Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts

    spelletjes etc in excel 2007

    Ik krijg per mail soms leuke dingen die in excel gemaakt zijn.
    Als ik deze in excel 2007 open krijg ik volgende melding
    Het VBA-project, de ActiveX-besturingselementen en eventuele andere programmeerfuncties van deze werkmap zijn verloren gegaan.

    Kan ik dat ergens instellen dat dit niet mag zodat alles werkt zoals met excel 2003?

  2. #2
    PC-Freak   Sille's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.588
    Bedankjes
    372
    Bedankt
    280 keer in 190 posts
    de programeerfuncties zijn wss niet mee verzonden geraakt in het mapje ? ofwel is de programeer code van 2007 niet gelijk aan de 2003 versie

  3. #3
    Jule
    Gast
    Deze_werkt_bij_mij_perfect_onder_office_2007. Maar ik draai wel Vista 64 bit. Maar ik weet niet of dit een verschil uitmaakt.

  4. #4
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sille Bekijk bericht
    de programeerfuncties zijn wss niet mee verzonden geraakt in het mapje ?
    ofwel is de programeer code van 2007 niet gelijk aan de 2003 versie
    De bestanden stonden op de pc en bij het veranderen van office 2003 naar 2007 werkte ze niet meer!
    Ik weet dat waneer ik zelf iets maak in office 2007 en dat moet kunnen bekeken worden in een eerdere versie ik dit op een andere manier moet opslaan,maar nu zijn het bestanden die reeds aanwezig waren en ik zou toch graag een manier vinden om deze terug te kunnen gebruiken.

    @jule:Ik weet niet wat ik moet met uw link en wat deze met mijn probleem te zien heeft

  5. #5
    Jule
    Gast
    Mijn link is een excelletje met een flash-spelletje erin? Is Flash in excel geen Active X besturingselement? Want VBA projecten kunnen te zien hebben met de beveiliging bij het uitvoeren van macro's. Dus is het zoeken wat er precies schort?

  6. #6
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Heb het begrepen,vond het enkel vreemd dat ik op een downloadpagina terechtkwam.
    Dat spelletje is één van de dingen die ik dus reeds had staan en heb het nu gedownload maar ik krijg dezelfde fout bij het openen.

  7. #7
    Jule
    Gast
    Hoe staat de beveiliging bij uw macro's? Welke virusscanner gebruikt u? Het is blijkbaar mogelijk dat een strak geregelde virusscanner die API??? ondertsteunt ook de oorzaak is. Phil O'Sophe ondervindt hetzelfde probleem onder office 2003. U bent dus niet alleen met deze miserie.

  8. #8
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Hoe staat de beveiliging bij uw macro's
    Als dit in excel moet ingesteld of gecontroleerd worden waar vind ik dat dan,heb alle tabs uitgekamt maar vind nergens iets over instellingen of opties?
    Welke virusscanner gebruikt u?
    Ik gebruik Nod 32
    Laatst gewijzigd door Silverwing; 3 November 2007 om 19:59

  9. #9
    Jule
    Gast
    Dank u wel. Ik heb ook nog niet in excel 2007 gewerkt, maar ik heb het voor u opgezocht. Ik gebruik trouwens ook NOD32. U opent excel en klik op het Windowsicoon bovenaan:

    Daar kiest u rechts onderaan voor Opties voor Excel. U krijgt dan een nieuw venster. Daar klikt u op Vertrouwenscentrum.

    Rechts onderaan klikt u op Instellingen voor Vertrouwenscentrum.

    In het nieuwe venster kiest u Instellingen voor macro's.

    Als u het rood gekleurde aanvinkt, kan u meespelen met de sudomina's van Phil O'Sophe. Mijn macro's zijn niet digitaal ondertekent. Nu kiest u ActiveX-instellingen.

    Nu klikt u op OK. Trouwens als u de opmaak van macro's wil controleren, moet u hier zijn:

    NOD32 ondersteund API. Dit wil zeggen dat hij uw macro's gaat controleren op virussen bij het openen.

  10. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    Silverwing ( 4 November 2007)

  11. #10
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Hartelijk dank voor al je moeite.Het lukt niet om het kikkerspel te kunnen spelen zelfs niet met bij macro's alle macro's inschakelen en bij active x alle besturingselementen zonder beperking en waarschuwing inschakelen.
    Ook de veilige modus heb ik uitgeschakeld maar niets mag baten.
    Ook Nod 32 uitschakelen helpt niet
    Nog steeds dezelfde fout.
    In de kader van de fout staat ook een link om loggegevens met herstelgegevens weer te geven,die log plak ik hier,mss word er iets duidelijk,heb wel mijn naam er uit gehaald.

    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes" ?>
    - <recoveryLog xmlns="http://schemas.openxmlformats.org/spreadsheetml/2006/main">
    <logFileName>error015360_02.xml</logFileName>

    <summary>Er zijn fouten aangetroffen in bestand C:\Users\ \Documents\kikkers.xls</summary>

    - <additionalInfo>
    <info>Het VBA-project, de ActiveX-besturingselementen en eventuele andere programmeerfuncties van deze werkmap zijn verloren gegaan.</info>

    </additionalInfo>


    </recoveryLog>

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. gsm spelletjes?
    Door goodpitcher in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 1 January 2007, 17:03
  2. Probleem met spelletjes cd rom
    Door Silverwing in forum Overige software
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 21 April 2006, 09:01
  3. messenger spelletjes
    Door greg in forum Overige software
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 23 March 2006, 18:59

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •