Iets heel klein en onleesbaar, maar als ik er op klik kom ik op een "postimage screenshot Minatica 16 oktober 2021" uit met de tekst van #8
Iets heel klein en onleesbaar, maar als ik er op klik kom ik op een "postimage screenshot Minatica 16 oktober 2021" uit met de tekst van #8
J.W.
Google is uw vriend
Dat was de bedoeling (uitleg in #10, hopelijk te begrijpen)
Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.
Sorry, maar van die uitleg werkt niets.
Laatst gewijzigd door J.W.; 16 oktober 2021 om 15:25
J.W.
Google is uw vriend
J.W.
Google is uw vriend
Als ik Shift - Windows logo - enter gebruik gebeurt er niets.
Hier gebruik ik printscreen - Paint - invoegen -bijwerken - opslaan als jpg - ergens opslaan- terug naar Minatica - meer opties - klikken op de paperclip (was een tijd niet zichtbaar) - afbeelding invoegen - reageren
Laatst gewijzigd door J.W.; 16 oktober 2021 om 15:45
Pardon, als je de Windowsfunctie voor afbeeldingen wilt gebruiken is het Windows logo+shifttoets+letter s voor een knipsel. Maar zoals JW het doet kan het natuurlijk ook.
Wat betreft posting (Merel): gewoon de directe locatie gebruiken en niet die andere opties.
Bijlage invoegen lukte hier ook, maar ze moet dan wel eerst in jouw bijlage-map terecht komen, liefst niet te groot.
Ondertussen ook nog een link voor topicstarter om haar Photoshop te optimaliseren.
Een helpende hand - of meer- is nog steeds welkom! Geef maar een seintje.
ik was ook op zoek naar hetzelfde techzpod.com mobdro app
Laatst gewijzigd door compuchrisje; 11 december 2021 om 22:02 Reden: geen linken
We maken er niks van, dit heerschap mag terug naar de roots. Topic wordt gesloten.
Een helpende hand - of meer- is nog steeds welkom! Geef maar een seintje.
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers