Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
  1. #1
    Up-to-date   JBL173's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 October 2009
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    13
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    14 keer in 8 posts

    Slecht Al wie een windows vista 64bits heeft is bedrogen

    Ik was sinds 2 maanden bezig met een probleem dat ik heb op mijn Windows Vista 64bits en Microsoft heeft me van alles laten doen, tot zelfs de pc terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Nu geven ze toe bij Microsoft dat er in Vista 64bits een BUG inzit en dat ze dit niet meer zullen rechtzetten. Ik kreeg als antwoord dat ik maar moest overstappen naar Windows 7. Niet geloven, hieronder de originele mail van Microsoft. En dan wetende dat mijn pc nog geen jaar oud is. Bill Gates, moest ik aan u kunnen komen........

    Van: Frido Meijer [mailto:v-42frme@mssupport.microsoft.com]
    Verzonden: vrijdag 13 november 2009 12:00
    Aan:
    Onderwerp: RE: SRX1110502875ID


    Geachte heer,

    Ik heb ondertussen van Microsoft vernomen dat deze bug in Windows Vista niet meer zal worden opgelost.
    Het is dan ook preferabel dat u overstapt op Windows 7, waarin deze bug niet meer bestaat.

    Met vriendelijke groet,

    Frido Meijer
    Supervisor
    Microsoft Product Support Services
    Laatst gewijzigd door JBL173; 25 November 2009 om 21:30

  2. #2
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Het meest stabiele OS van Microsoft...XP met drie Service Packs...ik wil niet veranderen maar zal helaas binnen afzienlijke tijd verplicht zijn wegens: geen ondersteuning meer, geen updates meer...niks meer!!!
    U vraagt nu naar een oplossing voor een bug in een besturingssysteem die op zichzelf een bug was - beter dat Microsoft zich 100% concentreert op Win 7...even informeren JBL173, upgraden naar de 'zeven' is vast niet zo kostelijk.

  3. #3
    Up-to-date   JBL173's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 October 2009
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    13
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    14 keer in 8 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peenif Bekijk bericht
    Het meest stabiele OS van Microsoft...XP met drie Service Packs...ik wil niet veranderen maar zal helaas binnen afzienlijke tijd verplicht zijn wegens: geen ondersteuning meer, geen updates meer...niks meer!!!
    U vraagt nu naar een oplossing voor een bug in een besturingssysteem die op zichzelf een bug was - beter dat Microsoft zich 100% concentreert op Win 7...even informeren JBL173, upgraden naar de 'zeven' is vast niet zo kostelijk.
    Ik weet het dat XP nog steeds de beste is, heb er hier nog 2 draaien en nog nooit geen problemen mee gehad. Maar Windows 7 is eigenlijk Vista SP3 en daar heeft Bill Gates van geprofiteert. Eigenlijk moest hij een SP3 voor de huidige Vista vrijgeven, maar ja daar verdiend hij natuurlijk geen centen aan, dus heeft Microsoft deze SP3 in een Vista gestoken en het kind de naam Windows 7 gegeven en zo is het voor den Bill terug dollars die binnen komen.

  4. De volgende gebruiker bedankt JBL173 voor deze nuttige post:

    peenif (26 November 2009)

  5. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.842
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Volgens mij is Bill Gates al een jaartje aan 't rentenieren. Mss heb je de mail naar de verkeerde gestuurd?
    En natùùrlijk wordt als oplossing de aanschaf van een nieuw OS voorgesteld, business nietwaar. Upgraden is nog altijd een investering, toch voor Europa, vrees ik.
    Probeer die vriendelijk meneer Frido te overtuigen dat je je dik in de zak gezet voelt met je zogenaamd supersysteem, en dat je je geen nieuwe investering kan veroorloven. Wie weet, doen ze daar een geste.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. De volgende 3 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Emphyrio (26 November 2009), peenif (26 November 2009), ultddave (25 November 2009)

  7. #5
    Erelid   Emphyrio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2008
    Locatie
    Mechelen, Belgiê
    Berichten
    668
    Bedankjes
    317
    Bedankt
    583 keer in 266 posts
    Uit curioziteit: Wat was die bug precies ?

    En, het antwoord van MS vind ik niet kunnen, het gaat hier over Vista.

    Emphyrio
    ASAP & Unite Member

  8. De volgende 2 gebruikers bedanken Emphyrio voor deze nuttige post:

    JBL173 (26 November 2009), peenif (26 November 2009)

  9. #6
    Up-to-date   JBL173's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 October 2009
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    13
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    14 keer in 8 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk bericht
    Uit curioziteit: Wat was die bug precies ?

    En, het antwoord van MS vind ik niet kunnen, het gaat hier over Vista.

    Emphyrio
    De Bug bestaat erin, indien je op een Vista 64bit Internet Explorer 8 64 bit installeerd en je moet uiteraard aan het einde van de install je pc opnieuw opstarten, dat bij de heropstart je Sidebar niet meer werkt. Nu zou je kunnen zeggen dat ik een alleen staand geval ben, klik eens op volgende link http://www.google.be/search?hl=nl&so...&meta=&aq=f&oq je zal zien dat er meer gebruikers met dit probleem zijn. Het komt er in feite opneer dat door die BUG de gebruikers geen gebruik kunnen maken van de IE 8 64bits.

    Ondertussen heb ik Test Aankoop gecontacteert en zij zullen de zaak nu onderzoeken, maar konden me wel al zeggen dat er in deze zaak sprake is van "consumenten bedrog"
    Laatst gewijzigd door JBL173; 26 November 2009 om 11:50 Reden: foutje in tekst+ toevoegen tekst

  10. De volgende 2 gebruikers bedanken JBL173 voor deze nuttige post:

    Emphyrio (26 November 2009), wolfskin (26 November 2009)

  11. #7
    Erelid   Emphyrio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2008
    Locatie
    Mechelen, Belgiê
    Berichten
    668
    Bedankjes
    317
    Bedankt
    583 keer in 266 posts
    Hoi JBL,

    Hartelijk dank voor de info.

    Een ballonnetje : Als je nu de Windows Sidebar uitschakeld, werkt IE8 64bits dan ook niet (of wel)?

    Emphyrio
    ASAP & Unite Member

  12. #8
    Up-to-date   JBL173's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 October 2009
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    13
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    14 keer in 8 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk bericht
    Hoi JBL,

    Hartelijk dank voor de info.

    Een ballonnetje : Als je nu de Windows Sidebar uitschakeld, werkt IE8 64bits dan ook niet (of wel)?

    Emphyrio
    Je kan IE8 64bits installeren, maar dan werkt je Sidebar niet meer. Als je de Sidebar uitschakeld, zodat ze zelfs niet meer opstart, blijft dat hetzelfde. Ook door IE8 64bits te installeren, werkt de pc een heel stuk trager en van tijd tot tijd als je op je op een snelkoppeling dubbelklikt krijg je een zandloper, maar het programma gaat niet open. Klik je dan nogmaals op dezelfde snelkoppeling, gaat het programma dan wel open en kan je er perfect mee werken, maar als je het programma afsluit, dan staat de zandloper er nog steeds. Je kan dan niet anders om van de zandloper af te geraken, je pc opnieuw laten opstarten. Heb het geprobeerd door IE8 64bits terug te verwijderen en dan werkt de pc terug perfect. Dus conclusie Vista 64bit kan niet werken met IE8 64bits en dat weten ze bij Microsoft, vandaar dat ze het ook toegeven en zeggen dat ik maar moet overschakelen naar Windows 7. En hou je maar vast Microsoft is nu al aan het werk om terug een nieuw OS uit te brengen en dat zal enkel draaien op 128 bits, dus dat betekent nieuwe pc aanschaffen......
    Laatst gewijzigd door JBL173; 26 November 2009 om 12:24

  13. De volgende gebruiker bedankt JBL173 voor deze nuttige post:

    Emphyrio (27 November 2009)

  14. #9
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JBL173 Bekijk bericht
    En hou je maar vast Microsoft is nu al aan het werk om terug een nieuw OS uit te brengen en dat zal enkel draaien op 128 bits, dus dat betekent nieuwe pc aanschaffen......
    Niet te enthousiast zijn, ook nog 64 bit De 32bit versie gaat er gewoon uit bij de volgende versie en in de plaats komt 'waarschijnlijk' de 128 bit.

  15. De volgende gebruiker bedankt PeterN voor deze nuttige post:

    Emphyrio (27 November 2009)

  16. #10
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    1 October 2008
    Berichten
    324
    Bedankjes
    436
    Bedankt
    231 keer in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN Bekijk bericht
    Niet te enthousiast zijn, ook nog 64 bit De 32bit versie gaat er gewoon uit bij de volgende versie en in de plaats komt 'waarschijnlijk' de 128 bit.
    Kzal misschien hier mn domme vraag stellen; ik heb hier nog een nintendo 64 staan. die 64 staat voor 64 bit. hoe kan het dan dat zo'n oude bak meer'bit' heeft dan mijn pc?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Bedrogen ! [ 4AllClients ]
    Door Fck_ in forum Internet
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 3 November 2009, 23:46
  2. Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 October 2009, 20:53
  3. XP 32bits of XP 64bits
    Door wolfskin in forum Windows
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 16 September 2007, 18:37
  4. bedrogen????
    Door kir2 in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 15 January 2007, 00:23

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •