een 40-tal dagen terug bereikbaar. Ondertussen hebben ongeveer een 12/13 personen een berichtje gepost.
Maar bij ongeveer de helft hiervan is het bij dat ene postje gebleven...
Wachtwoord niet meer weten? De overgrote meerderheid zal dat wel ergens genoteerd hebben.
J.W.
Google is uw vriend
Geregistreerd10 May 2005
Het zal vast ergens geregistreerd staan, maar de vraag is: waar ?![]()
In de database... maar niet door ons op te snorren, sorry. Daarvoor dient beveiliging, me dunkt. Voelt dat niet zo aan dan?
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Jawel hoor.
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers