Nee toch de laatste die ik geplaatst had was nadat jij had gewonnen en jij had al iets geplaatst toch? Als je t niet meer weet mag je ook iets nieuws plaatsen
Nee toch de laatste die ik geplaatst had was nadat jij had gewonnen en jij had al iets geplaatst toch? Als je t niet meer weet mag je ook iets nieuws plaatsen
Liefs Typetje
ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG
yol (29 March 2023)
't Was Yol die had gewonnen, zij had een tube gekozen uit de website van Lies en had daar al een uitwerking van gemaakt. Die had ik toevallig net opgeslagen om op de server te zetten, maar toen ging het licht uit. Die uitwerking heb ik naar Typetje gestuurd... ik hoop dat je die hebt bewaard, want hier is ze niet meer.
In elk geval, Yol mag ofwel haar creatie posten hier, als ze die zelf nog heeft, of Typetje en anders... een nieuwe tube. Er mag hier terug wat beweging komen, voor iedereen aangenamer.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
yol (29 March 2023)
Ik heb die uitwerking niet. En ik had de tube nog niet gedwonload, ik was helaas net te laat, toen ging de hele heisa uit de lucht. Maar ik ga er vanuit dat Yol haar onuitgewerkte tube nog kan posten toch? Ik ga er vanuit dat ze die nog wel op haar eigen plaatjeshost heeft staan of in ieder geval wel zodat ze die weer kan uploaden.
Liefs Typetje
yol (29 March 2023)
Prachtig yol![]()
Dat is dan weer een knoert van een startschot. Bedankt yol!![]()
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Mooie uitwerking yol.
En we zijn weer van start.Bedankt Yol , mooie tube en mooie uitwerking.
Liefs Typetje
Adnilleke (12 April 2023)
Omdat de tube nu pas staat heb ik de datum 2 weken opgeschoven. Hebben we genoeg tijd.
Liefs Typetje
Adnilleke (12 April 2023), compuchrisje (31 March 2023)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers