Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    25 April 2006
    Berichten
    6
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    VPN-1 Secure Client Connection!!!

    Ik heb een zwaar probleem i.v.m. mijn draardloze verbinding tussen mijn laptop en mijn pc.
    Op het werk waar wij een eigen server hebben, kunnen wij normaal thuis ook op die server om dingen door te sturen, e-mails na te kijken enz... Ik heb thuis een draadloos netwerk en dit werkt perfect!
    Het probleem is dat ik de volgende foutmelding krijg wanneer ik mij aanmeld bij de server van ons werk met behulp van een soort security-card: "gateway not responding" ..... "connection failed"
    Wanneer ik op de "bat-file" dubbelklik krijg ik dit te zien: " the network path was not found"
    Ik kan ook de security uitschakelen op mijn pc, maar dan kan ik maar 10 min op het net en niet op de server van het werk! Ik dacht eerst dat het gelegen is aan een instelling van mijn laptop, maar bij een collega werkt het wel met mijn pc bij hem thuis!
    Kan mij iemand helpen a.u.b.!!!
    Alvast bedankt!

  2. #2
    Beginner  
    Geregistreerd
    25 April 2006
    Berichten
    6
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moulemax
    Ik heb een zwaar probleem i.v.m. mijn draardloze verbinding tussen mijn laptop en mijn pc.
    Op het werk waar wij een eigen server hebben, kunnen wij normaal thuis ook op die server om dingen door te sturen, e-mails na te kijken enz... Ik heb thuis een draadloos netwerk en dit werkt perfect!
    Het probleem is dat ik de volgende foutmelding krijg wanneer ik mij aanmeld bij de server van ons werk met behulp van een soort security-card: "gateway not responding" ..... "connection failed"
    Wanneer ik op de "bat-file" dubbelklik krijg ik dit te zien: " the network path was not found"
    Ik kan ook de security uitschakelen op mijn pc, maar dan kan ik maar 10 min op het net en niet op de server van het werk! Ik dacht eerst dat het gelegen is aan een instelling van mijn laptop, maar bij een collega werkt het wel met mijn pc bij hem thuis!
    Kan mij iemand helpen a.u.b.!!!
    Alvast bedankt!
    betere versie:

    Ik heb een zwaar probleem i.v.m. mijn draardloze verbinding tussen mijn laptop en mijn pc.
    Op het werk hebben we een eigen server, die we enkel kunnen consulteren via de laptop met behulp van de security-card. Hiervoor heb ik thuis een wireless-verbinding (router) geïnstalleerd.
    Wanneer ik bij collega's thuis op de server probeer te geraken van het werk, dan lukt dit perfect met mijn eigen laptop!
    Maar bij mij thuis via de laptop krijg ik constant een foutmelding!
    Het probleem is dat ik de volgende foutmelding krijg wanneer ik mij aanmeld bij de server van ons werk met behulp van een soort security-card: "gateway not responding" ..... "connection failed"
    Wanneer ik op de "bat-file" dubbelklik krijg ik dit te zien: " the network path was not found"
    Ik kan ook de security uitschakelen op mijn pc, maar dan kan ik maar 10 min op het net en niet op de server van het werk! Ik dacht eerst dat het gelegen is aan een instelling van mijn laptop, maar bij een collega werkt het wel met mijn pc bij hem thuis!
    Kan mij iemand helpen a.u.b.!!!
    Alvast bedankt!

  3. #3
    Gevorderd   depol99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Woareghem - Westvloanders
    Berichten
    283
    Bedankjes
    20
    Bedankt
    50 keer in 46 posts
    Werkt het op je desktop thuis?

    Welk type router heb je thuis staan, en bij je collega?

    Sommige routers hebben problemen met VPN
    Automatiseer, das makkelijker!

  4. #4
    Beginner  
    Geregistreerd
    25 April 2006
    Berichten
    6
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Alles is opgelost! Ik heb namelijk mij een nieuwe router gekocht, de oude was niet meer toeppasbaar...
    Toch bedankt!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. client-server
    Door yahoo in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 16 January 2006, 20:15
  2. F-secure
    Door dirk2 in forum Malware
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 15 May 2005, 19:32

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •