Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
    Up-to-date  
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

Tekstverwerking

Beste, ik verbeter mijn vorig bericht, ik wil de foto op mijn laptop afdrukken. Liefst op een A4 blad, waar de foto volledig opstaat. Alvast dank.

mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Bedankjes
    15.602
    Bedankt
    35.953 keer in 14.901 posts
    Oké het is hier duidelijk een pandemonium aan 't worden. Je hebt dus een tekst en je hebt een foto.
    Surf naar een website zoals Smarphoto of zelfs Kruidvat, daar krijg je kans om je foto te uploaden, de gewenste tekst in de gewenste kleur erop of erbij te zetten en indien alles naar wens gewoon het aantal afdrukken te bestellen. Het pakketje komt er na enkele dagen aan in je brievenbus.

Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's

Up-to-date  
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Hallo, bedankt voor jullie goede en lachwekkende reacties. Ik heb het gevonden hoe je van een tekst een afbeelding maakt: word, printscreen en paint. Maar ze heeft de opdracht afgeblazen, opmaak van 30 gedichten was wat te veel. Nu moet ik de gedichten enkel nog bewerken in word en dat kan ik wel. Ik geloof dat ik hier nog veel kan bijleren. Grtjes

Geek  
    Bedankjes
    60
    Bedankt
    3.101 keer in 2.269 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Camille Bekijk bericht
    Hallo, bedankt voor jullie goede en lachwekkende reacties. Ik heb het gevonden hoe je van een tekst een afbeelding maakt: word, printscreen en paint. Maar ze heeft de opdracht afgeblazen, opmaak van 30 gedichten was wat te veel. Nu moet ik de gedichten enkel nog bewerken in word en dat kan ik wel. Ik geloof dat ik hier nog veel kan bijleren. Grtjes
    Dat printscreen gaan bewerken met Paint... zal hoogst waarschijnlijk niet meevallen.

U kunt ook in Word de foto invoegen, de tekst toevoegen en opmaken (WordArt), opslaan als *docx (valt het niet mee kunt u nog altijd veranderingen aanbrengen), daarna opslaan als pdf, pdf-file opslaan als jpg en u hebt een foto. Ik gebruik hiervoor Adobe Acrobat.

Dat Word document waarin u die foto geplaatst hebt kunt u ook rechtstreeks opslaan als afbeelding.
    Laatst gewijzigd door J.W.; 11 september 2021 om 21:10
    J.W.
    Google is uw vriend

5. De volgende gebruiker bedankt J.W. voor deze nuttige post:

compuchrisje (11 september 2021)

mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Bedankjes
    15.602
    Bedankt
    35.953 keer in 14.901 posts
    Eén ding ben ik nu te weten gekomen: de vriendin wordt 30, maar dat betekent niet dat je 30 keer die opmaak moet doen. Gewoon opslaan als het éénmaal klaar is en dan bij printdienst het nodige aantal exemplaren laten afdrukken vanaf een usb-stick.

Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's

Up-to-date  
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Beste ik ga de leeftijd van mijn mijn vriendin niet verklappen.En bovendien gaat het om 30 verschillende gedichten.

Geek  
    Bedankjes
    60
    Bedankt
    Beste ik ga de leeftijd van mijn mijn vriendin niet verklappen.En bovendien gaat het om 30 verschillende gedichten.

Worden die later in boekvorm uitgegeven??????
    J.W.
    Google is uw vriend

Up-to-date  
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Hallo, geen boekvorm wel losse fotos met een gedicht erop , gedichten geschreven door een 90 jarige meneer . Misschien zal ik er ééntje doorsturen als dat hier kan.

Geek  
    Bedankjes
    60
    Bedankt
    Hallo, geen boekvorm wel losse fotos met een gedicht erop , gedichten geschreven door een 90 jarige meneer . Misschien zal ik er ééntje doorsturen als dat hier kan.

U kunt dat hier posten of u kunt dat doorsturen als privébericht.
    J.W.
    Google is uw vriend

11. De volgende gebruiker bedankt J.W. voor deze nuttige post:

Camille (12 september 2021)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten