Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts

    Kennen jullie deze nog????

    Blijkbaar is dat tegenwoordig de leuze op onze openbare zender, maar ook op andere uitzendkanalen zie je een zelfde trend.
    Afgelopen vakantiemaanden mochten we van, behalve het voetbal, boksen, hoog en verspringen, judo, trampoline dansen en wielerrondes te land, ter zee en in de lucht, genieten van herhalingen van De kampioenen. Vandaag zelfs met enkele personen die nog maar net Prigosjin hebben verwelkomd in het hiernamaals, zoals Tina Turner, Xavier Waterslagers alias Johny Voners, en anderen op wiens naam ik momenteel niet kan komen. De dementie slaat toe, maar dank zij onze openbare zender, komen vele dingen toch elk kwartaal weer terug, vandaar dus ook mijn wartaal hier, ahum.
    Ik vraag me af hoe andere hun avonden, weekends etc doorbrengen, indien niet ergens onderweg te land, ter zee of in de lucht, maar op de hoogsteigen sofa in de hoogsteigen woonkamer... Graag wat tips aub die me niet meteen een fortuin kosten aan investeringen in onze infrafra-structuur.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. De volgende 2 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    salmax ( 3 September 2023), Typetje ( 2 September 2023)

  3. #2
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Hier kan ik me best vermaken met een mijn boekjes op de e reader, of een haakwerkje. Wat de tv betreft dat staat bij mij meestal op series van Videoland of nu meestal Disney plus, Netflix is een beetje uit de gratie hier, af en toe op de tablet. Reguliere tv hmmm dat is niet leuk meer met overload aan reclames tussendoor, je kan tegenwoordig naar de supermarkt chips en cola halen en terug komen en dan is het nog bezig...
    Ben op het ogenblik de serie Criminal Minds van begin af aan het kijken. Dat zijn aardig wat seizoenen en ook aardig wat afleveringen per seizoen, dus dan heb ik wat te kijken en dan hoef ik ook geen maanden, jaren weet ik hoe lang op een volgend seizoen te wachten ik zoek naar series die klaar zijn. Heb Bones gekeken, en Desperite houswives ( was echt leuk een aanrader lachen) Op Netflix is Suits wel een aanrader die is ook lang en echt leuk om te kijken.
    Op Videoland de Handsmade tale is lekker spannend.
    Nou lijkt t of ik alleen maar tv kijk dat is niet zo ik doe heel veel andere dingen, maar ik moet soms gewoon ff resetten en dan plof ik neer in de bank en dan wil ik niks niemand niets en dan kjik ik ff een uurtje of 2 naar een serie of wat en dan denk ik ff niet aan pijn en ongemak en zorgen en zeer en alles wat nog meer.
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  4. De volgende 3 gebruikers bedanken Typetje voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 4 September 2023), Obsessed ( 3 September 2023), salmax ( 3 September 2023)

  5. #3
    PC-Freak   salmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 February 2008
    Locatie
    Absurdistan en beschamend om te zeggen waar ik vandaan kom
    Berichten
    1.998
    Bedankjes
    9.559
    Bedankt
    3.146 keer in 1.918 posts
    Ik kijk veel discovery naar documentairen.
    Above from Europe.
    Repair cafe.
    En YouTube om origami werken te knutselen.
    Waarom weinig tv omdat sommige programma's herhaling zijn of slecht afgesteld geluid en beweging is niet altijd juist soms beweegt de mond nog als de klank al 2 seconden gestopt is. Ben ook elke dag kinesist lol en val af door rolstoel workouts.
    Laatst gewijzigd door salmax; 3 September 2023 om 11:48

  6. De volgende 3 gebruikers bedanken salmax voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 4 September 2023), Obsessed ( 3 September 2023), Typetje ( 4 September 2023)

  7. #4
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 June 2005
    Berichten
    1.319
    Bedankjes
    934
    Bedankt
    943 keer in 643 posts
    Deze week zag ik mijn zus, die nu bijna 10 geleden overleden is, nog eens passeren als figurant in Flikken. Dat voelt ook raar aan.

  8. De volgende 3 gebruikers bedanken Fakke_Berto voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 4 September 2023), Obsessed ( 3 September 2023), Typetje ( 4 September 2023)

  9. #5
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.654 keer in 7.877 posts
    Ik heb onlangs de hand kunnen leggen (rommelmarktje) op de volledige reeks uit 1979, "De Paradijsvogels" op VHS.
    Ondertussen gedigitaliseerd en nu aan het kijken.
    Dat is nog eens prachtige televisie. Zo maken ze het niet meer.

    Al veel gelachen met Rietje Rans, Rozeke, Flavie, de champetter en de koster ...
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  10. De volgende 2 gebruikers bedanken Obsessed voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 4 September 2023), Typetje ( 4 September 2023)

  11. #6
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    Wij kijken eigenlijk al heel lang geen tv meer. Het is gewoon allemaal bagger.
    Wat we nog wel doen: wat we willen zien, downloaden en kijken. Zonder reclame en wanneer wij willen.
    Baantjer en de laatste tijd ook veel nostalgische uitzendingen, zoals bv de wiekentkwis, wievandedrie en filmpjes van vroeger.

    Als de tv niet aan staat ben ik meestal wel op m'n laptop bezig met programmeren, internetten of films kijken.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  12. De volgende 3 gebruikers bedanken Spoorzoeker voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 4 September 2023), Obsessed ( 4 September 2023), Typetje ( 4 September 2023)

  13. #7
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Tot hiertoe speelt de melancholie en de hang naar het verleden hier blijkbaar een grote rol. Begrijpelijk, want de knetter-kling-klang-rammel-knal-boem films van tegenwoordig geven een mens een beeld van de (foute) wereld van tegenwoordig.
    Ik vraag me wel af: als je zo'n abonnement neemt voor wat kijkplezier, hoe kan je dan weten of een film of reeks je boeit? Het lijkt me meer een gokwedstrijd. De zgn 'prequels' geven vaak een afgrijselijk beeld van geweld, dood en vernieling, zulke dingen kunnen we ook in het dagelijkse nieuws zien.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  14. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Typetje ( 6 September 2023)

  15. #8
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    Het mooiste voorbeeld was vandewweek: een koppel zou en moest beroemd worden en deed daarom aan allerlei realityshows mee. Je weet, als er niks gebeurt, is het niet iets om uit te zenden, dus het moet smeuiig zijn. De stellen weten dat en doen ook hun best om zoveel mogelijk "kijk mij" te doen, zodat ze niet weggestemd worden. Affijn, dat stel heeft nu een schadevergoeding gekregen wegens psychisch geleden schade. Gewoon te gek voor woorden.

    Wij zijn geen fan van al die realityshows. Wie is de Mol, hele pagina's worden volgeschreven als er weer een seizoen draait. Wij hebben het nog nooit gezien.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  16. De volgende 2 gebruikers bedanken Spoorzoeker voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 5 September 2023), Typetje ( 6 September 2023)

  17. #9
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Disney plus heeft vanaales ook doco en natinal geographic films etc en op netflix heb je ook mega veel

    En er zijn niet alleen films met dood en geweld je hebt ook humor en romantische genres heb ik ook wel vaak gekeken vooral hunor moet er toch ook zijn.

    Ik kies vooral voor de deze diensten om reclames te vermijden en te kijken wanneer ik wil.
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  18. De volgende gebruiker bedankt Typetje voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 7 September 2023)

  19. #10
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Disney plus heeft vanaales ook doco en natinal geographic films etc en op netflix heb je ook mega veel
    Wel, je noemt ze dus zowat allemaal op, alles betalend.
    En dat terwijl we hier toch al flink wat moeten neertellen om nog maar onze televisie op te zetten, zowat verplicht zijn om internet te hebben, want banken en bedrijven willen onze centen zien. Wie geen internet heeft, is ofwel kansarm (vooral arm) of zit in een woonzorgcentrum.
    In Nederland is dat inderdaad al jaren een zielige bedoening, met niks dan kletspraatprogramma's, maar onze zenders zijn al niet veel beter. En die reality-prullen zijn al helemaal om ziek van te worden.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  20. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Typetje ( 8 September 2023)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wat vinden jullie van deze Pc Configuratie.
    Door kurt0015 in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 37
    Laatste bericht: 28 April 2006, 20:57
  2. wat vinden jullie van deze pc
    Door Lorminator20 in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 5 November 2005, 22:05
  3. wat vinden jullie van deze pc
    Door reddragon in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 26 October 2005, 18:01

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •