Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts

    Looks en hun gevolgen....

    Tegenwoordig, met de huidige sociale media moet men er blijkbaar altijd piekfijn uitzien. Ik wil dat woord wel even splitsen want er zijn pieken en die zijn niet altijd zo fijn.

    Is het jullie ook al opgevallen hoeveel mannen met baarden er zijn? En dan vooral zij die geen haar meer OP hun hoofd hebben, al of niet gewenst of geschoren. Het lijkt wel een soort uniform te zijn, een camouflage-project, om als lopend struikgewas niet op te vallen.
    Ook de kleinzoon doet al mee aan die zogenaamde rages: in het lager staken zijn iele beentjes in een nog ielere jeans met 6 gaten. Nieuw gekocht... gaten, hm. Nu zit ie in het eerste middelbaar en heeft hij volgens mij de broeken van zijn opa aan. Hij kan potdorie gerust in één pijp!!!!

    Niet alleen mannen, ook vrouwen, en dan bedoel ik vooral jeugdiger exemplaren dan mezelf. Ze zien het als schoonheidsbeeld om met een tuitmondje in beeld te komen bij een selfie. Mij doet het eerder denken aan vissen in een bokaal, sorry girls...
    Bovendien moet je ook spetters van nagels hebben, spetters met spikkels, of met hartjes of met goudklompjes, maar vooral... lang. Ik heb geprobeerd om ietwat nagellengte te kweken, maar dan lukt het me niet om deze tekst te typen.
    Mode... trends ... rages: over de dingen die voorbijgaan. Gelukkig maar zeker?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. De volgende 4 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Adnilleke (16 March 2024), Fakke_Berto (14 March 2024), Lies54 (16 March 2024), Vincent (14 March 2024)

  3. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    In het nieuws, al meer dan eventjes ondertussen.

    De gletsjers smelten aan recordtempo.
    Het nieuwe gevaar van een pandemie en dispuut vanwaar die nu eigenlijk komt.
    Een onmogelijk te winnen oorlog tussen diverse (groot)machten, gevaar voor Aziatische hoornaars, Franse bedwantsen, Braziliaanse vogelgriep, New Yorkse rattenplagen, knijten. Die laatste niet altijd gevolg van de globalisering.
    Als toemaatje hebben we nu het grote gevaar van de stijgende zeespiegel (of is het het land dat wegzakt door overmatig wegpompen van grondwater?) door smelten van poolijs en gletsjers. Bovendien werd ooit verteld dat het net die gletsjers zijn die ons voorzien van drinkwater, naast het poolijs dat ook al in lamentabele toestand is.
    Maar, geen paniek, we halen gewoon de koeien van de wei en de boeren uit hun stal en laten die kraker opstarten zodat we tenminste kunnen verdrinken in warm water.
    En niet te versmaden, de 'grijze golf' onderdak geven in de hoogbouw langs onze Belgische kust, een dijk van vertrouwen! Als toegevingske omdat ze de spaarboek van het Zilverfonds voor andere dingen hebben gebruikt.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Lekje met gevolgen
    Door compuchrisje in forum De Lounge
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 9 July 2008, 23:33
  2. resolutie verhoging gevolgen
    Door jerrythealien in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 10 August 2007, 18:34

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •