Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Threaded View

  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    schoten
    Berichten
    29
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    housecall activeX component is not ready

    hallo,
    soms scande ik mijn pc on line met "trend micro", nu lukt dat niet meer.(anti virus)
    Ik krijg de melding ="housecall activeX component is not ready"
    ik heb dan in extra, internet opties, al die activex ingeschakeld daar waarvan ik denk dat het nog veilig is, en heb activex gedownload, en moest mijn pc heropstarten opdat het zou werken, maar helaas niet dus.
    als ik trend open en mijn pc wil scannen moet ik een drive ofzo aanvinken wat gescand moet worden maar dat gaat niet omdat in dat venster een klein vierkantje met een rood kruisje staat, dus dat venster gaat niet open zoals het moet.
    moet ik met dit onderwerp bij antivirus zijn of hier of ergens anders? kan iemand mij helpen? en indien ja kan je dit aub naar mijn e-mailadres sturen, geen privé e-mails doorgeven doe dat via pm want inloggen is altijd zweten, dan moet ik in mijn boeken gaan zoeken welk inlognaam en welk paswoord, jammer is diet voor vele sites een verplichte doolhof, waar men zelf niet mag kiezen welk hoe groot en hoelang en of men cijfers dan wel letters moet gebruiken, en of die al of niet grote en kleine samengesteld moeten zijn, en of het bv minstens zoveel letters en cijfers moet bevatten en hoe lang die moet ,mag, of een bepaalde lengte moet hebben. daar zou men ook wel wat gebruiker vriendelijker mogen zijn. georges
    Laatst gewijzigd door ghost; 24 July 2005 om 23:43

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. activeX probleem
    Door wizaron in forum Malware
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 7 August 2005, 12:50

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •